MENU

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 71,10 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

70,31
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Średnia liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.

Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.

W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.

Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Książka interesująca i wartościowa. Wpisuje się trafnie w nurt prac poświęconych zagadnieniom komunikacji marketingowej i wnosi wiele nowych i oryginalnych spojrzeń i ujęć. Przynosi także empiryczne rozpoznanie problematyki w oparciu o własne badania empiryczne. Publikacja stanowi oryginalny wkład Autorki do literatury z zakresu komunikacji marketingowej. Nawiązuje do szerokiej literatury światowej i polskiej. Studia literaturowe pozwoliły Autorce na zaproponowanie pogłębionej, udanej refleksji naukowej nad komunikacją marketingową on-line, w warunkach rozwoju nowych mediów i stworzenie interesujących ram teoretycznych rozważań. Pewne kwestie, ujęcia i przekroje klasyfikacyjne mogą, w mej opinii zachęcać do dyskusji i w tym też wyraża się wartość opiniowanej pracy.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Znaczenie komunikacji marketingowej zarówno na rynku wewnętrznym, jak i w relacjach z kontrahentami zagranicznymi nieustannie wzrasta, głównie za sprawą zwiększających się potrzeb oraz zmian wymagań kontrahentów oraz indywidualnych nabywców, wynikających m.in. z: nasilania się procesów konkurencyjnych, dojrzałości rynków, rozwoju Internetu i rosnącej liczby dostępnych danych prowadzących do spadku przejrzystości rynku. Z tego powodu książkę oraz zaprezentowane w niej badania (...) należy uznać za bardzo wartościowe i znacząco wzbogacające stan aktualnej wiedzy w zakresie komunikacji marketingowej.
Prof. dr hab. Teresa Taranko, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 170-171(pdf)
203 KB
Strony 252-253(pdf)
166 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 170-171(pdf)
203 KB
Strony 252-253(pdf)
166 KB

Inni Klienci oglądali również

38,41 zł
45,00 zł

Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce

Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkow...
27,66 zł
36,75 zł

Dyskurs historyczny w mediach masowych

Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowe...
102,55 zł
139,00 zł

Nowe Prawo zamówień publicznych

Zapraszam do lektury publikacji zawierającej praktyczne omówienie najważniejszych przepisów nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Komentarz to kompleksowe opracowanie poszczególnych etapów postępowania o udzielenie...
51,21 zł
60,00 zł

Badania marketingowe

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojaw...
40,40 zł
44,00 zł

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi

Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców – pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić ...
35,53 zł
49,90 zł

Bolesław Chrobry Szło nowe

Drugi tom monumentalnego dzieła o początkach polskiej państwowości. Powieść historyczna z czasów Mieszka I i początków panowania Bolesława Chrobrego.Dziki to jeszcze kraj… a już mocny siłą wojów i chrobry siłą księcia&...
63,20 zł
79,00 zł

Media i komunikowanie masowe

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikow...
31,00 zł
44,90 zł

Odpowiedz mi! Nowe pytania

Przydało wam się "Odpowiedz mi!", ale wasze dzieci nie przestają pytać? Sporo już wiecie, ale chcecie wiedzieć jeszcze więcej? Mamy coś dla was: drugi zbiór przystępnych odpowiedzi na dziecięce pytania o sprawy związane z ciałem, dojrz...
27,35 zł
39,90 zł

Nowy podarunek

Piękna, magiczna opowieść o podarunkach losu i magii Świąt! Marta wysłała prośbę do losu. On podjął wyzwanie. Jednak odpowiedział zupełnie inaczej, niż ktokolwiek mógłby się spodziewać. Opowieść o samotności i o poszukiwaniu własnego miejsca n...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!