Mocniejsze efekty szkoleń. 7 zasad utrwalania nowej wiedzy i umiejętności
W książce przedstawiono sprawdzone rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można efektywnie przyswoić i później zastosować w praktyce nowo nabytą wiedzę i umiejętności. Opisana przez Autorów – mistrzów judo – sprawdzona metodologia wzmacniania efektów szkoleń, bazująca na motywacji i regularnym monitorowaniu postępów, łączy w sobie naukę i praktyczną wiedzę i może być stosowana z powodzeniem zarówno w sportach walki, jak i w zakresie szkolenia pracowników.
Autorzy odpowiadają na pytania:
czym jest wzmocnienie w procesie uczenia się;
jak stworzyć ukierunkowany na rezultaty i dopasowany do potrzeb program wzmocnienia;
jakie są gotowe narzędzia umożliwiające trwałe przyswojenie wiedzy.
„Problem z korporacyjnymi szkoleniami polega na tym, że kiedy uczący się wracają do pracy, zapominają, czego zostali nauczeni lub są zbyt zajęci, by zastosować w praktyce to, czego się właśnie nauczyli. Inwestycja w szkolenie jest marnowana. (…) Metodologia przedstawiona w książce zapewnia idealne zrównoważenie pomiędzy zaangażowaniem i wynikami. Stosując opisane przez nas 7 zasad, możesz opracować program, który wzmocni efekt szkolenia i napędzi Twoje strategie zarządzania talentami i strategie organizacyjne”.
Autorzy
„Wierzę, że szczególnie w obszarze szkoleń biznesowych świadome i profesjonalne podejście do rozwoju oraz nowoczesne narzędzia opisane w tej książce pozwolą Państwu realnie wpływać na realizację celów biznesowych i zmienić postrzeganie inicjatyw z poziomu »witamin i suplementów« – czyli zdrowych dodatków, na poziom »krytycznych leków« – decydujących o pozycji konkurencyjnej danej organizacji czy wręcz jej przetrwaniu”.
Romeo Grzębowski, CIO Extended Tools Polska (fragment słowa wstępnego)
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8187-543-1
- ISBN druku: 978-83-8187-312-3
- EAN: 9788381875431
- Liczba stron: 240
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp do polskiego wydania | str. 13 Wprowadzenie | str. 15 Udało nam się! | str. 19 CZĘŚĆ 1. ZROZUMIEĆ WZMOCNIENIE, ABY OSIĄGNĄĆ ZMIANĘ ZACHOWANIA | str. 21 ROZDZIAŁ 1. Ochota na złoto | str. 23 ROZDZIAŁ 2. Czym jest wzmocnienie? | str. 30 ROZDZIAŁ 3. Zmiana zachowania jest decydująca | str. 40 ROZDZIAŁ 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania | str. 53 CZĘŚĆ 2. TWORZENIE FUNDAMENTÓW | str. 61 ROZDZIAŁ 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia | str. 63 ROZDZIAŁ 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty | str. 71 ROZDZIAŁ 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia | str. 82 ROZDZIAŁ 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania | str. 92 ROZDZIAŁ 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów | str. 105 CZĘŚĆ 3. ZAANGAŻOWANIE | str. 109 ROZDZIAŁ 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull | str. 111 ROZDZIAŁ 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek | str. 122 ROZDZIAŁ 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia | str. 132 ROZDZIAŁ 13. Podsumowanie zaangażowania | str. 144 ROZDZIAŁ 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum | str. 147 CZĘŚĆ 4. ANALIZA TWOJEGO PROGRAMU WZMOCNIENIA | str. 155 ROZDZIAŁ 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia | str. 157 ROZDZIAŁ 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających | str. 171 ROZDZIAŁ 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń | str. 188 ROZDZIAŁ 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia | str. 198 ROZDZIAŁ 19. Sore -Made | str. 200 Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia | str. 205 Źródła | str. 219 O autorach | str. 225 O Mindmarker | str. 227 Indeks | str. 231