Mit motywacji
Co byście zrobili, gdybyście mogli się lepiej zmotywować? Zrzuciłybyście 5 kilo w miesiąc? Zdobyli dwa miliony fanów? Założyli świetnie prosperującą firmę? Jeffowi Hadenowi się to udało, choć sam siebie określa jako zwykłego faceta. Osiągnął to dlatego że odkrył nowy sposób myślenia o sukcesie, wysiłku, a zwłaszcza o motywacji, która jest tak naprawdę mitem, przynajmniej według definicji, w którą większość z nas wierzy. Często wyobrażamy sobie, że bohater, rażony inspiracją niczym gromem z jasnego nieba, zrywa się z kanapy i rzuca w wir szaleńczej pracy. Jednak w prawdziwym życiu takie gwałtowne przypływy energii rzadko się zdarzają i nigdy nie trwają długo. Czekanie na ich przyjście jest gwarancją ciągłego rozczarowania. Prawdziwa motywacja jest wynikiem osiągnięć, a nie ich przyczyną. Do tego, żeby iść naprzód, wystarczy nawet najdrobniejszy powód. Skoro to takie proste, to dlaczego nie wszyscy spełniają swoje marzenia? Haden bada przeszkody, które stają na drodze spirali sukcesu i sprawiają, że tracimy ducha. Proponuje też skuteczną taktykę, dzięki której utrzymamy stały przypływ dopaminy. Haden dzieli się swoimi spostrzeżeniami i strategiami, które na zawsze zmienią wasze podejście do przeszkód i celów, zarówno osobistych, jak i zawodowych. Jeff Haden jest najpopularniejszym felietonistą portalu „Inc.com” i jednym z najchętniej subskrybowanych influencerów serwisu LinkedIn. Jego artykuły ukazywały się między innymi w „Time”, „The Huffington Post”, „Fast Company”, „Business Insider”, „Entrepreneur” czy „Yahoo! Small Business”. Jest autorem lub współautorem pięćdziesięciu książek. Większość wiedzy na temat biznesu Haden zdobył w firmie, w której zaczynał jako szeregowy pracownik, a skończył jako kierownik zarządzający 250-osobowym zespołem. Mieszka w stanie Virginia w USA. To nie tylko przełomowa strategia, dzięki której można zostać milionerem czy zrzucić parę kilogramów. To tak naprawdę gruntowna, mentalna przemiana, która daje nam radość z samego uczestnictwa w procesie . Dlaczego by nie spróbować? Sarah Knight, autorka Get Your Shit Together Jeff Haden wie to, o czym inni nie mają pojęcia: sukces to nie tyle szukanie motywacji, co nieustanny i mozolny wysiłek, aż do chwili, kiedy uda się nam osiągnąć coś, co nas zmotywuje. Adam Grant, autor Give and Take, Originals oraz Option B (z Sheryl Sandberg). Czasami komputer się zawiesza, a specjaliści wiedzą, że wtedy trzeba wcisnąć odpowiednią kombinację klawiszy, żeby zamknąć problematyczną aplikację. Książka Jeffa Hadena właśnie tak działa. Dowiesz się z niej, jak wyrwać się z błędnego koła bez konieczności całkowitego resetu. Dharmesh Shah, współzałożyciel i dyrektor technologiczny firmy HubSpot. To powinna być lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, kadry kierowniczej, menedżerów, rodziców, trenerów i specjalistów rozwoju osobistego. Dan Reardon, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy FitnessGenes. Jeff Haden jest obecnie jednym z najważniejszych autorów publikujących w internecie nie dlatego, że jest geniuszem, ale dlatego, że postępuje zgodnie z poradami zawartymi w tej książce. Nie chodzi o motywację, ale o proces i ciężką pracę. Ryan Holiday, autor The Obstacle is the Way and Ego is the Enemy Jeff Haden bierze na tapetę to, czego nas uczono o wyznaczaniu sobie celów, i stawia wszystko na głowie, jednocześnie na nowo definiując sukces. Cara Alwill Leyba, autorka Girl Code Jeff Haden podaje w wątpliwość tradycyjne założenie, że motywacja rodzi sukces, pokazując nam, że tak naprawdę to sukces rodzi motywację. Kiedy to zrozumiesz, wszystko się zmieni. L. David Marquet, emerytowany kapitan marynarki wojennej i autor Turn the Ship Around!
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-66140-12-7
- ISBN druku: 978-83-66140-11-0
- Liczba stron: 272
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.