Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe(Miękka)

Tytuł oryginalny: FOOD PRODUCT DEVELOPMENT

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe

Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu?
Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie:
- ogólną strategię biznesową firmy,
- poszczególne etapy procesu opracowania produktu,
- wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu,
- ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

34,00 zł

Metodyka opracowania zasobu archiwalnego

W podręczniku przedstawiono metodykę opracowania zasobu archiwalnego, odnoszącą się przede wszystkim do zespołów aktowych wytworzonych w okresie kancelarii akt spraw. Opisany model opracowania ma w swoim zasadniczym kształcie charakter ponadczas...
Produkt
niedostępny

Opracowania lektur i wierszy gimnazjum

Seria Opracowania - język polski została napisana dla uczniów, którzy oprócz przeczytania lektury lub jej streszczenia potrzebują jeszcze wyjaśnienia problematyki utworu, charakterystyki występujących w niej postaci, przypomnienia ...

Opracowania tematów z historii Część 2 Od 1918 roku do dziś

Książka uzupełniająca dowolny podręcznik, zawiera napisane przez doświadczonych nauczycieli opracowania 110 tematów z historii. Uwzględnione zostały wymagania szkolne oraz obowiązujące standardy egzaminacyjne. W każdym opracowaniu przedstawiono ...

Quo Vadis Lektura dobrze opracowana

W serii Lektura dobrze opracowana znajdziecie wszystkie informacje niezbędne na lekcjach: biografię autora, bezbłędne streszczenie książki, charakterystykę głównych bohaterów, problematykę utworu. A na marginesach książek z tej wyjątkowej...
59,00 zł

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.Z tej książki dowiesz się:– od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,– jakie informacje powinien zawierać pl...

Mistrz i Małgorzata z opracowaniem

Przedstawiamy jedną z najpoczytniejszych i najbardziej znanych powieści XX wieku. Intrygująca, kontrowersyjna, wciągająca czytelnika niezwykłą akcją i niespodziewanym biegiem wydarzeń; bawi, wzrusza, zaskakuje i prowokuje do rozmyślań.Histo...
49,00 zł

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach,...

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy...
69,00 zł

Nowe podejście do analizy wskaźnikowej w przedsiębiorstwie

Autor książki przybliża problematykę efektywności metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstw w zakresie oceny ich kondycji finansowej w erze globalizacji, powszechnej niepewności i ryzyka oraz szybko zachodzących zmian w otoczeniu firm. Dokonuje oceny ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!