MENU

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2015

  • Autor: Justyna Szumniak-Samolej, Katarzyna Bachnik

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    mobi
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 34,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 26,18 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

30,01
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.

Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.

Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 
Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw  
1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0  
1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych 
1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników  
1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw 
Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie  
2.1. Przemiany technologiczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych 
2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych  
2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie  
2.4. Przykłady stosowania mediów społecznościowych w różnych obszarach biznesowych  
2.4.1. Szukanie informacji, monitoring  
2.4.2. Wsparcie klienta 
2.4.3. Komunikacja  
2.4.4. Współpraca z interesariuszami  
ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych  
3.1. Przedstawienie i porównanie różnych modeli biznesowych 
3.2. Współtworzenie 
3.3. Współtworzenie a crowdsourcing  
3.4. Crowdsourcing w praktyce  
3.5. Zasady skutecznego stosowania współtworzenia i crowdsourcingu 
3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu”  
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych 
4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem  
4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe 
4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych 
4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych
4.3.2. Szybka reakcja 
4.3.3. Troska o ludzi 
4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog 
4.3.5. Uczciwość, autentyczność, transparentność 
4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu  

4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza” 
4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół  
4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów  
4.3.10. Spójność wypowiedzi  
4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii  
4.3.12. Inspirowanie 
4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych 
4.4.1. Dell 
4.4.2. Toyota 
4.4.3. Heyah 
4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej 
4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M 
4.5.2. Asiana Airlines lot 214 
4.5.3. Adidas 
4.5.4. Uważam Rze 
4.5.5. Heinz
4.5.6. Shell 
4.5.7. NC+ 
4.5.8. Katastrofa Rana Plaza 
4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z wykorzystaniem mediów społecznościowych 
Zakończenie 

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

49,50 zł
66,00 zł

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy – Motywy – Dylematy. Tom 49

Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosn...
30,03 zł
42,90 zł

Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku

Język rosyjskiPoziom B2–C1Polsko-rosyjska wymiana handlowa rozwija się w dużym stopniu niezależnie od sytuacji politycznej. W efekcie wiele polskich firm „robi biznes” po rosyjsku. Książka, napisana przez jedną z najbardzi...
29,24 zł
34,00 zł

Teoria budowy modeli biznesowych

Książka ta jest podsumowaniem dwudziestopięcioletniego doświadczenia autora z pracy w ośrodkach akademickich, które poprzedzone było kilkuletnią praktyką na stanowiskach menedżerskich w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Przedstawion...
29,70 zł
33,00 zł

Odkryj siebie, czyli jak wykorzystać potencjał swój i organizacji

To wyjątkowa, osobista książka o biznesie napisana z entuzjazmem i energią przez biznesmena. Autor opisuje sposób, w jaki tworzył swoje organizacje biznesowe, jak nimi zarządzał i na jakich wartościach się opierał. Prawie wszystko, co w tych ob&...
30,00 zł
40,00 zł

Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe Afryki

„Praca jest pierwszą w Polsce kompleksową analizą problemów rozwoju krajów afrykańskich w aspekcie ich miejsca w gospodarce światowej oraz ich stosunków gospodarczych z Polską. Jest oparta na autorskich badaniach empirycznych...
37,05 zł
49,40 zł

Obudź swój duchowy potencjał

Każdy z nas może być medium. Każdy też skrywa w sobie zdolności parapsychiczne. Dlaczego więc z nich nie korzystamy? Ponieważ pozostają uśpione. Jeśli chcesz odkryć nowy wymiar swojej duchowości, na początku potrzebujesz wskazówek. W ten spos&oa...
22,27 zł
25,90 zł

Uwolnij swój potencjał

Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom. Jeśli chcesz osiągnąć sukces, energię, zdrowie, witalność, chcesz...
55,90 zł
65,00 zł

Zabawa, święto, profanacja: potencjał kulturotwórczy zabawy w kulturze współczesnej. Studium socjokulturowe zabawy komiksem

Prezentowana monografia naukowa przedstawia bardzo ważny i aktualny problem kondycji zabawy w kulturze współczesnej na trzech zasadniczych polach. Po pierwsze, opisano potencjał zabawy kulturotwórczej („świątecznej”) i jego po...
47,20 zł
59,00 zł

"Nie ukryjesz się". Konsekwencje synergii big data, mediów społecznościowych i neuronauki

Książka dotyczy zmian w mechanizmach współczesnej kontroli społecznej. Są one opisywane na bazie rozważań nad powiązanymi ze sobą tytułowymi technologiami. Pierwsza z nich obejmuje wielkie, wciąż rosnące bazy danych i metody ich zautomatyzowaneg...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!