MENU

Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi

Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomystami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Dzięki nim jesteśmy pewniejszymi siebie nadawcami komunikatów. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują się tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie poprzez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
Autorka książki głosi tezę, że zadaniem współczesnego menedżera jest zadawanie większej liczby właściwych pytań, a umiejętność komunikacji stanowi esencję sukcesu. Nie uważa jednak, że menedżerowie zadają za mało pytań. Często zadają nieodpowiednie pytania. Jedni nie pytają w sposób, który prowadzi do szczerych, głębokich odpowiedzi, inni nie wiedzą, jak słuchać odpowiedzi i jak zbudować klimat, w którym zadawa¬nie pytań będzie pożądanym standardem. Dlatego powstała ta książka. Dzięki jej lekturze staniesz się silniejszym liderem, nauczysz się, jak zadawać właściwe pytania, jak efektywnie słuchać i jak kreować atmosferę, w której zadawanie pytań jest czymś naturalnym.
Publikacja jest adresowana do menedżerów różnych szczebli, zarówno tych, którzy dopiero zaczynają karierę i nabywają umiejętności kierowania zespołami, jak i prezesów firm oraz dyrektorów zarządzających.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

25,94 zł
39,00 zł

Matka wszystkich pytań

O ile zdołałam ustalić, być kobietą oznacza wiecznie coś robić źle. A przynajmniej tak jest w patriarchacie.Amerykańska eseistka analizuje rozmaite formy opresji, jakiej poddawane są kobiety – od pomijania, onieśmielania, dyscyp...
42,21 zł
59,90 zł

Śląskie i Opolskie przewodnik Polska Niezwykła

ŚLĄSK I OPOLSZCZYZNA to tereny o niezwykle bogatej historii tworzonej m.in. przez Piastów Śląskich, Czechów,Austriaków, Prusaków, a po II wojnie światowej – Polaków. Poruszamy tematy związane z górn...
42,21 zł
59,90 zł

Zachodniopomorskie przewodnik Polska Niezwykła

Województwo zachodniopomorskie kojarzy się głównie z morzem, plażą, świeżą rybąi rybakami – coraz rzadziej widywanymi w akcji.Są tu wysokie klify wznoszące się na prawie 100 m, największe polskie wyspy i latarnie m...
35,28 zł
44,80 zł

Zbiór przypowieści w przemówieniach Xi Jinpinga o zarządzaniu Chinami

Chińskie przysłowie mówi: „Kiedy opowiesz dobrą historię, uzyskasz dwa razy lepszy efekt przy dwa razy mniejszym wysiłku”. Wspaniała tradycyjna kultura Chin jest pełna barwnych opowieści i anegdot. Nie możemy odczytywać ich jedynie z...
40,40 zł
44,00 zł

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi

Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców – pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić ...
262,16 zł

Marketing publiczny w zarządzaniu organizacjami publicznymi

Ten raport ze stażu przedstawia w prosty i operacyjny sposób wdrożenie narzędzi marketingu publicznego w organizacji publicznej, opierając się na konkretnym przypadku IEF-Pôle Régional. Misją tej pracy jest zaproponowanie nowego podejścia w zarządzaniu...
46,75 zł
69,00 zł

Przewodnik opracowywania rozprawy doktorskiej w naukach o zarządzaniu

Przewodnik ma być przydatny wszystkim kandydatom przygotowującym rozprawy doktorskie w dyscyplinie nauk o zarządzaniu oraz początkującym promotorom rozpraw. W Polsce wszystkie doktoraty mają taką samą naturę naukową, stawiane im są te same oczekiwania,...
88,11 zł
99,00 zł

Współczesne procesy badawcze w naukach o zarządzaniu

Celem książki jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu metodologii nauk o zarządzaniu oraz zwrócenie uwagi badaczy na konieczność łączenia w procesie badawczym wielu metod w celu uzyskania kompleksowej odpowiedzi na postawione pytania. Książka st...
33,30 zł
39,90 zł

Mity w zarządzaniu

W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do podporządkowania interesariuszy swoim celom. Siła tej ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!