Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Mity PR-u(eBook)

Czy nie ma złej sławy?

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Rich Leigh

  • Tłumacz: Aleksandra Ożarowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 59,00 zł
44,25
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,75 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Mity PR-u

"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.

Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych – zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce.

Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (…) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: „Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili”."

Ze wstępu autora



Patroni:


Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O Autorze   VII
Podziękowania  IX
Wprowadzenie  XIII
Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa   1
Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć   13
Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili  35
Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody    55
Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości    73
Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo   87
Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy    119
Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy   133
Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko   153
Mit 10. PR to branża dla ekstrawertyków    165
Mit 11. PR to lek na całe zło     175
Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują     187
Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług   201
Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu      221
Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami   235
Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza      249
Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami     267
Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn     287
Zakończenie  311
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Mity w zarządzaniu

W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do podporządkowania interesariuszy swoim celom. Siła tej ...

Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu?

Wyróżnienie w konkursie „Książka dla trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu W książce omówiono popularne tezy, niepoparte wynikami naukowych badań empirycznych, i mity na temat metod nauczania, wychowania, pomo...

Wędrówka, podróż, migracja w języku i kulturze - 17 Podróż w poszukiwaniu tożsamości – geografia i mit we "Wschodzie" Andrzeja Stasiuka

Nomadyczność współczesnej (i nie tylko!) kultury stanowi trudny do podważenia fakt. Ludzie wędrują przez życie, ale i przemieszczają się w rozmaitych innych formach. Podróże w sensie geograficznym, mentalnym, metaforycznym… wyznacz...
21,00 zł

Mit Metafora Sekularyzacja

Autorzy pierwszej polskiej monografii poświęconej Hansowi Blumenbergowi poruszyli podstawowe kwestie sekularyzacji i modernizacji, postawili problem miejsca mitu w kulturze duchowej Zachodu. Zagadnienia te zazębiają się, zmienność mitu rzuca bowiem świ...
14,90 zł

Die Frau mit den Karfunkelsteinen

Eine Geschichte im Stil der Zeit des ausgehenden 19. Jahrhunderts von der ersten Bestseller-Autorin der Welt – Eugenie Marlitt. Balduin Lamprecht, attraktiver und stolzer Chef der Firma Lamprecht und Sohn, hat früh seine Frau verloren. Er le...

Mity II wojny światowej

Japoński atak na Pearl Harbor był druzgocącą klęską Stanów Zjednoczonych, a Rommel był subtelnym strategiem; Waffen-SS stanowiła elitę armii, a armia włoska nie potrafiła walczyć; niemiecka wunderwaffe mogła odmienić losy wojny, a Hitler jedynie...
14,00 zł

Mit i czas polityczny. Czas polityczny w przestrzeni narodowych narracji mitycznych

Mit i czas polityczny. Czas polityczny w przestrzeni narodowych narracji mitycznych to praca poruszająca niedowartościowany do tej pory, problem narodowych mitów politycznych. Książka ta posiada wiele istotnych zestawień teoretycznych funkcjonuj...
5,00 zł

Mity polskiego patriotyzmu w psychologii zbiorowej (Perspektywa historyczna i współczesna) - KULTURA POLITYCZNA POLAKÓW OKRESU POROZBIOROWEGO

Źródeł polskiego patriotyzmu, podobnie jak i innych patriotyzmów narodowych w Europie, poszukuje się dziś w wieku XIX, który przyniósł wielką falę ruchów narodowowyzwoleńczych i rozwój myśli narodowej w dziełac...
23,99 zł

Berserkir i Ulfhednar w historii mitach i legendach

Praca traktuje o niezwykle ciekawej grupie skandynawskich wojowników epoki Wikingów, którzy posiadali umiejętność wpadania w toku bitwy w amok - szał bitewny. We wczesnośredniowiecznych źródłach skandynawskich byli oni okreś...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!