Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Nagrody szkolne do - 38%
MENU

Moje przygody z marketingiem(eAudiobook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2018

  • Autor: Philip Kotler

  • Lektor: Robert Michalak

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mp3
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 34,90 zł
31,41
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,49 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Moje przygody z marketingiem

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Philip Kotler

Profesor; niekwestionowany guru marketingu, laureat licznych nagród za wkład w rozwój wiedzy o marketingu m.in.: Distinguished Marketing Educator Award (Nagrody honorowego wykładowcy marketingu, 1985), Leader in Marketing Thought (Lidera myśli marketingowej, 1975), Marketer of the Year (Marketingowca roku, 1995).

Autor wielu publikacji, w tym dwóch podstawowych podręczników: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola oraz Marketing. Podręcznik europejski.

Wykładowca marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University w Evanston i doradca w takich firmach, jak: IBM, General Electric, AT&T czy Bank of America.

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    34,90 zł

    Marketing 3.0

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technol...
    12,30 zł

    Przygoda króla

    Dawno, dawno temu, w zielonej, wesołej Anglii, kiedy na świecie nietrudno było spotkać gnomy, czarnoksiężników, wiedźmy czy dobre wróżki, dobry król - znudzony dworskim życiem - postanowił udać się na polowanie. Nie spodziewał się ...
    16,90 zł

    Przygody Euzebiusza

    Euzebiusz (pierwszy Euzebiusz na świecie) zaraz po urodzeniu wyrusza w pełną przygód i nowych znajomości podróż. Poszukuje innych Euzebiuszów – albo chociaż ciekawych przyjaciół. Trafia na swej drodze na zarozumiałego ...
    19,90 zł

    Przygody Sindbada żeglarza

    Przygody Sindbada Żeglarza to oryginalne dzieło literackie Bolesława Leśmiana, wzorowane na arabskiej Księdze tysiąca i jednej nocy. Główny bohater Sindbad kuszony nieustannie przez Diabła morskiego, poszukuje nowych wyzwań i przygód. Wie...

    Przygody Tomka Sawyera

    Niesamowite przygody, które spotykają głównego bohatera - Tomka Sawyera to idealna fabuła dla młodego czytelnika. Mark Twain w doskonały sposób opisał obyczajowość małego miasteczka na początku XX wieku. Jednocześnie stworzył bests...

    Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

    Nie musisz tkwić na stanowisku, które cię nie zadowala, w pracy, która nie daje ci satysfakcji. Oto audiobook, który może odmienić spojrzenie na życie zawodowe. Na rynku tak dynamicznym jak obecny jest wiele możliwości i warto otwo...

    Przygody Hucka

    Czy znacie historię psotnego urwisa Huckleberry’ego Finna? Samego Hucka możecie pamiętać z opowieści o Tomku Sawyerze! Jeżeli macie ochotę na niebezpieczną wyprawę tratwą po Missouri w towarzystwie dużego Jima, fałszywego księcia i wędrownego osz...
    19,99 zł

    Przygody kapitana Hatterasa

    Fascynująca opowieść o tym jak ludzie zdobywali biegun, w czasach kiedy wszystko nie było tak proste jak dziś. Wyprawa brygu „Forward”, którego dowódcą był tytułowy kapitan Hatteras w rejon Arktyki, to brawurowa przygoda pełna...
    32,90 zł

    Moja pierwsza mitologia. Księga I

    "Moja pierwsza mitologia" odkryje przed tobą starożytną magię greckich i rzymskich mitów, a także związanych z nimi wyrażeń i zwrotów do dziś używanych w języku polskim. Spotkasz tu maleńkiego Zeusa w kozim żłobku, Heraklesa na ...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!