Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Podręczniki na studia

Media i dziennikarstwo(eBook)

Aksjologia - warsztat - tożsamość

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Kraków, 1, 2014

  • Autor: Jacek Dąbała

  • Wydawca: Universitas

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 14,00 zł
8,40
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,60 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Media i dziennikarstwo

"Profesor Jacek Dąbała ma absolutnie unikalną umiejętność pisania w sposób mądry i ciekawy. (...) Ta książka jest bezcenna dla tych, którzy mediami zajmują się naukowo i dla tych, dla których praca w nich jest codziennością". (Piotr Kraśko, TVP) "Gorąco polecam dziennikarzom i wszystkim, którzy chcą być świadomymi odbiorcami mediów". (Jarosław Gugała, Telewizja Polsat)

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

 

Od autora 

AKSJOLOGIA I PERSPEKTYWY MEDIÓW 

Pozorowanie wartości w mediach 

Egocentryzm jako antywartość i złudzenie kompetencji 

Genologiczne, technokulturowe i hipermedialne podłoże zjawiska 

Uwarunkowania pozorowania wartości w profesjonalnych mediach

Aksjologiczne konsekwencje komunikacji wizualnej a telegeniczność 

Wybrane defi nicje i sposoby rozumienia komunikacji wizualnej 

Ambiwalencje wokół telegeniczności 

Społeczna akceptacja antywartości 

Wstępne kryteria wartościowania i oceny prezenterów telewizyjnych 

Futurystyczne perspektywy mediów audiowizualnych 

Ku audiowizualności i komunikowaniu 

Interfejsyzacja 

Między prywatnością a korporacyjnością przekazu 

Realna obecność w cybernetycznym świecie? 

Idealny człowiek bez praw? 

WARSZTAT DZIENNIKARSKI 

Literatura wobec pragmatyki warsztatu dziennikarskiego 

Odmienne cele i wspólne źródło 

Preferencje i kryteria w doborze lektur 

Bez rezygnacji z myślenia artystycznego 

Semantyczne i warsztatowe konsekwencje obecności teologii w telewizji 

Locus theologicus a rodzaje stacji telewizyjnych

Wyznaczniki warsztatowe a gatunki 

Popularyzacja treści religijnych 

Brak kompetencji w komunikacji wizualnej 

Potrzeba afirmowania kreacji artystycznej 

Perspektywa badawcza i dziennikarska 

Podstawowe wyznaczniki braku profesjonalizmu w dziennikarstwie 

Relacje towarzyskie

Ograniczone lub złe wzory 

Szybkie, intensywne i stresujące tempo pracy 

Lekceważenie profesjonalnej i konstruktywnej krytyki 

Strach przed prawdą o własnych uwarunkowaniach zawodowych 

Wąski zakres lektur 

Podporządkowanie profesjonalizmu właścicielom i zarządom mediów 

Negatywna korelacja sprytu, inteligencji i intelektu 

Ogólnikowość ocen z pomijaniem procesu wartościowania

METODY BADAWCZE 

W kręgu fenomenologicznej metody badania mediów 

Ważniejsze przyczyny metodologicznych nieporozumień

w medioznawstwie 

Obecność fenomenologii 

Sygnalizowanie sensu komplementarności metod 

Preferencje w klasycznych ujęciach fenomenologicznych 

Wokół telegeniczności widzianej fenomenologicznie 

Strukturalizm a tworzenie serwisów informacyjnych w Internecie

Testowanie granic funkcjonalności 

Nazywanie rzeczywistości – ekspresja – indeksalność 

Struktury nieświadome

TOŻSAMOŚĆ DZIENNIKARSKA 

Ezopowa tożsamość dziennikarstwa 

Prasumienie i zdrowy rozsądek 

Przestrzeń niewypowiedzenia

Tożsamość dziennikarska w międzykulturowym kontekście medialnym 

Tożsamość osobowości

Tożsamość redakcyjno-firmowa

Tożsamość akomodująco-cyfrowa 

Tożsamość trendów warsztatowych 

Bibliografia

O autorze

Indeks nazwisk 

Indeks rzeczowy
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

3,50 zł

Materiały i media we współczesnej glottodydaktyce. Wybrane zagadnienia - Agnieszka Gadomska: Teaching (Academic) Research Skills Using Technology

Tom poświęcony jest szeroko rozumianemu zagadnieniu materiałów autentycznych i dydaktycznych oraz wspomagających ich technologii w nauczaniu języków obcych w różnych kontekstach dydaktycznych. Obejmuje zarówno rozważania teo...

Język neoliberalizmu. Filozofia, polityka i media

Czy osoba biedna i zadłużona jest równie wolna jak miliarder? Czym jest przedsiębiorczość? Cechą szczególnie uzdolnionych bądź pracowitych osób czy też raczej właściwością dobrze zorganizowanych społeczeństw? Jak powstaje wolny ryn...
32,00 zł

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych ...
33,60 zł

Język w mediach

Publikacja jest wyborem tekstów dotyczących języka w mediach współczesnych. Nie stanowi on więc rejestru zmian, jakie dokonały się w języku mediów na przestrzeni dziesięcioleci. Najwcześniejszy zamieszczony w antologii artykuł wydr...
12,00 zł

SOCIAL MEDIA STRATEGICZNIE WPROWADZENIE - ZAKOŃCZENIE

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna &nda...
2,00 zł

Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania – wyniki - 20 Marcin Musioł: Trudności w badaniach nad mediami z perspektywy badacza-pedagoga

Publikacja skierowana jest do grona odbiorców zajmujących się szeroko rozumianymi badaniami pedagogicznymi i poszukujących rozwiązań dylematów natury metodologicznej. Zmieniająca się rzeczywistość społeczna i edukacyjna wywołuje zmiany ta...
19,80 zł

SOCIAL MEDIA STRATEGICZNIE WPROWADZENIE - ROZDZIAŁ 1. MARKETING STRATEGICZNIE – CO TO OZNACZA?

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna &nda...

Dziennikarstwo śledcze

Publikacja stanowi próbę kompleksowego ujęcia dziennikarstwa śledczego jako jednego z niezbędnych elementów systemu demokratycznego. Ponadto proponuje ona refleksję nad kształtującymi się trendami i praktykami w tym zakresie, co zostało n...
27,30 zł

Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stan...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!