MENU

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Seria / cykl: MONOGRAFIE EKONOMICZNE

  • Autor: Grzegorz Karasiewicz

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. "Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji". dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu Łódzkiego

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	  9
1. Marketingowa strategia internacjonalizacji - istota, wymiary i determinanty 	  19
1.1. Istota marketingowej strategii internacjonalizacji  	  19
1.2. Strategie ekspansji zagranicznej  	  28
1.3. Strategie obsługi rynków zagranicznych  	  43
1.4. Determinanty marketingowej strategii internacjonalizacji  	  93
1.5. Podsumowanie - cel pracy i struktura dalszych rozważań 	  108
2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw 	  109
2.1. Modele ekonomiczne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 	  114
2.2. Modele produktowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 	  122
2.3. Modele finansowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 	  125
2.4. Modele behawioralne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 	  132
2.5. Modele zasobowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa  	  146
2.6. Podsumowanie - teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa  	  160
3. Przegląd badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 	  170
3.1. Identyfikacja badań empirycznych internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów  	  170
3.2. Charakterystyka badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów (relacja M-P)  	  172
3.3. Wyniki badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 	  209
3.4. Podsumowanie - ograniczenia i luki w badaniach internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów  	  230
4. Metodyka i analiza wyników badań własnych  	  235
4.1. Metodyka badań własnych  	  235
4.2. Analiza strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - wyniki badań  	  266
4.3. Podsumowanie i ograniczenia przeprowadzonych badań  	  311
Podsumowanie - interpretacja wyników badań i kierunki dalszych badań  	  319
Aneks. Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów  	  325
Bibliografia 	  367
Indeks 	  401
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

22,50 zł
25,00 zł

Zarys krajobrazu. Wieś polska wobec zagłady Żydów 1942–1945

Książka jest efektem kilkuletniej pracy członków i współpracowników warszawskiego Centrum Badań nad Zagładą Żydów. Na tom składają się oryginalne studia poświęcone mniej znanym aspektom dramatu Żydów ukrywających się ...
21,00 zł
30,00 zł

Polski Greenpoint a Nowy Jork

Greenpoint (…) w Nowym Jorku i dążenie do uchwycenia oraz analizy tego wymiaru zewnętrznego oddziaływania jest bardzo silną, wręcz kluczową stroną podjętego przedsięwzięcia. Studium stanowi pokłosie autentycznego – to łatwo odczytać &ndash...
9,45 zł
18,90 zł

A to historia Opowiadania z dziejów Polski

Historynek, Wierszynek i Militarek lubią się kłócić. A mają o co – z końcu jest wiele faktów w historii Polski (od pradziejów po współczesność), naszej sztuce i literaturze, o które można się spierać do rana. A ...
16,20 zł
18,00 zł

Udział polskiego przemysłu obronnego i jego zaplecza badawczo-rozwojowego w realizacji programów mod

W monografii przedstawiono najważniejsze aspekty i uwarunkowania, w tym prawne i ekonomiczno-finansowe, modernizacji technicznej Sił Zbrojnych RP, ze szczególnym uwzględnieniem udziału w niej polskiego przemysłu obronnego i jego zaplecza badawcz...
15,75 zł
21,00 zł

Londyński „Pamiętnik Literacki’ – organ Związku Pisarzy Polskich na Obczyźnie – w latach 1976-2018

Niniejsze opracowanie składa się ze Wstępu, czterech rozdziałów i Zakończenia. Wstęp wprowadza czytelnika w kontekst historyczno-polityczny funkcjonowania Polaków w Wielkiej Brytanii. Rozdział pierwszy, opisuje okoliczności powstani...
22,36 zł
26,00 zł

Karol Adamiecki – polski współtwórca nauki organizacji i zarządzania (biografia i dokonania)

W monografii przyjęty został układ, by tak rzec, naturalny. Po krótkim i selektywnym przedstawieniu dziejów organizatorskiej empirii i przełomu, jakim były prace, poglądy i praktyka F.W. Taylora (rozdział pierwszy), uwagę skupiono wyłączn...
14,36 zł
16,70 zł

Między Rusią a Polską Litwa

Kolejny tom w serii „Druga Europa” przybliżający czytelnikowi tysiącletnie dzieje Litwy, prezentuje różne ich postrzeganie przez autorów tekstów - historyków polskich, litewskich i białoruskich.Zawart...
27,52 zł
32,00 zł

Zdjęcia lotnicze Polski z okresu II wojny światowej

Autorzy monografii podjęli próbę ukazania różnych aspektów dotyczących zdjęć lotniczych z okresu II wojny światowej. Przedstawiono w niej niepublikowane do tej pory informacje o technicznych parametrach kamer lotniczych, wykonywany...
37,80 zł
42,00 zł

Konsulat Rzeczypospolitej Polskiej w Szczecinie w latach 1925-1939. Powstanie i działalność

Konsulat polski w Szczecinie rozpoczął swą działalność dopiero w 1925 r. Była to ostatnia placówka konsularna uruchomiona przez Rzeczpospolitą w Niemczech. Fakt ten może budzić zdziwienie, ponieważ powodów do uruchomienia odrębnej plac&oa...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!