MENU

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 94,00 zł
65,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing.
The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets.
The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets. The results of the research identify solutions that are used by enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication.
Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities. It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction   9
1. Marketing communication in the light of Internet development – theoretical background   15
	1.1. The communication process – the essence, elements and their meaning   17
	1.2. The essence of marketing communication – a definitional approach   22
	1.3. Types of marketing communication in a model approach    27
		1.3.1. Characteristics of B2B and B2C markets in the aspect of marketing communication   27
		1.3.2. Marketing communication models in B2B and B2C markets  31
	1.4. Forms of marketing communication    37
		1.4.1. Types and essence of forms of marketing communication   37
		1.4.2. Forms of marketing communication in B2B and B2C markets   59
	1.5. Computer-mediated communication theory in the context of selected communication theories   63
2. New media as the environment of marketing communication    69
	2.1. World 3.0 in the context of Internet development    71
	2.2. The nature and characteristics of new media     75
	2.3. Social media as a type of new media   79
		2.3.1. The essence and meaning of social media    79
		2.3.2. The characteristics and functions of social media    82
		2.3.3. Types of social media in the light of selected classifications   84
	2.4. The possibilities of using new media in marketing communication – theoretical approach    90
		2.4.1. Theoretical basis for the use of new technologies from the perspective of individual users – technology acceptance model 90
		2.4.2. The use of new media in marketing strategies of enterprises – new marketing concepts   93
	2.5. Possibilities of using new media in marketing communication of enterprises in B2B and B2C markets   101
3. Determinants of the use of new media in the processes of internationalization of enterprises   113
	3.1. Classification of determinants of the use of new media in international marketing communication    115
	3.2. Endogenous determinants    117
		3.2.1. The degree of the internationalization of the company   117
		3.2.2. The size of the company   125
		3.2.3. The type of the products offered by the company   129
	3.3. Exogenous determinants   134
		3.3.1. Economic factors   134
		3.3.2. Technological factors    137
		3.3.3. Demographic factors    142
		3.3.4. Cultural factors    149
		3.3.5. Political and legal factors   152
4. New media and the effectiveness and efficiency of marketing communication  155
	4.1. The effects of marketing communication – an attempt of identification  157
	4.2. Effects, efficiency and effectiveness of marketing communication in the dimension of the entire company’s operation – interpretive dilemmas 162
	4.3. Measuring the effectiveness and efficiency of marketing communication – methods and indicators   164
	4.4. Effectiveness and efficiency of marketing communication in social media – measurement issues   170
5. New media in marketing communication and the effects of business activity in the international market – research assumptions     177
	5.1. Research methodology    179
		5.1.1. Research questions, main objective and specific objectives  179
		5.1.2. The scope of research and research hypotheses   181
		5.1.3. Research method and sampling    183
	5.2. Determinants of the use of new media in marketing communication in the international market – a scheme of dependencies    187
	5.3. Characteristics of the research sample    189
6. New media in marketing communication of the studied enterprises in B2B markets – results of empirical research    193
	6.1. Types of new media in the communication of the studied enterprises with a foreign business partner  195
	6.2. Determinants of using new media in communication with a foreign business partner by the studied enterprises    200
	6.3. Characteristics of new media and the scope of their use by the studied enterprises in communication with a foreign business partner   205
7. New media in marketing communication of studied enterprises in B2C markets – results of empirical research   213
	7.1. New media in the communication of studied enterprises with foreign business partners   215
		7.1.1. Types of new media   215
		7.1.2. Exogenous and endogenous determinants in the use of new media 219
		7.1.3. Characteristics of new media and the scope of their use   225
	7.2. New media in the communication with a mass audience in international market     230
		7.2.1. Types of new media   230
		7.2.2. Exogenous and endogenous determinants    234
		7.2.3. Characteristics of new media and the effects of their use  239
		7.2.4. Relations between the use of new media in communication and endogenous and exogenous factors – a summary   246
8. The significance of new media in international communication – case studies  253
	8.1. Kukliki Felt Design Studio   255
	8.2. TOPMET Light    259
	8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o   263
	8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o  266
	8.5. Avella Sp. z o.o   271
	8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o   274
	8.7. The significance of new media in international communication – summary of case studies   276
Conclusion   279
Bibliography   283
List of Figures    313
List of Tables    317
List of Pictures   321
Appendices   323
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji
Słowa kluczowe: marketing nowe media komunikacja

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
3,20 zł
4,26 zł

Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland – Reasons for Differences in Development Stages – Paweł Niedziółka

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie p...
40,50 zł
45,00 zł

Investors’ Perceptions and Stock Market Outcomes. Interdiscyplinary approach

This book deals with the issue of the determinants of stock market outcomes. Each chaptertries to explain why stock prices change the way they do and to discover a general approachto predict them. They tells a unique story behind the decisi...
29,40 zł
42,00 zł

Materiały i media we współczesnej glottodydaktyce. Wybrane zagadnienia

Tom poświęcony jest szeroko rozumianemu zagadnieniu materiałów autentycznych i dydaktycznych oraz wspomagających ich technologii w nauczaniu języków obcych w różnych kontekstach dydaktycznych. Obejmuje zarówno rozważania teo...
83,16 zł
99,00 zł

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę s...
41,19 zł
47,90 zł

Media i dziennikarstwo internetowe

Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wypr...
74,76 zł
89,00 zł

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.Publikacja:wy...
27,52 zł
32,00 zł

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to Economics in Katowice in 2017. This Conference, organize...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!