MENU

Marketing wartości społecznych Tom 21

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing wartości społecznych Tom 21

MICHAŁ STASIAKIEWICZ
Psychologiczne problemy społecznej reklamy

DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK
"Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych

WIESŁAW BANACH
Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych"?

JAKUB ISAŃSKI
Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów

MAGDALENA WEGNER-JEZIERSKA
Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego

JOLANTA MILUSKA
Moda jako instrument rozpowszechniania wartości

HANNA MAMZER
" Tytus Andronikus ". Teatr, film czy widowisko z wartości?

MARIA STRYKOWSKA
Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Socjologia

Inni Klienci oglądali również

38,73 zł
51,45 zł

Wartości polityka społeczeństwo

Marta Zahorska, Ewa Nasalska: W sporze ze stereotypami. Życiorys naukowy Profesor Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej ; Bibliografia prac Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej.Część I: WARTOŚCIJerzy Bartkowski: Wartości materialistyczne i postm...
34,78 zł
46,20 zł

Teoria osobliwości społecznych

Punktem wyjścia każdej teorii jest prosty pomysł. U Wiesława Gumuły jest to idea, że w toku każdego biegnącego pewnym prawidłowym torem procesu pojawiają się anomalie, „osobliwości” – będące zalążkiem procesów nowego rodzaju. Z...
42,13 zł
52,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
59,08 zł
79,00 zł

Pomiar marketingu i sprzedaży

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i miernik&oacu...
27,85 zł
39,90 zł

Poczucie własnej wartości

Dorota Gromnicka, doświadczona psycholog i terapeutka, przedstawia poczucie własnej wartości jako bardzo istotne w osiąganiu dojrzałości, tworzeniu dobrych relacji, radzeniu sobie z kryzysami. Pomaga ono funkcjonować na co dzień, wspiera w ważnych mome...
37,49 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
33,99 zł
45,15 zł

Analiza układów społecznych

Szeroko cytowana, napisana przez wybitnych uczonych amerykańskich książka przedstawia strategie analizy danych jakościowych. Ukazuje proces badawczy jako interakcję społeczną, a także zwraca uwagę na etyczne aspekty badań. Odpowiada na pytanie: jak w s...
39,48 zł
54,99 zł

Wielka księga wartości

„Wielka księga wartości” to szesnaście niezwykłych opowieści, dzięki którym nauczymy się stawiać czoła trudnym sytuacjom i szukać ich rozwiązania. Dowiemy się, na czym polegają tolerancja, uprzejmość, solidarność, szczerość oraz empa...
44,25 zł
59,00 zł

O osobliwościach nauk społecznych

Wznowienie jednej z najważniejszych prac w dorobku pisarskim Stanisława Ossowskiego. Ossowski zestawia w niej i analizuje specyficzne cechy nauk społecznych (tj. nauk, których przedmiotem jest rzeczywistość społeczna, społeczeństwo i różne formy życ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!