MENU

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta

(Twarda)

Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta

Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,81 zł
19,00 zł

Maigret i sobotni klient

Człowiek, który przychodzi do biura komisarza Maigreta od kilku już tygodni, za każdym razem decyduje się odejść bez słowa. Wreszcie jednak odwiedza Maigreta w jego domu. I tam opowie mu swoją historię życia - dziwna i zaksakującą.Bo Leona...
61,41 zł
69,00 zł

Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce

Co sprawia, że ceny papierów wartościowych reagują na wydanie rekomendacji? Co wpływa na to, że niektóre rekomendacje oddziałują na ceny akcji mocniej od innych? Odpowiedzi na te pytania tworzą cenną wiedzę, która może przycz...
52,17 zł
69,30 zł

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
28,73 zł
39,99 zł

Sztuka obsługi penisa

Niektórzy mężczyźni przyprowadzają penisa do seksuologa tak, jak przyprowadza się psa do weterynarza. „Proszę, oto on. Niech pan go uzdrowi, ja poczekam sobie na korytarzu”.Często pierwszą rzeczą, jaką musi zrobić lekarz, jest ...
41,19 zł
59,00 zł

Rozszyfruj klienta Sprzedawaj więcej

Sprzedawaj więcej. Szybciej. ŁatwiejCzy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec....
43,57 zł
59,00 zł

Organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych.

Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony organizacji i prowadzeniu procesu obsługi pojazdów samochodowych, napisany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie. W podręczniku opisano podstawowe rodzaje i organizację przedsiębiorstw samo...
18,64 zł
29,90 zł

Instrukcja obsługi pieska Jacósia

Ośmioletnia Kasia Słowik uwielbia psy. Niestety – nie może przygarnąć czworonożnego przyjaciela – na psa kategorycznie nie zgadza się jej tata. Jednak pewnego dnia zdarza się cud. Kasia w niezwykłych okolicznościach znajduje szczeniaczka, którym musi s...
31,81 zł
49,99 zł

Poradnik obsługi umysłu Jak poradzić sobie z trudnymi emocjami

Praktykując psychoterapię, dostrzegłem, że składa się ona z wielu użytecznych technik, a z niektórych z nich można korzystać bez obecności psychoterapeuty. Po dokonaniu takiej obserwacji stało się jasne, że indywidualne spotkania twarzą w twarz ...
23,99 zł
35,00 zł

Fiszki Niemowlę Instrukcja obsługi

Jak pielęgnować niemowlę – karmić, kąpać, nosić, bawić się, dbać o zdrowie...Nasz poradnik zmieścisz w torebce. To niezbędna wiedza, na którą zawsze znajdziesz czas.Autorką jest Zuzanna Kołacz-Kordzińska – dor...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!