MENU

Nauczyciel wczesnej edukacji. Na drodze do profesjonalnego mistrzostwa

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2011

  • Autor: Wiesława Leżańska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 21,60 zł
18,58
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Nauczyciel wczesnej edukacji. Na drodze do profesjonalnego mistrzostwa

Lektura książki zaprasza Czytelników, a niejednokrotnie zmusza, do krytycznego i twórczego myślenia. Jest okazją do głębszej refleksji o charakterze pedeutologicznym nad istotą, specyfiką i przemianami profesji nauczycielskiej szczebla przedszkolnego i klas początkowych. Daje możliwość pełniejszego samodzielnego namysłu, skłaniając jednocześnie do formułowania własnych sądów, a także stawiania kolejnych pytań.
Bogactwo idei, propozycji oraz refleksji zawartych w książce może stanowić niewyczerpane źródło problemów do dyskusji na nauczycielskim forum, a także cennych inspiracji przydatnych Czytelnikom na wielu różnych polach działania. Książka adresowana jest nie tylko do nauczycieli akademickich, odpowiedzialnych za proces preparacji zawodowej specjalistów wczesnej edukacji, nauczycieli przedszkola i klas początkowych oraz studentów, ale także do pracowników administracji oświatowej, kreujących na własnym terenie politykę oświatową.
Z recenzji profesor Gabrieli Kapicy

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp (Gabriela Kapica)                                                       5
Wiesława Leżańska, Historyczny aspekt kształtowania wzoru osobowego nauczyciela wczesnej edukacji                                                           9
– Historical Aspect of Early Childhood Education Teacher Personal Pattern Development                                                                    27
Danuta Waloszek, Być nauczycielem dziecka – wymiary odpowiedzialności               29
– Being a child’s teacher – dimensions of responsibility                               48
Dorota Radzikowska, Nauczyciel wczesnej edukacji w polskich reformach oświatowych w latach 1945–1989                                                        49
– Early education teacher in Polish educational reforms between 1945 and 1989            70
Ewa Wiśniewska, Kształcenie i dokształcanie nauczycieli wczesnej edukacji w Polsce w świetle reformy oświaty po 1989 roku – wybrane aspekty                          71
– Training and additional training of early education teachers in Poland viewed from the perspective of the education system reform after 1989 – selected aspects                84
Marzena Majchrzak, Nauczyciel wczesnej edukacji wobec wyzwań reformy programowej z 2009 roku                                                                85
– An Early Childhood Education Teacher in View of Challenges of Reform Programme in 2009                                                                   97
Joanna Michalak, Nauczyciel w zmieniającej się rzeczywistości: performatywność a profesjonalizm nauczycielski                                                      99
– Teacher in a changing reality: performativity and teacher’s professionalism              117
Jolanta Bonar, Twórczy nauczyciel wczesnej edukacji                                119
– Creative teacher of the early education                                           136
Hanna Krauze-Sikorska, Kreatywny nauczyciel – kreatywne dziecko, czyli o możliwościach pokonywania barier edukacyjnych przez dzieci z utrudnieniami w rozwoju        137
– Creative teacher – creative child, about the possibility of overcoming educational barriers by children with difficulties in development                                152
Beata Cieśleńska, Nauczyciel przedszkola w procesie zmian edukacyjnych                153
– Kindergarten teacher in the process of educational changes                           159
Monika Jurewicz, Nauczyciel wczesnej edukacji w obliczu zmian społeczno-oświatowych. Komunikat z badań                                                          161
– The position of a early education teacher in the face of a social educational changes       178
Tatiana Kłosińska, Nauczyciel wczesnej edukacji w procesie zmian oświatowych          179
– Early education teacher in a changing school reality                                195
Lidia Pawelec, Osobowość nauczyciela w praktyce pedagogicznej                      197
– Teacher’s personality in the pedagogical practice                                   212
Elżbieta Płóciennik, Kompetencja diagnostyczna nauczyciela w świetle podstawy programowej wychowania przedszkolnego                                            213
– The teacher’s diagnostic competence in the light of the pre-school curriculum base        227
Iwona Konopnicka, Portret nauczyciela w ramy marzeń dzieci w młodszym wieku szkolnym ujęty                                                                     229
– The view of the teacher in the children’s dreams                                  238
Anetta Soroka-Fedorczuk, Nauczycielki przedszkola we wspomnieniach osób dorosłych     239
– Teachers in the memories of pre-adult                                           252
Ewa Mroczka, Tożsamość nauczycieli wczesnej edukacji                              253
– Identity of early eduaction teachers                                            261
Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk, Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej – jego współczesny wizerunek osobowościowy                                              263
– Early childhood education teacher – his/her contemporary image of personality           271
Tatiana Grabowska, Sukcesy i porażki nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – z perspektywy praktykującego nauczyciela                                            273
– Successes and failures of early childhood education teacher – from the perspective of a practicing teacher                                                     289
Beata Gotwald, Wykorzystanie technologii informacyjnej w kształtowaniu wizerunku nauczyciela – wychowawcy klas I–III                                             291
– Usage of information technology in creating the image of a teacher–tutor of early education                                                                    297
Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk, Zmiany w kształceniu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w refleksji nauczyciela klas początkowych                            299
– Changes in early teacher training education in the primary grades teacher reflection        308
Tomasz Jałmużna, Kształcenie, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli klas początkowych na łamach czasopisma „Życie Szkoły”                                      309
– Educating, training and developing of first grades teachers in "Życie Szkoły" (school life) magazine                                                            317
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

27,30 zł
35,00 zł

Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej

Oficyna wydawnicza IMPULS prezentuje pierwszy tytuł z nowej serii: "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki", pod red. Marii Dudzikowej i Henryki Kwiatkowskiej pt. "Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej".Pub...
22,50 zł
25,00 zł

Gruzja. W pół drogi do nieba

Zofia Piłasiewicz, ciekawa świata podróżniczka, autorka książki Syberyjski sen. Opowieść bezdrożna, tym razem zabiera nas na bezdroża Kaukazu. Gruzja. W pół drogi do nieba to relacja z podróży do tego jakże odległego w sensie geogr...
49,50 zł
55,00 zł

Nauczyciel i uczeń we współczesnej szkole

Czynnikiem kształtującym relacje jest stosunek uczniów do nauczycieli, a także nauczycieli do uczniów. Stosunek ten zaś jest zmienny w czasie. Z tego powodu podobną zmiennością charakteryzować się będą również same relacje. Rozważa...
17,64 zł
25,20 zł

Społeczeństwo – sport – edukacja

"Społeczeństwo – sport – edukacja" zawiera artykuły przedstawione w trakcie dwóch dni w ramach XV Ogólnopolskiego Zjazdu Socjologicznego, który miał miejsce we wrześniu 2013 roku w Szczecinie. Przedłożone prze...
14,36 zł
16,70 zł

Diagnoza stanu edukacji środowiskowej społeczności lokalnych w wybranych regionach Polski

Publikacja prezentuje wyniki badań stanu świadomości społeczeństwa polskiego, efektów współpracy szkół i samorządów w dziedzinie edukacji środowiskowej społeczności lokalnych na tle strategii zrównoważonego rozwoju w ...
16,35 zł
18,17 zł

Historia cywilizacji łacińskiej. Wczesne Średniowiecze

„Wczesne Średniowiecze” traktuje o początkach cywilizacji łacińskiej, kiedy to po upadku cesarstwa zachodniorzymskiego, po kilku wiekach chaosu, w Europie zaczęła się wyłaniać nowa jakość. Przełomowy okazał się wiek VIII i panowanie Karola ...
19,50 zł
25,00 zł

Rozwój nauczyciela

Książka Rozwój nauczyciela – od wczesnej do późnej dorosłości podejmuje zagadnienia specyfiki pracy nauczyciela przez pryzmat jego profesjonalizmu i rozwoju zawodowego. Szkolna rzeczywistość ujęta w formalnoprawne ramy wyznacza każd...
26,52 zł
34,00 zł

Osoba głęboko upośledzona umysłowo w systemie edukacji

Prezentowane materiały mają charakter teoretyczno-badawczy z właściwymi procedurami metodologicznymi oraz interdyscyplinarną podbudową teoretyczną […]. W przedstawionym tu spektrum walorów pracy należy podkreślić praktyczną przydatność za...
54,00 zł
60,00 zł

Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli akademickich w polskim porządku prawnym

Niniejsza monografia stanowi pierwszą na polskim rynku wydawniczym próbę całościowego, kompleksowego omówienia problematyki odpowiedzialności dyscyplinarnej nauczycieli akademickich. Obecnie nie istnieje bowiem ani jednoopracowanie,...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!