Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Marketing z Google Jak wejść na pierwszą pozycję? + CD(Miękka)

Techniki pozycjonowania a SPAM

3.50  [ 112 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: marketing Google

Marketing z Google Jak wejść na pierwszą pozycję? + CD

Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy - często bardzo odległy - plan.

Dzięki tej książce nauczysz się prawidłowo analizować konkurencję, wykorzystywać dostępne dane do indywidualnych potrzeb. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią firmę świadczącą usługi związane z SEO. Będziesz w stanie sam wypromować własną stronę w wyszukiwarce Google oraz dowiesz się, jak zbudować serwis, który dla takiej wyszukiwarki będzie wartościowy i wysoko oceniany w rankingach wyników Google.

Zagadnienia omówione w książce:

  • Co to jest SEO
  • Czym jest pozycjonowanie
  • Jak dobrać słowa kluczowe dla serwisu i ocenić poziom trudności oraz skuteczność pozycjonowania
  • Jak znaleźć słowa i frazy niszowe
  • Jak dobrać właściwą domenę
  • Jak uniknąć spamu
  • Jak zoptymalizować stronę do pozycjonowania
  • Jak korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie
  • Jak zbudować własne zaplecze do pozycjonowania
  • Jakie systemy CMS są najlepsze do budowania zaplecza
  • Jak znaleźć rzetelną firmę zajmującą się pozycjonowaniem
  • Słownik pojęć z tematyki SEO
  • Przykłady i testy różnych technik pozycjonowania
  • Omówienie podstawowych kar za złe pozycjonowanie
  • Wiele innych tematów ważnych dla każdego "SEO mastera"

Książka zawiera informacje przydatne zarówno dla osób początkujących, jak i zawodowo zajmujących się pozycjonowaniem. Omawia najważniejsze zagadnienia i jest napisana w przystępny sposób. Nasz partner:

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Czynniki wpływające na pozycję w wyszukiwarkach
252.6 KB

Paweł Kobis

Od ponad 20 lat przebywa poza granicami Polski. Zajmuje się zagadnieniami SEO, pozycjonowaniem stron, outsourcingiem internetowym, tworzeniem serwisów WWW, prowadzeniem kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Ma doktorat z zakresu marketingu oraz ukończone studia doktoranckie obejmujące problematykę pozycjonowania (w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

Tematyką SEO i pozycjonowaniem zajął się około 5 lat temu, kiedy wyszukiwarki dopiero zaczynały zyskiwać na znaczeniu. Od tamtego czasu bardzo dużo się zmieniło i obecnie autor twierdzi, że SEO, jest najbardziej nieprzewidywalną dziedziną ze wszystkich gałęzi marketingowych. Tematyka wyszukiwarek jest jego pasją życiową, która zajmuje mu cały wolny czas.

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!