MENU

Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2020

  • Autor: Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących

Książka wpisuje się w nurt dyskusji prowadzonej wśród naukowców oraz menedżerów na świecie dotyczącej podejść do stosowania marek w zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw z rynków wschodzących, w tym polskich podmiotów, w kontekście kształtowania i wzmacniania ich pozycji konkurencyjnej na rynkach zagranicznych. Zaprezentowana pozycja jest jedną z niewielu monografii prezentujących holistycznie te zagadnienia i uwzględniających perspektywę przedsiębiorstw z rynków wschodzących, w tym polskich podmiotów.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

 

Wstęp

Rozdział 1. Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa

1.1. Istota konkurencyjności przedsiębiorstw

1.2. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa

1.3. Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa

1.3.1. Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa

1.3.2. Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa

1.3.3. Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji

1.4. Podsumowanie

 

Rozdział 2. Zagraniczna ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji przedsiębiorstw

2.1. Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a zagraniczna ekspansja marek

2.2. Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki

2.3. Podsumowanie

 

Rozdział 3. Międzynarodowe strategie marek: istota, treść i kontekst

3.1. Międzynarodowe strategie marek - definicje

3.2. Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa

3.3. Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii marki

3.3.1. Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek

3.3.2. Stosowanie marek na rynkach zagranicznych

3.3.3. Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych

3.3.4. Treść międzynarodowej strategii marki

3.3.5. Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju pochodzenia

3.4. Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek

 

Rozdział 4. Międzynarodowe strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących

4.1. Istota i typologia rynków wschodzących

4.2. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw z rynków wschodzących

4.3. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw

4.4. Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących - wnioski z literatury

4.5. Podsumowanie

 

Rozdział 5. Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i wyniki badań empirycznych

5.1. Koncepcja badania

5.1.1. Przedmiot, cele badania empirycznego i hipotezy badawcze

5.1.2. Metoda badawcza

5.2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw

5.3. Wyniki i wnioski z badania empirycznego

5.3.1. Analiza głównych składowych konstruktów "zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz "adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym"

5.3.2. Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań strukturalnych metodą PLS-SEM

5.3.3. Podsumowanie: wyniki weryfikacji przyjętych hipotez badawczych

 

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

167,16 zł
199,00 zł

Globalne zarządzanie zasobami ropy i gazu w perspektywie prawnomiędzynarodowej

Recenzowana praca stanowi bardzo wartościowe studium z zakresu szeroko rozumianej problematyki międzynarodowego prawa publicznego w kontekście skomplikowanych kwestii wiążących się z jednej strony z regulacją prawną zarządzania zasobami ropy naftowej i...
17,43 zł
24,90 zł

Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania

Publikacja wieloautorska „Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania” to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji n...
12,86 zł
14,95 zł

Zarządzanie międzynarodowe

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego...
16,00 zł
20,00 zł

Klasowe uwarunkowania sportu i rekreacji ruchowej z perspektywy teorii Pierre’a Bourdieu

Książka ta poświęcona jest problematyce nierówności społecznych i ich ekspresji w dziedzinie kultury określanej mianem kultury fizycznej. Proponuję w niej – nowe w naukach o kulturze fizycznej w Polsce, choć na świecie obecne od wielu lat ...
40,50 zł
45,00 zł

Koncepcja ładu korporacyjnego sektora przedsiębiorstw komunalnych

Monografia skupia się na problematyce kształtowania systemu nadzoru korporacyjnego determinującego niezakłócone funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstwa. Nawiązuje do koncepcji interesariuszy i teorii kontraktualnej przedsiębiorstwa, sięg...
36,00 zł
40,00 zł

Rehabilitacja w perspektywie twórczości

Rehabilitacja jest inwestycją w człowieka i formą rozwijania kapitału ludzkiego. Rehabilitacja oznacza działania ukierunkowane na przygotowanie osoby z niepełnosprawnością do pełnego i satysfakcjonującego uczestnictwa w życiu społeczności, do któ...
68,40 zł
76,00 zł

Prawo międzynarodowe publiczne

Podręcznik Prawo międzynarodowe publiczne autorstwa Remigiusza Bierzanka i Janusza Symonidesa przez wiele lat zajmował wyjątkowe miejsce wśród lektur dla studentów tego przedmiotu oraz dla szerszego grona czytelników. Znakomita czę...
41,16 zł
58,80 zł

"Polski atlas etnograficzny". Historia, osiągnięcia, perspektywy badawcze

Książka stanowi pokłosie kilkuletnich badań prowadzonych w ramach projektu badawczego pt. Polski Atlas Etnograficzny – opracowanie naukowe, elektroniczny katalog danych, publikacja zasobów w sieci Internet, etap I, realizowanego na cieszyń...
158,76 zł
189,00 zł

Prawo międzynarodowe. Teoria i praktyka

Prezentowana publikacja wpisuje się w tradycję dyskusji naukowej wokół najważniejszych problemów prawa międzynarodowego publicznego. Poruszone w publikacji zagadnienia dotyczą zderzenia teorii i praktyki prawa międzynarodowego w świetle a...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!