Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Netnografia Badania etnograficzne online(Miękka)

4.50  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Netnografia Badania etnograficzne online

W miarę jak zmienia się świat, w którym żyjemy, zmianom ulegają również narzędzia stosowane przez badaczy społecznych. Jednym z takich innowacyjnych pomysłów jest zaprezentowana w książce netnografia – forma badań etnograficznych zaprojektowana do analizowania kultur i społeczności internetowych. Podręcznik opisuje nie tylko różnorodność aktywności i interakcji w sieci, ale również w jasny i przystępny sposób pokazuje, jak badacze mogą dotrzeć do tych społeczności i rozpocząć ich analizę, niezależnie od tego, czy przedmiotem zainteresowania będą portale społecznościowe, strony internetowe, blogi, czy światy wirtualne. Stanowi zachętę do tego, aby prowadzić badania nie tylko o internecie, ale i przez internet.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Kozinets Robert V.

Kanadyjski profesor marketingu, od 2005 roku związany ze Schulich School of Business, York University. Jego zainteresowania akademickie dotyczą społeczności internetowych oraz badań marketingowych on-line, pracował również jako badacz i konsultant dla takich koncernów, jak Sony, Campbell Soup, American Express, Nissan czy eBay. Publikował w najważniejszych pismach naukowych, takich jak Journal of Marketing, Journal of Consumer Research, Journal of Contemporary Ethnography, wprowadzając tym samym do szerszego obiegu propozycję nowego podejścia do badań etnograficznych prowadzonych on-line, netnografii. Współautor książki Consumer Tribes (2007).

Seria METODOLOGIA

Inni Klienci oglądali również

Produkt
niedostępny

Project 3 Workbook + CD and Online Practice

Trzecia część podręcznika z serii "Project" - pięcioczęściowego kursu dla klas 4-6 szkoły podstawowej, przeznaczonego zarówno dla dzieci rozpoczynających naukę angielskiego, jak i uczniów kontynuujących naukę tego języka.

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji.Wiedza na temat badań marketingowych płynie...
Produkt
niedostępny

Badania i pomiary elektroenergetyczne dla praktyków

W książce w sposób wyczerpujący, a zarazem przystępny, w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy i normy rozwinięto temat będący jej tytułem.Książka jest przeznaczona dla elektryków wykonujących prace kontrolno-pomiarowe przy urzą...

Super Minds 4 Workbook +Online

Super Minds is a seven-level course for young learners. Super Minds enhances your students' thinking skills, improving their memory along with their language skills. This Level 4 Workbook includes activities to develop language creatively, cross-curric...

Macleod Badanie kliniczne

Dzięki tej książce czytelnik może się dowiedzieć jak:- Rozmawiać z pacjentem- Zebrać wywiad od pacjenta- Prawidłowo przeprowadzić badanie kliniczne- Sformułować wnioski z uwzględnieniem rozpoznania różnicowego- Usze...

Kid's Box 3 Activity Book with Online Resources

An update of the well-loved course for young learners - now fully in line with the revised Cambridge English: Young Learners tests.The fun course for seriously good results! This seven-level course delights children and inspires teachers wi...

Modele badania sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa

Książka jest obszernym, interesującym studium, poświęconym badaniu sprawozdań finansowych przedsiębiorstw. Jest użyteczna zarówno dla biegłych rewidentów, jak i dla osób studiujących tę dziedzinę wiedzy. Nie tylko wykazano w niej potrzebę weryfikacj...

Empire: Rise and Fall Low Intermediate Book with Online Access

From Egyptian pyramids to Mayan temples, from Roman statues to the English language, our world's greatest empires still influence us today. This reader examines the history and legacy of several of the most influential empires.

Polsko-węgierskie badania hungarologiczne / Lengyel-magyar hungarológiai kutatasok

„W związku ze zbliżającą się trzydziestą rocznicą powstania Zakładu Filologii Węgierskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim poprosiliśmy naszych przyjaciół, doskonałych badaczy, o zaprezentowanie części swoich obecnych dokonań naukowych. Nasz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!