Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Prezentacje i wystąpienia w biznesie(eBook)

Istota, uwarunkowania, badania

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2018

  • Autor: dr hab. Mariusz Trojanowski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 63,00 zł
44,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 18,90 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę? By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych. W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej. Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7
CZĘŚĆ I. Istota prezentacji i wystąpień publicznych 13
01 Komunikacja w biznesie 15
02 Retoryka jako podstawa współczesnych prezentacji i wystąpień 40
03 Założenia, zastosowania oraz formy prezentacji i wystąpień 66
CZĘŚĆ II. Uwarunkowania skutecznych prezentacji i wystąpień publicznych 85
04 Uwarunkowania personalne 87
05 Uwarunkowania organizacyjne 123
06 Uwarunkowania komunikacyjne 175
CZĘŚĆ III. Prezentacje i wystąpienia publiczne w biznesie – badanie własne 233
07 Opis badania 235
08 Wyniki badania 247
Podsumowanie 290
Aneks 1 . Wykorzystanie programu multimedialnego w prezentacji (na przykładzie programu Power Point) 295
Bibliografia 315
Załącznik 1. Kwestionariusz 333
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

dr hab. Mariusz Trojanowski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z „Retoryki i wystąpień publicznych w biznesie” oraz seminaria z Public Relations i Komunikacji marketingowej. Uczestnik programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School w USA. W latach 2005-2009 Dyrektor Strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erikson Polska).
Autor książek i licznych artykułów naukowych z zakresu marketingu, handlu i komunikacji marketingowej. W tym m.in. monografii Marketing bezpośredni. Istota, zarządzanie, instrumenty (PWE 2010), Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, (rozdział w monografii Profesjonalna rekrutacja i selekcja na potrzeby współczesnej organizacji, Wydawnictwo Naukowe WZ UW 2012), oraz takich artykułów, jak Wpływ osobowości na wyniki pracy handlowców, („Harvard Business Review Polska” 2010), Samoocena handlowców a ich wyniki w sprzedaży, („Problemy zarządzania” 2012), czy Osobowość konsumentów jako determinanta działań komunikacyjnych („Handel wewnętrzny” 2011) i wielu innych.
Posiada wieloletnie doświadczenie w komercjalizacji wiedzy marketingowej, we wspieraniu ludzi biznesu oraz ich firm w osiąganiu przez nich swoich celów. Wybranymi klientami były zarówno średnie jak i największe przedsiębiorstwa krajowe i międzynarodowe.

Inni Klienci oglądali również

29,90 zł

Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie

Od planu do realizacji. Od celu do rezultatu. Większość liderów ma jakiś wielki, ryzykowny i śmiały cel. Jeden marzy o tym, aby jego marka stała się popularniejsza niż Coca-Cola, inny aspiruje do stworzenia najbardziej dochodowej strony internet...
8,99 zł

Miłość w show-biznesie

Henry Devinshire odziedziczył po ojcu część londyńskiego imperium - wytwórnię płytową. Jeśli odniesie sukces w tej branży, to ma szansę zostać dyrektorem generalnym całej firmy. Liczy na to, że w osiągnięciu tego celu pomoże mu jego nowa asysten...

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - Marta Kusterka-Jefmańska: Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych – uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym

Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkoln...

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Celem publikacji jest identyfikacja oraz ocena kierunków rozwoju relacji zachodzących pomiędzy wybranymi jednostkami kultury w Polsce a szeroko pojętym otoczeniem biznesowym. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych, sta...
28,00 zł

Prezentacja publiczna

Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu h...

Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i por...
20,00 zł

Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i pra...
21,70 zł

E-biznes jako sposób na sukces

Zobacz, jak młodzi ludzie, pasjonaci Internetu, osiągnęli dzięki niemu sukces i jak Ty też możesz to zrobić. * Jeśli chcesz wykorzystać wszystkie możliwości, które daje Internet, aby osiągnąć to, o czym do tej pory marzyłeś... * Jeśli nie masz w...
53,00 zł

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!