MENU

Marketing bankowy

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2008

  • Autor: Małgorzata Kolasa

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 48,00 zł
36,00
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing bankowy

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polski­mi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:
- Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
- Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
- Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
- Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
- Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
- Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
- Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie

Rozdział 1
Teoria marketingu bankowego
1.1. Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu
1.2. Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy

Rozdział 2
Produkt i jego cena
2.1. Produkty i usługi bankowe i ich cena
2. Trendy w systemie bankowym
2.2.1. Pakietyzacja
2.2. 2. Indywidualizacja kart płatniczych
2.2.3. Bancassurance
2.2.4. "Lokata w związku z funduszem"
2.2.5. Banki a środki z Unii Europejskiej.

Rozdział 3
Dystrybucja produktów i usług banku
3.1. Istota dystrybucji produktów i usług bankowych a rola segmentacji klientów.
3.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
3.3. Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów i usług bankowych
3.3.1. Oddział banku
3.3.2. Dorady mobilni
3.3.3. Poczta Polska i bankowość pocztowa
3.3.4. Bankowość elektroniczna
3.3.4.1. Pojęcie bankowości elektronicznej
3.3.4.2. Bankomat
3.3.4.3. "Bank w komórce"
3.3.4.4. Bankowość internetowa
3.3.4.5. Contact Center
3.3.4.6. Home banking a office i corporate banking
3.3.4.7. Pośrednie, czasem bezpośrednie, kanały dystrybucji

Rozdział 4
Promocja I Public Relations w działalności banku
4.1. Promocja
4.2. Public Relations
4.2.1. Sponsoring w działalności banku
4.2.2. Brand Public Relations jako nowe narzędzie polityki nadawania
marki w polskiej bankowości
4.3. Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji
4.3.1. Pojęcie, funkcje i rodzaje reklamy
4.3.2. Cykl życia produktu i usługi bankowej a reklama produktowa
i wizerunkowa
4.3.3. Reklama wizualna
4.3.3.1. Reklama prasowa
4.3.3.1.1. Merchandising jako podstawowa reklama innych
form wizualnych
4.3.4. Reklama audiowizualna
4.3.4.1. Reklama telewizyjna.
4.3.4.2. Reklama kinowa i innych form audiowizualnych
4.3.5. Reklama radiowa i innych form akustycznych
4.3.6. Reklama internetowa
4.3.7. Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banków

Rozdział 5
"Piąty element"
5.1. Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego
5.2. Idea jakości w polskich bankach
5.3. Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku
5.4. Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości

Zakończenie
Bibliografia

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

36,75 zł
49,00 zł

Bank w sądzie. Hipoteka po nowelizacji oraz bankowe tytuły egzekucyjne. Wydanie II

Działalność każdego banku, polegająca na udzielaniu pożyczek i kredytów, stawia go w roli cywilnoprawnego wierzyciela. Zapobiegliwy wierzyciel, dbając o własne interesy majątkowe, powinien znać mechanizmy prawne służące zabezpieczaniu wierzyteln...
27,52 zł
32,00 zł

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań podejmowanych przez pr...
32,25 zł
43,00 zł

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań o...
21,50 zł
25,00 zł

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they take into account the concept of sustainability as a new ...
2,55 zł
3,40 zł

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku

Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowa...
34,31 zł
39,90 zł

Sektor bankowy w Polsce w warunkach zwiększonych obciążeń podatkowo-składkowych i wymogów kapitałowych lat 2015-2019

MONOGRAFIA NAUKOWAMonografia jest poświęcona obciążeniom podatkowo-składkowym oraz regulacjom kapitałowym sektora bankowego w Polsce w latach 2015–2019. Koszty podatku bankowego, składek na BFG, wpłat na Fundusz Wsparcia Kredytobiorcó...
22,41 zł
24,90 zł

Marketing alternatywny

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów? Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych...
45,28 zł
53,90 zł

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz okr...
51,20 zł
64,00 zł

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!