MENU

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

(eBook)

Studia przypadków i zadania

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 12,00 zł
10,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania trafnych decyzji w działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa. Celem publikacji jest także wskazanie Czytelnikom, że odpowiednio przygotowana strategia marketingowa, dopasowana do profilu działalności przedsiębiorstwa oraz sytuacji rynkowej istotnie wpływa na sukces firmy na arenie międzynarodowej. Publikacja została podzielona na dwie części. Pierwsza zawiera studia przypadku firm działających na arenie międzynawowej. Stanowi ona kontynuację dwóch wcześniejszych publikacji pt. Marketing międzynarodowy. Studia przypadków, jednak przedstawione w nich problemy firm zostały zaktualizowane, uwzględniono nowe wyzwania społeczno-ekonomiczne, przed jakimi stoją przedsiębiorstwa działające na arenie międzynarodowej. W części tej, dla bardziej dogłębnego zobrazowania przekroju problemów i wyzwań przedsiębiorstw, dodano przykłady firm z rynku business-to-business, które osiągnęły sukces na rynkach międzynarodowych. W celu lepszego zrozumienia problemu oraz utrwalenia wiedzy z danego tematu każde studium przypadku jest zakończone pytaniami oraz zadaniami. Stają się one także przyczynkiem do dalszej dyskusji nad wybranymi elementami strategii marketingowej przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. Niniejsza publikacja jest zatem ukierunkowana praktycznie oraz koncentruje się na relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B). W drugiej części publikacji zaproponowano zadania warsztatowe oraz ćwiczenia, które mają pomóc Czytelnikom w rozwijaniu umiejętności wspólnego podejmowania decyzji, dyskusji i prezentacji swoich poglądów. W trakcie prac nad zadaniami i ćwiczeniami wykorzystano elementy teorii z zakresu marketingu międzynarodowego oraz zarządzania, dzięki czemu odbiorca ma możliwość skonfrontowania teorii wyniesionej z zajęć, wykładów oraz ćwiczeń z symulacją sytuacji rynkowej fikcyjnych przedsiębiorstw działających na arenie międzynarodowej. Ponadto zadania oraz ćwiczenia pomagają w kreatywnym podejściu do tworzenia oraz zarządzania strategią marketingową przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. W tym celu wybrane zadania mają odpowiednie arkusze ułatwiające ich rozwiązywanie bezpośrednio w publikacji. Problematyka studiów przypadku oraz zadań i ćwiczeń przedstawionych w publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień powiązanych z marketingiem międzynarodowym, jak na przykład aspekty standaryzacji i adaptacji, pozycjonowania produktu, marketingu partnerskiego, rynku B2B, segmentacji nabywców czy wybranych elementów strategii marketingowej firm działających na rynkach zagranicznych. Publikacja jest przeznaczona dla studentów uczęszczających na zajęcia z marketingu oraz dla osób, które chciałyby rozwijać praktyczne umiejętności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej firmy na rynku zagranicznym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 
STUDIA PRZYPADKÓW
IKEA (Milena Ratajczak-Mrozek) 
Disneyland (Aleksandra Hauke-Lopes) 
LEGO (Aleksandra Hauke-Lopes) 
OKNOPLAST (Milena Ratajczak-Mrozek) 
Peroni Nastro Azzurro (Aleksandra Hauke-Lopes) 
Netguru (Marcin Soniewicki) 
brand24 (Marcin Wieczerzycki) 
OTCF (Marcin Soniewicki) 

ZADANIA
Wpływ otoczenia zagranicznego na działalność marketingową firmy (Marcin Wieczerzycki) 
Marketing partnerski na rynku międzynarodowym – koncepcja siedmiu rynków (Marcin Wieczerzycki) 
Marketing partnerski na rynku międzynarodowym – zarządzanie portfelem nabywców (Marcin Wieczerzycki) 
Wybór kraju ekspansji metodą analityczno-punktową (Marcin Soniewicki) 
Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych (Milena Ratajczak-Mrozek) 
Marketing narodowy (Milena Ratajczak-Mrozek) 
Strategia wprowadzenia produktu na rynek zagraniczny – warsztaty (Aleksandra Hauke-Lopes) 
Strategia dystrybucji towarów na rynku zagranicznym – warsztaty (Aleksandra Hauke-Lopes) 
Strategia cenowa przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych (Marcin Soniewicki)
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
4,47 zł
5,96 zł

Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy internacjonalizacji działalności badawczo-rozwojowej

Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z ...
13,50 zł
15,00 zł

Analiza wskaźnikowa działalności przedsiębiorstw : wybrane elementy

Celem publikacji była analiza wskaźnikowa przedsiębiorstw działających w Polsce w latach 1999-2008. Dokonano analizy rentowności obrotu, aktywów, kapitałów własnych oraz płynności finansowej w celu określenia w jakiej kondycji ekonomiczno...
45,00 zł
50,00 zł

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądźporażce. Jednocześnie złożoność proces&oacut...
19,85 zł
22,05 zł

Perspektywy rozwoju polskiej polityki społecznej - doświadczenia i wyzwania

W czterdziestoleciu działalności Instytutu Polityki Społecznej zainteresowania badawcze jego pracowników w pewnych dziedzinach były niezmienne, a w innych ulegały zmianom. Od początku przedmiotem naszych badań były polityka zatrudnienia i społec...
26,91 zł
29,90 zł

Dlaczego wiara chrześcijańska wciąż ma sens. Odpowiedź na wyzwania współczesności

Jak chrześcijanin może uzasadnić nadzieję, którą niesie ze sobą wiara?Niniejsza książka powstała na podstawie wykładów wygłoszonych przez C. Stephena Evansa w ramach cyklu Wiara chrześcijańska w XXI wieku. Odpowiedź na nowy at...
22,50 zł
25,00 zł

Potencjał odporności organizacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych - odlewnie żeliwa

Polska plasuje się na 6. miejscu w Europie pod względem ilości wytwarzanych odlewów żeliwnych, sferoidalnych i stalowych. Odlewnie żeliwa są potężnym wsparciem dla polskiej gospodarki; powstają w nich produkty, które wykorzystywane są m.i...
16,34 zł
19,00 zł

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? C...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!