Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-89537-89-8
- Liczba stron: 213
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O książce 8 Na początek trochę teorii 9 Marketing w małej firmie 10 Wizerunek i profil 15 Twoja pozycja na rynku 16 Jak się prezentujesz? 18 Odpowiednia cena 24 Dystrybucja 26 Insourcing 28 Etyka i środowisko pracy 30 Klienci i rynek 33 Kim jest twój klient 34 Znajdź odpowiedni segment rynku 37 Badania marketingowe 41 Troska o klienta 48 Reprezentacja 54 Opinie klientów 57 Jak wpływać na klientów 59 Planowanie, misja i strategia 63 Zaplanuj marketing firmy 64 Analiza SWOT 67 Strategia firmy 69 Koszty 72 Analiza postępów 73 Misja firmy 74 Marketing usług 77 Firma usługowa 78 Działania marketingowe 79 Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów 85 Promocja 86 Efekt murawy 87 Public relations 88 Promocja sprzedaży 97 Reklama 109 Przygotowanie reklamy 110 Typografia 113 Pisanie tekstów reklamowych 117 Reklama i ogłoszenia w prasie 124 Wybór agencji reklamowej 135 Reklama zewnętrzna – plakaty 138 Radio i telewizja 140 Kilka innych sposobów na to, by było o tobie głośno 141 Marketing bezpośredni 143 Co składa się na marketing bezpośredni 144 Wysyłka bezpośrednia 148 Dobry list reklamowy 155 Baza adresowa 157 Kontroluj rezultaty wysyłki 159 Telemarketing 161 Wkładki (ang. inserts) 164 Marketing wewnętrzny 165 Pracownicy firmy i ich rola w działaniach marketingowych 166 Internet 169 Marketing internetowy 170 Twoja strona internetowa 173 www? 179 E-poczta 180 Ogłoszenia w Internecie 181 Co wolno, a czego nie wolno w Internecie 183 Przepisy prawne 189 Dozwolone i zabronione w marketingu 190 Przepisy podatkowe w reprezentacji i reklamie 200 Gdzie jeszcze szukać informacji? 205 Organizacje 206 Literatura 208 Skorowidz 210