MENU

Marketing szkoły

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2011

  • Autor: Jan Fazlagić

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 35,00 zł
31,50
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing szkoły

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp.
Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie
str.9

Rozdział 1
O przyszłości oświaty
str.13
1.1. Polska szkoła w globalnej wiosce
str.13
1.2. Gospodarka oparta na wiedzy
str.20
1.3. Od szkoły "inteligentnej" do szkoły kreatywnej
str.24
1.4. Podsumowanie
str.29

Rozdział 2
Rynek usług edukacyjnych
str.30
2.1. Szkoła - organizacja usługowa
str.30
2.2. Rynki, na jakich działa szkoła
str.31
2.3. Wiedza - rdzeń usług świadczonych przez szkołę
str.38
2.4. Konkurowanie w oświacie
str.46
2.5. Unikatowa pozycja USP szkoły 
str.50
2.6. Krzywa wartości
str.53

Rozdział 3
Marketingowe zarządzanie jakością w szkole
str.58
3.1. Na czym polega marketingowe zarządzanie jakością w szkole? 
str.58
3.2. "Satysfakcja gwarantowana" - czy uczeń i rodzic mają być w szkole "królami"? 
str.64
3.3. Od atrybutów do korzyści
str.68
3.4. "Momenty prawdy" w zarządzaniu marketingową jakością
str.71
3.5. Reklamacje
str.75
3.6. Zarządzanie jakością według filozofii TQM
str.77
3.7. Modele jakości usług
str.79
3.7.1. Model jakości luk (GAP Model) w zarządzaniu szkołą
str.79
3.7.2. Model jakości Servqual w zarządzaniu szkołą
str.82
3.7.3. Model jakości usług oparty na teorii Herzberga
str.85
3.8. Podsumowanie
str.86

Rozdział 4
Komunikacja marketingowa szkoły
str.87
4.1. Istota komunikacji marketingowej
str.87
4.2. Segmentacja rynku
str.96
4.3. Model komunikacji marketingowej
str.99
4.4. Identyfikacja wizualna szkoły
str.101
4.5. Podsumowanie
str.114

Rozdział 5
Reklama szkoły
str.115
5.1. Istota reklamy
str.115
5.2. Jak reklama oddziałuje na ludzką psychikę? 
str.118
5.3. Reklama szeptana
str.122
5.4. Slogany reklamowe
str.126
5.5. Redagowanie tekstów promocyjnych dla szkoły
str.128
5.6. Internet w promocji szkoły
str.137
5.7. Podsumowanie
str.140

Rozdział 6
Public relations w szkole
str.142
6.1. Czym jest public relations? 
str.142
6.2. Jak funkcjonuje PR? 
str.145
6.3. Sytuacje kryzysowe
str.150
6.4. Kontakty z dziennikarzami
str.154
6.5. Podstawowe zasady wystąpień publicznych i argumentowania
str.158
6.6. Podsumowanie
str.164

Rozdział 7
Inne formy promocji szkoły
str.166
7.1. Wprowadzenie
str.166
7.2. Wizerunek dyrektora szkoły
str.166
7.3. Targi i festyny
str.177
7.4. Wycieczki po szkole (zwiedzanie szkoły) dla rodziców
str.180
7.5. Spotkania z rodzicami
str.184
7.6. Komunikacja pisemna z rodzicami
str.188
7.7. Podsumowanie
str.190

Rozdział 8
Marka, wizerunek i reputacja szkoły
str.191
8.1. Wizerunek szkoły
str.191
8.2. Marka szkoły
str.198
8.3. Reputacja szkoły
str.206
8.4. Podsumowanie
str.211

Rozdział 9
Badania marketingowe
str.213
9.1. W jakim celu Dyrektor szkoły powinien prowadzić badania marketingowe
str.213
9.2. Jak zaprojektować dobry kwestionariusz? 
str.222
9.3. Miejsce badań marketingowych w zarządzaniu placówkami oświatowymi w Polsce
str.228
9.4. Jak przeprowadzić badania marketingowe w mojej szkole? 
str.232
9.5. Interpretacja wyników badań marketingowych
str.241
9.6. Podsumowanie
str.244

Zakończenie
str.245

Spis tabel, schematów i ramek 
str.247

Literatura
str.251
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

55,20 zł
69,00 zł

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...
55,20 zł
69,00 zł

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...
22,36 zł
26,00 zł

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w t...
14,36 zł
16,70 zł

Poeci Szkoły Nowojorskiej

Publikacja poświęcona twórczości Franka O’Hary, Johna Ashbery`ego, Kennetha Kocha, Jamesa Schuylera, Barbary Guest, odnajdujących się na fascynującym przecięciu wielu płaszczyzn artystycznych i instytucjonalnych, które na przełomie ...
74,76 zł
89,00 zł

Marketing doświadczeń w Internecie

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedz...
59,34 zł
69,00 zł

Komisja Edukacji Narodowej 1773-1794. Tom 9. Szkoły w Wydziale Pijarskim

Przekazujemy Czytelnikom czternastotomową serię publikacji będących rezultatem badań zespołu historyków wychowania z kilku polskich ośrodków akademickich, prowadzonych w ramach grantu Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki, na temat Komi...
22,40 zł
28,00 zł

Kultura szkoły w modelu La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego. Inspiracje teoretyczne i badawcze

Problematyka kultury szkoły ma duże znaczenie z wielu względów, ale przede wszystkim z tego powodu, że jest bardzo ważnym elementem socjalizacji dzieci i młodzieży. Świadomość znaczenia jakiegoś obszaru rzeczywistości edukacyjnej nie oznacza pod...
51,51 zł
59,90 zł

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba prz...
83,16 zł
99,00 zł

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę s...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!