Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Media a wartości demokratyczne / SBP

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 35,57 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

35,87
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy: Średnia ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
9,99 zł
7,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
7,99 zł
- Kurier pocztowy
11,99 zł
9,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
10,99 zł
- Kurier
12,99 zł
11,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
11,99 zł
- Kurier pocztowy
15,99 zł
13,99 zł
- Kurier
16,99 zł
15,99 zł
Zamów kurierem do 17ej, dostawa następnego dnia »

Media a wartości demokratyczne / SBP

CZĘŚĆ I. SYLWETKA NAUKOWA JUBILATA

Wspólnota doświadczeń, działań i relacji (Teresa Sasińska-Klas, Agnieszka Hess)

Ilościowo-tematyczna analiza publikacji profesora Janusza W. Adamowskiego (Grzegorz Gmiterek, Adam Jachimczyk, Bartłomiej Włodarczyk,Jadwiga Woźniak-Kasperek)

Zachować godność w życiu (Jerzy Olędzki)

CZĘŚĆ II. MEDIA I SYSTEMY MEDIALNE A WARTOŚCI DEMOKRATYCZNE

System odpowiedzialności społecznej mediów jako wartość demokracji (Bogusława Dobek-Ostrowska)

Suwerenna czy demokratyczna? Polityka medialna w Polsce wobec telewizyjnych nadawców publicznych i prywatnych po 2015 roku (Alicja Jaskiernia, Katarzyna Pokorna-Ignatowicz)

Media a upadek demokracji!? (Stanisław Jędrzejewski)

Wydawanie prasy lokalnej przez samorządy terytorialne wobec wymogów wolności prasy (Ksenia Kakareko)

Aksjologiczna erozja przestrzeni komunikowania (Tadeusz Kononiuk)

Od monopolu do monopolu? Zagrożenia dla polskiego systemu medialnego (Tomasz Mielczarek)

Granice wolności środków przekazu w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu (Jacek Sobczak)

Komunikowanie propagandowe ponadczasowym zagrożeniem dla demokracji: kilka nie tylko historycznych refleksji (Jacek Wojsław, Małgorzata Łosiewicz)

CZĘŚĆ III. O RÓŻNYCH ASPEKTACH KOMUNIKOWANIA I MEDIÓW WOBEC WYZWAŃ SPOŁECZNYCH I TECHNOLOGICZNYCH

Prasa kobieca jako źródło informacji o politykach. Analiza na przykładzie „Zwierciadła” (1990-2019) (Olga Dąbrowska-Cendrowska)

Wartości demokratyczne w programie paryskiej „Kultury” (Iwona Hofman)

(Nie)oglądanie serwisów informacyjnych TVP SA a postrzeganie powinności nadawcy publicznego w kontekście preferencji politycznych polskich widzów (Anna Jupowicz-Ginalska, Monika Kaczmarek-Śliwińska)

Audycje Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego w zasobach Polonijnej Biblioteki Cyfrowej – rola i znaczenie przekazu radiowego w kształtowaniu postaw religijnych Polaków (Dariusz Kuźmina)

Winny czy niewinny? Jak prasa oddziałuje na przekonanie opinii publicznej o tym, kto popełnił przestępstwo – na przykładzie sprawy zabójstwa 10-letniej Kristiny z Mrowin (Maria Łoszewska-Ołowska)

Czy ciotka Beeb przejdzie na emeryturę? Stulecie BBC (Katarzyna Konarska)

„Fatalne zauroczenie” Związkiem Socjalistycznych Republik Radzieckich (Wiktor Pepliński)

Dlaczego znajomość gatunków dziennikarskich w erze cyfryzacji jest dziennikarzowi potrzebna? (Kazimierz Wolny-Zmorzyński)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...

20 lat później - osobowość i hierarchia wartości wybitnych aktorów polskich

Autorka przedstawia rezultaty drugiego etapu badań poświęconych psychologicznym charakterystykom wybranej grupy aktorów polskich. Bez wątpienia są to rezultaty warte opublikowania, ponieważ były to badania unikatowe i to nie tylko w skali krajo...

The Medium is the Massage

In a dazzling fusion of Quentin Fiore's bold and inventive graphic design and Marshall McLuhan's unique insight into technology, advertising and mass-media, The Medium is the Massage is a unique study of human communication in the twentieth century, pu...

Mapowanie wrażeń Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje...

Mądre bajki Mądrość bajek / Szukam mądrości wiedzy i wartości / Bajeczne mądrości uczące wartości

Bajki towarzyszyły od zawsze nam, pokoleniu naszych rodziców, a teraz także naszym dzieciom. Wiele zawartych w nich prawd nie straciło nic na aktualności, a wręcz przeciwnie, są niezmienne, uniwersalne. Bajki wprowadzają młodych czytelnikó...

Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Pojawienie się i upowszechnienie nieklasycznej własności prywatnej przedsiębiorstwa opartej na rozdzieleniu własności i zarządzania, a następnie zdominowanie przez ten typ własności współczesnych gospodarek zrodziło potrzebę poszukiwania nowych ...

Media Economics Economic Issues in the Media

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune...

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element syste...

Dyskurs historyczny w mediach masowych

Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowe...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!