MENU

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych

(eBook)

Formaty:
PDF

Zabezpieczenie: plik chroniony przez Watermark
Watermark
Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne warianty:
Cena katalogowa: 10,00 zł
8,60
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych

Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie	7

Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości	11
1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych	11
1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie	19
1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta	28

Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw	34
2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw	34
2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy	41
2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych	47

Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej	54
3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych	54
3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw	58
3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta	63

Zakończenie	73
Bibliografia	79
Spis rysunków	93
Spis tabel	95
Załączniki	97
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

29,24 zł
34,00 zł

Słowo z perspektywy językoznawcy i tłumacza - tom IV

Tom jest pokłosiem IV międzynarodowej konferencji naukowej z cyklu Słowo – z perspektywy językoznawcy i tłumacza, zorganizowanej przez Zakład Translatoryki i Komunikacji Międzykulturowej Instytutu Filologii Wschodniosłowiańskiej Uniwersytetu Gdań...
16,00 zł
20,00 zł

Nowe perspektywy rynku pracy

Książka, którą oddajemy w ręce Czytelników jest zbiorem dziewięciu artykułów napisanych na podstawie referatów omawianych podczas konferencji Nowe perspektywy rynku pracy zorganizowanej przez Uniwersytet Śląski w Katowicach ...
15,52 zł
19,90 zł

Przyczyny rozwiązywania umów o pracę - praktyka i orzecznictwo

Pracodawca, który wypowiada umowę o pracę na czas nieokreślony lub rozwiązuje jakąkolwiek umowę o pracę bez wypowiedzenia, musi podać pracownikowi przyczynę zwolnienia z pracy. Powinna być ona podana w piśmie rozwiązującym umowę o pracę. Przyczy...
25,20 zł
28,00 zł

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient od...
152,10 zł
169,00 zł

Nowelizacja Kodeksu postępowania cywilnego z 4.7.2019 r. w praktyce

Monografia zawiera systemowe przedstawienie szczegółowych zagadnień z zakresu postępowania cywilnego, z uwzględnieniem zmian KPC wprowadzonych ustawą z 4.7.2019 r.Autorzy zaprezentowali zarówno wady jaki i pozytywne aspekty te...
14,40 zł
16,00 zł

Procesowe, strukturalne i kooperacyjne aspekty innowacyjności organizacyjnej przedsiębiorstw

W monografii omówiono wewnętrzne aspekty innowacyjnej działalności przedsiębiorstw oraz zarządzanie powiązaniami kooperacyjnymi. Scharakteryzowano innowacyjność organizacyjną w polskiej przedsiębiorczości, omówiono jej determinanty i meto...
22,20 zł
24,67 zł

Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych

Celem niniejszej monografii jest poznanie i analiza procesów doskonalenia jakości usług ubezpieczeń majątkowych. Natomiast, celem metodologicznym jest stworzenie narzędzia pomiaru jakości usług majątkowych. Zatem, istota książki sprowadza się do...
25,28 zł
29,40 zł

Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce

Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych. Problematyka ta...
15,52 zł
19,90 zł

Rozrachunki z kontrahentami – stanowisko Komitetu Standardów Rachunkowości w praktyce

"Stosowanie Krajowych Standardów Rachunkowości oraz Stanowisk nie jest obligatoryjne. Jednostki sektora finansów publicznych mogą je stosować, ale nie mają takiego obowiązku. Od 2019 r. po aktualizacji KSR 7 jednostki nie muszą już p...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!