Nowe media w polityce Anna Stoppel na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995–2015 - Strategie komunikacyjne w rywalizacji politycznej
Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wyborczych i trend ten w dalszym ciągu ewoluuje. Trudno przewidzieć, jaki przybierze ostatecznie kształt, niemniej - co wydaje się bezdyskusyjne - trzeba na bieżąco analizować jego poszczególne etapy i poddawać zachodzące procesy oraz występujące fakty społeczne pogłębionej obserwacji oraz refleksji.
Temat pracy jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją „świeżość” ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią tematu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący - nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym - bowiem dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, które mogą stanowić przydatne rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.
Należy podkreślić, że recenzowana pozycja zasługuje na wydanie drukiem w formie publikacji książkowej, bowiem przybliży ona czytelnikom (głównie doktorantom i studentom nauk politycznych, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, zarządzania i in. oraz pracownikom naukowym zainteresowanym powyższym tematem, a także dziennikarzom i doradcom politycznym oraz medialnym, zajmującym się problematyką uczestnictwa politycznego i wyborów dokonywanych przez obywateli ) wiedzę w zakresie tego, w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces. Pozwoli to na wykorzystanie wyników badań, uzyskanych w wyniku analizy tematu podjętego przez autorkę, do wzbogacenia wiedzy z zakresu procesu zarządzania w prowadzonych kampaniach wyborczych oraz wykorzystania nowych nowych mediów, a także pozwoli na podniesienie jakości działań podejmowanych w zakresie marketingu medialnego i politycznego dla realizacji celów związanych z wyborami, prowadzonymi w państwach o ustrojach demokratycznych.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-66264-19-9
- ISBN druku: 978-83-66264-18-2
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.