MENU

Marketing na rynku międzynarodowym

(eBook)
2.00  [ 4 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Wojciech Grzegorczyk

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing na rynku międzynarodowym

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia:


w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
zagranicznych,
jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
działalności,
jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
jak należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.





Adresaci:


Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze 
 str. 9

Wstęp 
 str. 11

1. Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego 
 str. 13

Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 
 str. 13

Pojęcie marketingu międzynarodowego i jego elementy 
 str. 19

2. Badania marketingowe rynku międzynarodowego 
 str. 24

Pojęcie i specyfika badań 
 str. 24

Rodzaje badań 
 str. 27

Źródła informacji i metody badań 
 str. 40

3. Etapy strategii na rynku międzynarodowym 
 str. 50

Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa 
 str. 50

Ocena i selekcja rynków zagranicznych 
 str. 56

Określenie celów działania na rynku zagranicznym 
 str. 56

Ustalenie sposobów wejścia na rynek zagraniczny 
 str. 57

Ustalenie działań funkcjonalnych przedsiębiorstwa 
 str. 58

Koordynacja działań 
 str. 62

Realizacja strategii i kontrola 
 str. 63

4. Wejście przedsiębiorstwa na wybrane rynki zagraniczne 
 str. 65

Ocena i selekcja rynków zagranicznych 
 str. 65

Formy wejścia 
 str. 73

5. Charakterystyka form działania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 
 str. 79

Działania eksportowe 
 str. 79

Handel wymienny 
 str. 86

Wybrane rodzaje ryzyka transakcji eksportowych i sposoby jego ograniczania 
 str. 89

Działania kooperacyjne bez zaangażowania kapitału 
 str. 91

Działania kooperacyjne z zaangażowaniem kapitału 
 str. 95

Inwestycje bezpośrednie 
 str. 101

6. Strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 
 str. 106

Strategie marketingowe 
 str. 106

Pozostałe strategie funkcjonalne 
 str. 115

7. Strategia marketing mix na rynku międzynarodowym i jej elementy 
 str. 120

Polityka produktu 
 str. 121

Polityka cenowa 
 str. 139

Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym 
 str. 165

Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym i jej elementy 
 str. 183

8. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym 
 str. 204

Podział organizacyjnych struktur marketingu 
 str. 205

9. Strategie ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne. Studia przypadków 
 str. 215

Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 
 str. 215

Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw 
 str. 217

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 
 str. 219

Grupa Maspex Wadowice 
 str. 223

Grupa Mokate 
 str. 225

Amica Wronki SA 
 str. 227

Grupa Selena 
 str. 231

Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA 
 str. 234

Grupa Can-Pack 
 str. 236

Polskie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej (Dr Irena Eris, Kolastyna) 
 str. 238

Solaris Bus & Coach 
 str. 244

Polskie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej (Grupa Forte, Grupa Nowy Styl) 
 str. 247

Polskie przedsiębiorstwa z branży odzieżowej i obuwniczej (LPP SA, Redan, Gino Rossi 
 str. 251

Grupa Atlas SA 
 str. 259

Grupa Koelner 
 str. 263

10. Strategie marketingowe zagranicznych firm na rynku międzynarodowym. Studia przypadków 
 str. 265

McDonald's Corporation 
 str. 265

IKEA 
 str. 268

Nike Inc. 
 str. 270

Avon 
 str. 274

Benetton Group 
 str. 276

Koncern Bertelsmann na polskim rynku 
 str. 279

Strategia wejścia na polski rynek firmy Stollwerck 
 str. 282

Strategia wejścia na polski rynek firmy Cadbury 
 str. 284

Strategia wejścia na polski rynek firm Algida i Schöller 
 str. 286

Zakończenie 
 str. 289

Literatura 
 str. 293

Indeks 
 str. 301
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: marketing

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
31,50 zł
35,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Poligrafia

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Próba...
44,10 zł
49,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Dystrybucja

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Analiza rynk...
31,50 zł
35,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Papier

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Tom po...
36,00 zł
40,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Who is who

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Leksykon bio...
50,40 zł
56,00 zł

Rynek książki w Polsce 2012. Wydawnictwa

Piętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2011 i pierwszej połowie 2012 roku.Istotną częś...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
18,60 zł
24,48 zł

29 ważnych pytań o rozliczanie VAT

Rozliczanie VAT niezmiennie od lat sprawia nawet doświadczonym księgowym sporo kłopotów. A wszystko to w dużej mierze zarówno z powodu niejasności przepisów, jak również z powodu objęcia tym podatkiem w zasadzie całej aktywn...
19,31 zł
22,45 zł

Kreatywność językowa w marketingu

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!