Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3(Twarda)

4.30  [ 44 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 149,00 zł
122,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 26,82 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana.

Biblioteka wxWidgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak FileZilla, CodeLite, czy RapidSVN, a także wiele innych.

Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wxWidgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ – także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wxWidgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wxWidgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wxWidgets takich jak wxString czy wxDateTime.

Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się:

  • jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI,
  • pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń,
  • pisać atrakcyjne programy,
  • wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe,
  • pracować z plikami, czy formatem XML,
  • przechowywać konfigurację programu,
  • tworzyć aplikacje obsługujące różne języki,
  • w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką,
  • stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP,
  • projektować oraz realizować własne kontrolki GUI,
  • korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki, umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.


Patroni:


Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Programowanie wieloplatformowe str239-240.pdf(pdf)
93 KB
Programowanie wieloplatformowe str153-154.pdf(pdf)
105 KB
Programowanie wieloplatformowe str635-636.pdf(pdf)
137 KB
Programowanie wieloplatformowe str825-827.pdf(pdf)
147 KB
Programowanie wieloplatformowe str944-945.pdf(pdf)
141 KB

Bartosz W. Warzocha

Absolwent UJ w Krakowie, programista C/C++ z wieloletnim doświadczeniem. Właściciel firmy programistycznej oraz pasjonat biblioteki wxWidgets. Autor licznych aplikacji terminalowych, serwerowych, klienckich i bazodanowych oraz usług sieciowych.

Od lat stale współpracuje z firmami specjalizującymi się w produkcji wysokiej klasy oprogramowania dedykowanego i systemów masowej przepustowości oraz w bezpiecznych płatnościach elektronicznych. Brał udział w licznych projektach - również o zasięgu ogólnoświatowym.

Inni Klienci oglądali również

Programowanie systemów sterowania

Programowanie systemów sterowania to książka omawiająca jedno z podstawowych zagadnień automatyki i inżynierii sterowania, jakim jest programowanie mikrokomputerowych systemów identyfikacji, nadzoru i sterowania obiektami przemysłowymi. A...

Sztuka dobrego programowania

Książka przeznaczona jest dla programistów, którzy chcą, aby ich programy działały dobrze, czyli szybko zwracały wyniki, zużywały mało pamięci i obejmowały szeroki zakres danych wejściowych. Programista początkujący znajdzie tutaj wyjaśni...

Programowanie systemowe mikroprocesorów rodziny x86 + CD

Książka stanowi podręcznik akademicki wprowadzający w zagadnienia tworzenia oprogramowania systemowego, w tym systemów operacyjnych. Autorzy prezentują praktyczne podejście do omawianego tematu. Do książki dołączona jest płyta CD Istotną wart...

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051

Książka wprowadza czytelnika w tajniki budowy i programowania mikrokontrolera 8051. Zakres omawianego materiału obejmuje wykorzystanie elementów zawartych w mikrokontrolerze oraz sterowanie różnorodnych elementów zewnętrznych. Każdy temat poparty je...

Programowanie strukturalne

W połowie lat sześćdziesiątych rozwój sprzętu komputerowego oraz języków programowania umożliwił tworzenie bardziej złożonych programów. Różne podejścia do ich wytwarzania oraz szeroka dyskusja programistów doprowadziły do opracowania i sformułow...

Rehabilitacja w chorobach dzieci i młodzieży Diagnostyka funkcjonalna, programowanie rehabilitacji, metody leczenia fizjoterapeutycznego

W pracy zostały zebrane najnowsze poglądy na postępowanie rehabilitacyjne w chorobach narządów wewnętrznych oraz chorobach układu nerwowego, mięśniowego i kostno-stawowego, występujących w wieku rozwojowym i w okresie dojrzewania.Publikac...

Nauka programowania w kontekście proksemiki

Książka Kazimierza Mikulskiego bardzo dobrze wpisuje się w nurt modernizacji dydaktyki szkolnej. Jest ona pierwszą w Polsce publikacją tak szeroko omawiającą znaczenie wiedzy z zakresu proksemiki dla nauki programowania. Autor zadał sobie wiele trudu, ...
44,30 zł

Programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych Kwalifikacja E.19.3 Podręcznik do nauki zawodu

Pierwszy w Polsce podręcznik do nauki projektowania urządzeń i systemów mechatronicznych opracowany dla szkół średnich!Publikacja przygotowuje do wykonywania zawodu technik mechatronik i obejmuje materiał z trzeciej części kwa...
36,90 zł

Programowanie tworzenie stron internetowych oraz baz danych i administrowanie nimi EE.09 Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Część 1

Część 1 podręcznika do nauki zawodu technik informatyk, realizującego treści z zakresu kwalifikacji EE.09 (Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych), została opracowana zgodnie z nową podstawą programową z 2017 ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!