Marketing bankowy
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:
- Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
- Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
- Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
- Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
- Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
- Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
- Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7941-395-9
- ISBN druku: 978-83-7556-086-2
- EAN: 9788375560862
- Liczba stron: 156
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie
Rozdział 1
Teoria marketingu bankowego
1.1. Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu
1.2. Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowyRozdział 2
Produkt i jego cena
2.1. Produkty i usługi bankowe i ich cena
2. Trendy w systemie bankowym
2.2.1. Pakietyzacja
2.2. 2. Indywidualizacja kart płatniczych
2.2.3. Bancassurance
2.2.4. "Lokata w związku z funduszem"
2.2.5. Banki a środki z Unii Europejskiej.Rozdział 3
Dystrybucja produktów i usług banku
3.1. Istota dystrybucji produktów i usług bankowych a rola segmentacji klientów.
3.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
3.3. Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów i usług bankowych
3.3.1. Oddział banku
3.3.2. Dorady mobilni
3.3.3. Poczta Polska i bankowość pocztowa
3.3.4. Bankowość elektroniczna
3.3.4.1. Pojęcie bankowości elektronicznej
3.3.4.2. Bankomat
3.3.4.3. "Bank w komórce"
3.3.4.4. Bankowość internetowa
3.3.4.5. Contact Center
3.3.4.6. Home banking a office i corporate banking
3.3.4.7. Pośrednie, czasem bezpośrednie, kanały dystrybucjiRozdział 4
Promocja I Public Relations w działalności banku
4.1. Promocja
4.2. Public Relations
4.2.1. Sponsoring w działalności banku
4.2.2. Brand Public Relations jako nowe narzędzie polityki nadawania
marki w polskiej bankowości
4.3. Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji
4.3.1. Pojęcie, funkcje i rodzaje reklamy
4.3.2. Cykl życia produktu i usługi bankowej a reklama produktowa
i wizerunkowa
4.3.3. Reklama wizualna
4.3.3.1. Reklama prasowa
4.3.3.1.1. Merchandising jako podstawowa reklama innych
form wizualnych
4.3.4. Reklama audiowizualna
4.3.4.1. Reklama telewizyjna.
4.3.4.2. Reklama kinowa i innych form audiowizualnych
4.3.5. Reklama radiowa i innych form akustycznych
4.3.6. Reklama internetowa
4.3.7. Rzetelność i etyka w działalności reklamowej bankówRozdział 5
"Piąty element"
5.1. Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego
5.2. Idea jakości w polskich bankach
5.3. Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku
5.4. Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowościZakończenie
Bibliografia