MENU

Outsourcing w działalności dostawców usług płatniczych

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Outsourcing w działalności dostawców usług płatniczych

Praca jest pierwszym w literaturze kompleksowym opracowaniem poświęconym outsourcingowi w działalności dostawców usług płatniczych. Dostawcami tymi są banki, instytucje kredytowe, spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, instytucje płatnicze, biura usług płatniczych oraz nowe kategorie wprowadzane ze względu na implementację dyrektywy PSD 2, tj. małe instytucje płatnicze oraz dostawcy świadczący wyłącznie usługę dostępu do informacji o rachunku. Działają oni na podstawie różnych ustaw. Konkurują natomiast ze sobą na tym samym rynku usług płatniczych. Outsourcing w działalności dostawców usług płatniczych wiąże się także z regulacją dotyczącą powierzenia do przetwarzania danych osobowych. Regulacja ta ze względu na rozpoczęcie stosowania 25.5.2018 r. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) ulegnie daleko idącym zmianom, co uwzględniono w monografii. Analizę uzupełniono propozycjami zmian de lege ferenda, opatrzonymi zwięzłym komentarzem wskazującym zalety nowo proponowanego przepisu. Problematyka podjęta w pracy wydaje się zatem aktualna i mogąca być inspiracją dla polskiego projektodawcy oraz stanowić asumpt do szerszej dyskusji naukowej.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381285599
  • EAN: 9788381285599
  • Liczba stron: 528
  • Wymiary: 14.9x21.1
  • Waga: 0.74kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

97,22 zł
120,00 zł

Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej

Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.:• autorski...
42,98 zł
50,00 zł

Aspekty karne dzialalności medialnej

Przeprowadzona w niniejszym opracowaniu analiza głównie penalnych aspektów aktywności medialnej ma na celu przybliżenie obszaru, na którym prawo karne przenika się z działalnością medialną. Już wstępna analiza orzecznictwa oraz dor...
50,23 zł
62,00 zł

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w konte...
25,65 zł
29,40 zł

Problemy racjonalizacji kosztów w działalności o trudnych do zmierzenia efektach

Recenzowana monografia stanowi efekt wieloletnich zainteresowań i badań prowadzonych przez Autorkę pracy dotyczących zakresu zastosowań oraz doskonalenia metod analizy, planowania i kontroli w jednostkach sądownictwa powszechnego w Polsce. Ten niezwykl...
50,36 zł
59,00 zł

Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze wykorzystania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowy...
66,43 zł
82,00 zł

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróż...
107,73 zł
129,00 zł

Ochrona interesu pracownika delegowanego w ramach świadczenia usług w Unii Europejskiej

W publikacji kompleksowo przedstawiono problematykę delegowania pracowników, łącząc teoretyczne podstawy z praktycznymi wskazówkami i rozwiązaniami. Uwzględniono zmiany wynikające z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/957 ...
61,41 zł
69,00 zł

Zarządzanie jakością usług

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na mode...
260,66 zł

Odmowa świadczenia usług w sieci MANET

Bezprzewodowa sieć ad-hoc jest tymczasową siecią tworzoną przez bezprzewodowe komputery mobilne (lub węzły) poruszające się dowolnie w miejscach, w których nie ma infrastruktury sieciowej. Ponieważ węzły komunikują się ze sobą, współpracują ze sobą prz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!