MENU

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Agnieszka Dejnaka

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 61,00 zł
45,75
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii infor­macyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie ryn­kowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsu­mentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Pole­cam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wstęp 7
Cele, hipotezy 8
Struktura rozprawy 12

Rozdział 1
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów 13
1.1. Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów 13
1.2. Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów 21
1.3. E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych 32
1.4. Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów 37
1.5. Wirtualne społeczności e-konsumentów 42

Rozdział 2
Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów 49
2.1. Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia 49
2.2. Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów 55
2.3. Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze 62
2.4. Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych 73
2.4.1. Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów 73
2.5. Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem 79

Rozdział 3
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e?konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych 85
3.1. Metodyka badań empirycznych 85
3.1.1. Metodyka badania ilościowego 86
3.1.2. Metodyka badania jakościowego 88
3.2. Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu 89
3.2.1. Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y 95
3.3. Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów 101
3.3.1. Miejsca zakupu produktu a źródła informacji 101
3.3.2. Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y 107
3.4. Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów 112
3.4.1. Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne 112
3.4.2. Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji X i Y 119

Rozdział 4
Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów 125
4.1. E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych 125
4.2. Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny 129
4.3. Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów 134
4.3.1. Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta 134
4.3.2. Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y 141
4.4. Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu 148
4.4.1. Wpływ portalu Facebook na proces zakupu 148
4.4.2. Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y 149

Rozdział 5
Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe 157
5.1. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model 157
5.2. Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y 168

Zakończenie 175

Załączniki 179
Załącznik 1. Kwestionariusz ankietowy 179
Załącznik Z2. Zestawienie respondentów biorących udział w badaniu ilościowym 187
Załącznik Z3. Kwestionariusz wywiadu 189

Bibliografia 191
Spis tabel 199
Spis rysunków 201

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

125,16 zł
149,00 zł

Podejmowanie uchwał wspólników w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością

Monografia „Podejmowanie uchwał wspólników w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością" jest pierwszym, na gruncie regulacji Kodeksu spółek handlowych, opracowaniem monograficznym, które w sposób kompl...
30,24 zł
33,60 zł

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

"Problematyka wyboru marki, jaką są oznaczane produkty oferowane przez przedsiębiorstwo, oraz oddziaływania za jej pomocą na konsumentów należą do istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Marka jest zarówno jednym z instrument&oacut...
108,36 zł
129,00 zł

Sądowa kontrola innych niż decyzje i postanowienia aktów i czynności z zakresu administracji publicznej

Książka ta stanowi pierwsze monograficzne opracowanie instytucji aktów i czynności z zakresu administracji publicznej, dotyczących uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 3 § 2 pkt 4 ustawy z 30.8.2002 r....
21,50 zł
25,00 zł

Finansowanie mediów publicznych w Polsce

Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolut...
167,16 zł
199,00 zł

Ochrona prawna interesu indywidualnego w procesie inwestycyjno-budowlanym dróg publicznych w Polsce. Zagadnienia administracyjnoprawne

Monografia stanowi wyczerpujące przedstawienie problematyki ochrony interesu indywidualnego w procesie inwestycyjno-budowlanym. W szczególności w opracowaniu analizie poddany został układ stosunków prawnych w sferze ochrony interesu indyw...
91,80 zł
102,00 zł

Korzystanie z nieruchomości przez przedsiębiorców przesyłowych - właścicieli urządzeń przesyłowych

Publikacja stanowi kompleksowe opracowanie monograficzne, w którym dokonano pogłębionej analizy prawnej korzystania z nieruchomości przez przedsiębiorców przesyłowych - właścicieli urządzeń przesyłowych, zarówno w aspekcie teoretyc...
30,95 zł
35,99 zł

Wspaniali jesteśmy tylko przez chwilę

Wstrząsający portret rodziny, pierwszej miłości i zbawczej mocy opowiadania historii.Debiutancka powieść Oceana Vuonga to list syna do matki, która nie umie czytać. Bohater odkrywa w nim historię rodziny, w której najważniejsze wyda...
150,36 zł
179,00 zł

Obywatelska inicjatywa uchwałodawcza jako instrument uspołecznienia samorządowego procesu prawotwórczego

Przedmiotem monografii jest obywatelska inicjatywa uchwałodawcza.Zakres tematyczny opracowania jest jednak dużo szerszy, co wynika z faktu, iż autorka nie ograniczyła się jedynie do konkretnych aspektów związanych z instytucją inicja...
47,25 zł
52,50 zł

Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego

Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwar...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!