Portal 2 - poradnik do gry
Poradnik do gry Portal 2 zawiera opis przejścia wszystkich misji dostępnych w trybie dla pojedynczego gracza oraz w trybie współpracy. Rozwiązanie każdej zagadki zostało szczegółowo opisane oraz zilustrowane.
Portal 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Rozdział 8 – Swędzenie (6) (Opis przejścia)
Rozdział 9 – Teraz musi Cię zabić (1) (Opis przejścia)
Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (1) (Opis przejścia)
Rozdział 6 – Upadek (5) (Opis przejścia)
Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (3) (Opis przejścia)
Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (2) (Opis przejścia)
Rozdział 6 – Upadek (4) (Opis przejścia)
Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (4) (Opis przejścia)
Rozdział 4 – Niespodzianka (1) (Opis przejścia)
Rozdział 6 – Upadek (2) (Opis przejścia)
Informacja o grze
Kontynuacja kultowej gry logicznej. Akcja toczy się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Ponownie wykorzystujemy urządzenie tworzące portale łączące ze sobą fizycznie dwa różne punkty w przestrzeni.. Pojawiło się też sporo nowości: w tym się farby wpływające na grawitacje powierzchni, tuby zasysające powierzchnie. Wprowadzono również tryb kooperacyjny z zupełnie innymi poziomami i ścieżką fabularną niż kampania solo.
Gra Portal 2, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8055-132-9
- EAN: 5030935102062,MV000
- Liczba stron: 280
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wprowadzenie
-Portal 2 - poradnik do gry
-Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (1) | Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (3) | Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia
-Rozdział 2 - Zimny start (1) | Opis przejścia
-Rozdział 2 - Zimny start (2) | Opis przejścia
-Rozdział 2 - Zimny start (3) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (1) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia
-Rozdział 4 - Niespodzianka (1) | Opis przejścia
-Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia
-Rozdział 5 - Ucieczka (1) | Opis przejścia
-Rozdział 5 - Ucieczka (2) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (1) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (2) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (3) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (4) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (5) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (1) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (2) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (5) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (3) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (5) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (6) | Opis przejścia
-Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (1) | Opis przejścia
-Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (2) | Opis przejścia
-Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (3) | Opis przejścia
-Tryb współpracy
-Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 2 - Masa i prędkość (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy
-Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy