Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych. - Pracownicy szkoły wyższej(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2021

  • Autor: Damian Doleciński

  • Wydawca: FNCE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 7,00 zł
6,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,70 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych. - Pracownicy szkoły wyższej

Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni, a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem ludzkim. W związku z tym rozpoznano postawy pracowników w odniesieniu do mediów społecznościowych oraz zidentyfikowano kluczowe cechy mediów społecznościowych mające wpływ na komunikację wewnętrzną. Wskazano bariery w implementacji mediów społecznościowych w polityce zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Marta Wójcicka: Tożsamość a wizerunek. Zarys relacji

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęc...

Nadzór pedagogiczny w praktyce dyrektora szkoły

Publikacja zawiera praktyczne informacje na temat planowania i sprawowania nadzoru pedagogicznego. Znajdują się w niej przykładowe plany, narzędzia i rozwiązania dla dyrektorów szkół, które pomogą udoskonalić dydaktyczną i wychowaw...

Droga do pracy. Proaktywne radzenie sobie a poszukiwanie zatrudnienia i adaptacja do nowego miejsca pracy - 03 Podsumowanie wyników i dyskusja; Aneksy; Bibliografia

Większa skuteczność działań zorientowanych na znalezienie pracy prowadzi do ponownego zatrudnienia. Jednak miarą sukcesu w tym zakresie nie powinno być jedynie podpisanie umowy o pracę ale przede wszystkim dłuższe utrzymanie przyjętej posady. Dlatego t...
6,00 zł

Świat nowych technologii. Czy sztuczna inteligencja zdominuje życie człowieka? - 5. Kamila Grochowina: Sztuczna inteligencja fundamentem innowacji w życiu i w biznesie

W książce autorzy poruszają wiele istotnych kwestii związanych z rozwojem nowych technologii i sztucznej inteligencji. Niewątpliwie ich rozwój będzie się przyczyniał do rozwoju naszego kraju i świata. Należy pamiętać,że rozwój to nie tylk...

Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Tom. 3: Współdziałanie rodziców – dziecka – nauczyciela - Stefania Kewesz, Joanna Radwan‑Kmiecik: Koncepcja pracy Szkoły Podstawowej w Pierśćcu oparta na idei regionalizmu przykładem innowacyjnych działań w procesie

Przedstawiona monografia pt. „Innowacyjność w praktyce pedagogicznej w kontekście współdziałania rodziców – dziecka – nauczyciela” to kolejny, trzeci tom, który poprzedziły dwa tomy pt.: „Innowacyjność...
5,00 zł

w kierunku nowej polityki energetycznej tom 1 - WYKORZYSTANIE MAGAZYNOWANIA ENERGII W CELU OPTYMALIZACJI KOSZTÓW ZASILANIA ZAKŁADU PRZEMYSŁOWEGO

Zależność naszej cywilizacji od zaopatrzenia w energię jest całkowita. Żaden z jej elementów nie może bez niej istnieć. Doszliśmy do momentu, w którym szeroko pojęty standard tych dostaw determinuje jakość życia mieszkańców naszej ...

Wygaśnięcie stosunku pracy z powodu śmierci pracodawcy – nowe zasady

"Publikacja przedstawia nowe zasady wygaśnięcia stosunku pracy w przypadku śmierci pracodawcy prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Nowe przepisy mają wejść w życie pod koniec 2018 r. Zmiany w zakresie wygasania stosunków pracy...
43,00 zł

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!