Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Podręczniki akademickie »

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Gdańsk, 5, 2014

  • Autor: Björn Lundén, Ulf Svensson

  • Wydawca: BL Info

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 35,67 zł
32,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,57 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O książce	8
Na początek trochę teorii	9
Marketing w małej firmie	10
Wizerunek i profil	15
Twoja pozycja na rynku	16
Jak się prezentujesz?	18
Odpowiednia cena	24
Dystrybucja	26
Insourcing	28
Etyka i środowisko pracy	30
Klienci i rynek	33
Kim jest twój klient	34
Znajdź odpowiedni segment rynku	37
Badania marketingowe	41
Troska o klienta	48
Reprezentacja	54
Opinie klientów	57
Jak wpływać na klientów	59
Planowanie, misja i strategia	63
Zaplanuj marketing firmy	64
Analiza SWOT	67
Strategia firmy	69
Koszty	72
Analiza postępów	73
Misja firmy	74
Marketing usług	77
Firma usługowa	78
Działania marketingowe	79
Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów	85
Promocja	86
Efekt murawy	87
Public relations 	88
Promocja sprzedaży	97
Reklama	109
Przygotowanie reklamy	110
Typografia	113
Pisanie tekstów reklamowych	117
Reklama i ogłoszenia w prasie	124
Wybór agencji reklamowej	135
Reklama zewnętrzna – plakaty 	138
Radio i telewizja	140
Kilka innych sposobów na to, by było o tobie głośno	141
Marketing bezpośredni	143
Co składa się na marketing bezpośredni	144
Wysyłka bezpośrednia	148
Dobry list reklamowy	155
Baza adresowa	157
Kontroluj rezultaty wysyłki	159
Telemarketing	161
Wkładki (ang. inserts)	164
Marketing wewnętrzny	165
Pracownicy firmy i ich rola w działaniach marketingowych	166
Internet	169
Marketing internetowy	170
Twoja strona internetowa	173
www?	179
E-poczta	180
Ogłoszenia w Internecie	181
Co wolno, a czego nie wolno w Internecie 183
Przepisy prawne	189
Dozwolone i zabronione w marketingu	190
Przepisy podatkowe w reprezentacji i reklamie 200
Gdzie jeszcze szukać informacji?	205
Organizacje	206
Literatura	208
Skorowidz	210
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

33,60 zł

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw

Wśród licznych kategorii pojęciowych współtworzących współczesną wiedzę w dziedzinie ekonomii i zarządzania niewątpliwie poczesne miejsce zajmu¬ją, ściśle związane z sobą, przedsiębiorczość i innowacyjność. W teorii wysoką rang...
12,99 zł

PROBLEMY ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W UNII EUROPEJSKIEJ (red.) Jarosław Czaja - IV.ENDOGENNE CZYNNIKI ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW

Przedstawiona monografia stanowi efekt szczególnego zainteresowania i intensywnie prowadzonych prac badawczych kilkunastu autorów z różnych ośrodków akademickich. Różni ich wiele, jednak skupiają się oni na istotnych ...
24,00 zł

Uwarunkowania tworzenia i możliwości rozwoju akademickich przedsiębiorstw w Polsce

Przedsiębiorczość akademicka jest zjawiskiem wzbudzającym szerokie zainteresowanie – zarówno teoretyków zarządzania, jak również menedżerów praktyków. Wpisuje się w nowatorski nurt badań nad innowacyjnością prze...
21,90 zł

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda? Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”), albo c...
28,00 zł

Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za ...
57,75 zł

Marketing

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się...
22,00 zł

Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność

Celem prezentowanej książki jest zatem wskazanie znaczenia reaktywnych i proaktywnych zachowań rynkowych przedsiębiorstw dla możliwości realizacji ich celów wraz z podaniem podstawowych perspektyw analizy określonych zachowań. Poprzez dbałość o ...
5,00 zł

Protokół IPv6 jako następca IPv4 w sieciach przedsiębiorstw. Ciągłość działania systemów migrowanych do IPv6 - Świat opleciony siecią. Podstawy teoretyczne

Celem monografii jest więc omówienie konstrukcji i działania protokołów IPv4 i IPv6 w ramach porównania tych dwóch koncepcji, jak również zaprezentowanie realizacji sieci opartych o IPv6. Obecnie, systemy przetwarzani...
26,00 zł

Strategia marketingu narracyjnego w Policji

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do m...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!