Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Marketing usług turystycznych

(Miękka)
4.00  [ 2 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:

  • podstawy teoretyczne i terminologię,
  • funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
  • działalność marketingową na docelowym rynku,
  • badania marketingowe w turystyce,
  • analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:

  • dostosowanie do programów nauczania,
  • logiczna struktura i jasność wykładu,
  • liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
  • słowniczek podstawowych terminów,
  • bogata bibliografia,
  • indeks rzeczowy.

Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych.(...) Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
dr inż. Marian Woźniak, Uniwersytet Rzeszowski
Podręcznik w sposób logiczny prowadzi studenta od koncepcji marketingu usług do strategii rynkowych w turystyce, jest dostosowany do programów nauczania. (...) Zawarte w podręczniku rysunki i tabele doskonale ilustrują kluczowe omawiane zagadnienia.(...) Z pełnym przekonaniem mogę polecić omawiany podręcznik wykładowcom i studentom na kierunkach turystyka i rekreacja, specjalności turystyka wiejska – agroturystyka, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną, ale również osobom „uprawiającym” turystykę, świadczącym usługi turystyczne bez formalnego wykształcenia, a pragnącym doskonalić swoje umiejętności.
dr Ewa Tyran, Akademia Rolnicza w Krakowie
Podręcznik napisany został w sposób przejrzysty, z zachowaniem sekwencji rozdziałów, łatwy w przyswajaniu wiedzy przez studentów równocześnie na wysokim poziomie merytorycznym.
prof. dr hab. Krystyna Żelazna, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Podstawową zaletą publikacji jest prezentacja specyfiki koncepcji marketingu mix w przedsiębiorstwach działających na rynku usług turystycznych z uwzględnieniem najnowszych tendencji rozwojowych. Publikacja w sposób realistyczny i odniesiony do praktyki omawia problemy marketingu usług turystycznych we współczesnych warunkach.(...) Z punktu widzenia realizacji celów dydaktycznych cenne jest to, że po każdym rozdziale znajdują się pytania i zadania umożliwiające czytelnikowi samodzielną kontrolę stopnia opanowania przedstawionych w nim problemów, zdobytych lub doskonalonych umiejętności diagnostycznych, koncepcyjnych oraz interpersonalnych.
dr Małgorzata Tyrańska, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Podręcznik (...) posiada liczne walory dydaktyczne, do których należą m.in.: pytania i zadania sprawdzające na końcu każdego rozdziału, bogata literatura przedmiotu i liczne przykłady zastosowania zarządzania marketingowego w praktyce gospodarczej.(...) Niewątpliwie jest to zasługa autorów książki, którzy posiadających doświadczenie w pracy naukowej i dydaktycznej, a reprezentowane przez nich ośrodki akademickie, zwłaszcza Uniwersytet Szczeciński od dawna zajmują się badaniami dotyczącymi marketingu usług turystycznych.
dr Danuta Dudkiewicz, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Z uwagi na tematykę i formę publikacji warta jest ona polecenia także osobom zatrudnionym w urzędach gminnych i innych instytucjach samorządowych związanych z marketingiem terytorialnym i oferta turystyczna tych obszarów.(...) Wiedza teoretyczna i bogate odniesienia literaturowe pozwolą tym osoba podbudować swoje decyzje i codzienna aktywność wiedzą zawartą w specjalistycznej literaturze.
mgr Krzysztof Borodako, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Zamieszczone w podręczniku studia przypadków oraz pytania i zadania są cenną pomocą dydaktyczną zarówno dla studentów jak i wykładowców, gdyż pozwalają weryfikować treści teoretyczne, inspirują do poszukiwania podobnych przykładów i ich analizy np. w ramach prowadzonych ćwiczeń.
prof. dr hab. Teresa Żabińska, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Prezentowana praca jest bogatym kompendium wiedzy z zakresu implementacji koncepcji marketingowej w działalności firm turystycznych. Przejrzysta struktura i przystępny język stanowią o atrakcyjności tej publikacji jako podręcznika dla Studentów. Równie wysoko oceniam podjęcie trudu przygotowania "Słowniczka" i "Indeksu rzeczowego". Będzie to bardzo przydatne w pracy dydaktycznej, jak również przy samodzielnym studiowaniu przez studentów.
dr Sławomir Smyczek, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Książka napisana jest przystępnym językiem, zawiera szereg studiów przypadku, co pozwala studentom lepiej przyswoić wiedzę, a dydaktykom wzbogacić przekazywaną wiedzę. (...) Bardzo pomocne dla Czytelników, szczególnie dla tych, którzy po raz pierwszy zetknęli się z problematyką marketingu usług turystycznych, są słowniczek podstawowych terminów i indeks terminów.(...) Każdy rozdział kończy się pytaniami i zadaniami kontrolnymi, podsumowującymi materiał w nich prezentowany i wskazujący (podkreślający) kluczowe problemy w omawianej partii tematycznej.
dr Anna Dąbrowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Obsługa ruchu turystycznego

Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?Zmiany zachodzące w otoczeniu szk&o...

Gospodarka turystyczna

Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych.Autorzy omawiają ...

Marketing międzynarodowy

Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w sta...

Międzynarodowa wymiana usług

Monografia Międzynarodowa wymiana usług to pierwsza publikacja w polskiej literaturze przedstawiająca w sposób kompleksowy przesłanki, uwarunkowania oraz dotychczasowe efekty procesu liberalizacji międzynarodowego obrotu usługami. Autorka omawia...

Marketing internetowy w Google.

Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilk...

Sudety Wschodnie mapa turystyczna 1:60 000

Dwustronnie laminowana, wygodna w składaniu mapa turystyczna Sudetów Wschodnich obejmuje swoim zasięgiem Kotlinę Kłodzką, Góry Opawskie, Góry Bardzkie, Góry Złote, Góry Bialskie, Masyw Śnieżnika, Góry Bystrzyck...

Sudety Zachodnie laminowana mapa turystyczna 1:60 000

"Sudety ZachodnieDwustronnie laminowana, wygodna w składaniu mapa turystyczna Sudetów Zachodnich obejmuje swoim zasięgiem Góry Izerskie, Karkonosze, Góry Kaczawskie, Rudawy Janowickie i Kotlinę Jeleniogórską...

Małopolska 101 atrakcji turystycznych 1:200 000

Jest to jeden z najciekawszych regionów w Polsce. Obejmuje: Tatry, Podhale, Pieniny, pasmo Beskidów i pogórzy, fragment Jury Krakowsko-Częstochowskiej oraz jedyną w Polsce Pustynię Błędowską. Na obszarze tym znajdują się: liczne uz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!