MENU

Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Redakcja naukowa: Anna Dąbrowska

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 53,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 40,43 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

45,28
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług

Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, telekomunikacyjnych i pocztowych, a także na rynku usług handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.

Książka jest przeznaczona dla konsumentów, którym wiedza w niej zawarta może pomóc wzmacniać swoją pozycję na rynku usług, instytucji kształtujących politykę konsumencką, organizacji zajmujących się prawami konsumentów, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie

1. Znaczenie polityki konsumenckiej w budowaniu rynku wewnętrznego
1.1. Charakterystyka rynku wewnętrznego
1.2. Priorytety polityki konsumenckiej Unii Europejskiej
1.3. Prawa konsumentów w Unii Europejskiej

2. Pozycja i formy aktywności konsumentów na rynku usług finansowych, telekomunikacyjnych i pocztowych
2.1. Specyfika rynku usług finansowych
2.1.1. Usługi bankowe w Polsce
2.1.2. Konsument na rynku usług bankowych
2.1.3. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce
2.1.4. Konsument na rynku usług ubezpieczeniowych
2.2. Charakterystyka rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych
2.2.1. Rozwój usług telekomunikacyjnych w Polsce
2.2.2. Postrzeganie usług telekomunikacyjnych przez konsumentów
2.2.3. Specyfika usług pocztowych
2.2.4. Korzystanie z usług pocztowych przez konsumentów

3. Sytuacja konsumentów na rynku usług handlowych, gastronomicznych i turystycznych
3.1. Usługi handlowe w Polsce
3.1.1. Konsument na rynku usług handlowych
3.2. Specyfika usług gastronomicznych
3.2.1. Rozwój usług gastronomicznych w Polsce
3.2.2. Konsument na rynku usług gastronomicznych
3.3. Charakterystyka usług turystycznych
3.3.1. Rynek usług turystycznych w Polsce
3.3.2. Konsument na rynku usług turystycznych

4. Umowy podpisywane z konsumentami — obszary naruszeń praw konsumentów
4.1. Umowy o świadczenie usług ukierunkowane na respektowanie praw konsumentów
4.2. Problemy konsumentów wynikające z nienależytego wykonania usługi — wyniki badania
4.3. Postawy konsumentów wobec podpisywanych umów — wyniki badania

5. Świadomość praw konsumentów na rynku usług — badania własne
5.1. Zainteresowanie konsumentów przysługującymi im prawami
5.2. Znajomość instytucji i organizacji zajmujących się ochroną praw konsumentów
5.3. Znaczenie edukacji dla konsumentów korzystających z usług

6. Postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców — badania jakościowe
6.1. Cele badania i charakterystyka próby badawczej
6.2. Zmiany na rynku usług w opinii usługodawców
6.3. Zapotrzebowanie na nowe rodzaje usług
6.4. Przemiany świadomości konsumentów usług
6.5. Wiedza konsumentów na temat instytucji i organizacji zajmujących się ochroną praw konsumentów w ocenie usługodawców
6.6. Stosunek konsumentów do umów dotyczących świadczenia usług
6.7. Lojalność konsumentów wobec firm usługowych
6.8. Obecność książek życzeń i zażaleń w przedsiębiorstwach usługowych
6.9. Nienależyte wykonanie usługi

Zakończenie

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

32,76 zł
42,00 zł

Ewaluacja społeczna w edukacji

Książka jest wynikiem wieloletnich prac nad teoretycznym i praktycznym modelem ewaluacji społecznej, która znajduje zastosowanie w edukacji; może być także prowadzona na wszystkich innych obszarach w stosunku do przedmiotów, które ...
57,33 zł
63,70 zł

Sektor małych i średnich przedsiębiorstw krajów wschodniej Europy: wybrane problemy. T. 2. Prawne oraz finansowe aspekty wspierania rozwoju polskiego sektora małych i średnich przedsiębiorstw

Monografia zawiera 25 artykułów podejmujących problematykę funkcjonowania oraz rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw przy wykorzystaniu instrumentów prawno-finansowych.
53,10 zł
59,00 zł

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instr...
47,25 zł
52,50 zł

Rynek i marketing w pigułce

W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znal...
7,72 zł
9,90 zł

Zmiany dla pracodawców w ustawie o ochronie danych osobowych od 25 maja 2018 r.

Publikacja zawiera opis zmian, jakie weszły w życie od 25 maja 2018 r. w zakresie ochrony danych osobowych dla działów kadr i HR. Można się z niej dowiedzieć m.in.:• na jakich zasadach można prowadzić monitoring wizyjny i monitoring p...
25,73 zł
34,30 zł

Księga magii praktycznej. Rytuały i zaklęcia z Księgi Ceni do skutecznej ochrony i osiągania swoich celów

Czy współczesna magia praktyczna może być tak prosta jak zapalenie świecy lub kadzidła? Tak! Z Księgą Cieni tej doświadczonej czarownicy przekonasz się, jak możesz wykorzystać te pradawne tradycje we współczesnym życiu do osiągnięcia swoi...
22,50 zł
25,00 zł

Kreatywne szkoły. Oddolna rewolucja, która zmienia edukację

W książce "Kreatywne szkoły" Ken Robinson rozwija myśli zawarte w swojej słynnej prelekcji „Czy szkoły zabijają kreatywność” i prezentuje przełomowe, praktyczne rozwiązania dotyczące kluczowej kwestii dla współczesnych społ...
41,40 zł
69,00 zł

O fenomenie sztuk wizualnych i meandrach ich ochrony

Autorka w sposób barwny i sugestywny opowiada o sztuce wizualnej utrzymując jednocześnie rygory opracowania naukowego. Przedstawia ponadczasowość sztuki identyfikując ją według najnowszych metod analityki instrumentalnej, badań historycznych, pr...
53,10 zł
59,00 zł

Prawa i obowiązki abonentów usług telekomunikacyjnych

W publikacji przedstawiono prawa i obowiązki abonentów, zarówno firm, jak i osób fizycznych, dotyczące zawierania, wykonywania i rozwiązywania umów o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!