Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych
Celem badań zawartych w publikacji była analiza procesów kreowania wartości w heterarchicznych organizacjach sieciowych. W pierwszym rozdziale zidentyfikowano elementy, atrybuty i zadania sieciowego modelu biznesu. W drugim rozdziale scharakteryzowano procesy tworzenia relacji kompetencyjnych między partnerami sieciowymi. Trzeci rozdział zawiera analizę zasad pozyskiwania, utrzymywania i intensyfikowania relacji w ramach portfela klientów organizacji sieciowej. Czwarty rozdział identyfikuje wyznaczniki efektywności procesów tworzenia wartości przez organizacje sieciowe. Ostatni rozdział poświęcono wykorzystaniu właściwości organizacji sieciowej w kreowaniu wartości. ISBN 978-83-7875-124-3, s. 230, praca naukowa.
- Kategorie:
- Redakcja: Barbara Woźniak-Sobczak, Włodzimierz Rudny
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7875-124-3
- Liczba stron: 230
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WPROWADZENIE 7 1. ORGANIZACJA SIECIOWA JAKO MODEL BIZNESU (Włodzimierz Rudny) 11 1.1. Interpretacja specyfiki sieciowego modelu i jego kluczowych elementów 11 1.2. Sieć jako źródło zasobów 30 1.3. Dynamika zasobów wiedzy w sieci 32 1.4. Zarządzanie w organizacji sieciowej 42 2. RELACJE W ORGANIZACJACH SIECIOWYCH (Anna Kwiecień) 48 2.1. Relacje jako element struktur sieciowych 48 2.2. Intencje tworzenia relacji 58 2.3. Zaufanie a relacje kompetencyjne 62 2.4. Zarzadzanie relacjami w sieci 72 3. KLIENT ORGANIZACJI SIECIOWEJ (Katarzyna Żak) 80 3.1. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta organizacji sieciowej 80 3.2. Determinanty budowania relacji z klientem 90 3.3. Komunikacja sprzedawcy z nabywcą w otoczeniu sieciowym 106 3.4. Zarządzanie portfelem klientów 115 3.5. Globalizacja relacji sieci z klientami i jej skutki 127 4. ZDOLNOŚĆ SIECIOWA JAKO MIARA WARTOŚCI SIECI (Paweł Kosiń) 136 4.1. Zdolność sieciowa i jej wyznaczniki 136 4.2. Przewaga konkurencyjna organizacji sieciowej 141 4.3. Granice sieci a zdolność sieciowa (współautor Włodzimierz Rudny) 145 4.4. Koszty transakcyjne organizacji sieciowej 152 4.5. Intensywność związków sieciowych 159 4.6. Mierniki efektywności działalności w sieci 165 5. WYKORZYSTANIE WŁAŚCIWOŚCI ORGANIZACJI SIECIOWEJ W KREOWANIU WARTOŚCI (Barbara Woźniak-Sobczak) 177 5.1. Architektura biznesu jako nośnik stymulatorów tworzenia wartości w organizacji sieciowej 177 5.2. Rentowe korzyści funkcjonowania w organizacji sieciowej 190 5.3. Determinanty apropriacji wartości w organizacji sieciowej 198 5.4. Siły destrukcji tworzenia wartości w przestrzeni sieciowej 200 PODSUMOWANIE 207 BIBLIOGRAFIA 211 SPIS RYSUNKÓW 227 SPIS TABEL 229