Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2014

  • Autor: Robert Stępowski

  • Wydawca: Wydawnictwo Słowa i Myśli

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 38,00 zł
34,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,80 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online
Słowa kluczowe: marketing branding promocja marki

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „ Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

I. Wstęp – trochę o brandingu

Marketing to promocja?
Czym jest branding?
W świecie strategii
Wyróżnij swoją markę
Zacznij od szefa

II. Marka, czyli… ?

Klienci doceniają „ludzką twarz” marki
Które marki lubimy najbardziej i jakim markom ufamy?
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci
Lojalność klienta
Logo miasta i regionu

III. Media się zmieniają

Prasa
Telewizja
Magia radia
Internet
Social media
Mobile marketing
Internet rzeczy

IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

Treść to nie reklama
AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość
Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
Treść to nie tylko teksty
Instagram i Pinterest
Opowiadaj ciekawe historie
Sam opowiadaj o swojej marce
NGO-sy z historiami

V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

Outdoor
Wyjdź poza media
„Dodatki obowiązkowe” – materiały BTL
Sponsoring sportowy
Product placement i city placement
Kultura to pikniki i festyny
Marketing terytorialny
Marketing szeptany

VI. Public relations

Jak zaistnieć w mediach
E-PR, czyli public relations w Internecie

VII. Marka osobista

Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
Nie tylko frazes
Schematy i łamanie konwencji
Czas zmian
Śladami internauty
Dla kogo jest personal branding?
Stwórz się sam
Czego nie uczy szkoła?
Zanim zostaniesz „celebrytą”
Zatem mieć czy być?
Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
Personal branding. Lektura dodatkowa
Polska to nie USA
Blogowanie w pigułce
O czym pisać, aby mieć czytelników?
Jak często pisać?
Publikuj, ludzie Ci uwierzą
Autokreacja
YouTube
Twoja telewizja
Hejterzy też mają twarz
Pisanie książek a marka osobista
Wyglądaj jak profesjonalista
Marka osobista a marka firmy

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU

Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

VIII. Na koniec słów kilka

Nic nie trwa wiecznie
Efektywność: intuicja czy badania
Na koniec o wydatkach

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używ...
14,90 zł

Dobre wypracowania

Jak samodzielnie pisać wypracowania i otrzymywać z nich wysokie oceny bez większego wysiłku? Wyobraź sobie dwóch uczniów. Pierwszy z nich nie napisał w życiu żadnego wypracowania, żadnej pracy pisemnej samodzielnie. Zawsze ściągał, oszuki...
149,00 zł

Zasada dobrej wiary w prawie międzynarodowym

Tematem monografii jest zasada dobrej wiary w prawie międzynarodowym. Książka zawiera wnikliwa analizę tematu, w której autor nie ogranicza się do określonej dziedziny prawa międzynarodowego, lecz analizuje dobrą wiarę w całym prawie międzynarod...
28,80 zł

Lepsza połowa

Idealna żona i matka, perfekcyjna pani domu, kobieta nie do zdarcia – oto Marta, pięćdziesięcioletnia polska męczennica. Za komuny wystawała godzinami w kolejce po skrawek schabu dla swoich mężczyzn, a dziś kupuje sól himalajską i cukier z...
129,00 zł

Egzamin na tłumacza przysięgłego w praktyce. Język angielski - analiza językowa. Wydanie 2

W dniu 27 stycznia 2005 roku weszła w życie ustawa o zawodzie tłumacza przysięgłego, która reguluje warunki i tryb nabywania uprawnień do wykonywania zawodu, jak również obowiązki i uprawnienia tłumaczy. Osoby zainteresowane uzyskaniem pr...
4,00 zł

Wybrane zagadnienia jakości kształcenia i dokształcania - O nabywaniu kompetencji refleksyjnego praktyka (w kontekście kształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego)

Kategoria jakości często używana jest w toczących się współcześnie dyskursach o gospodarce, polityce, edukacji oraz kulturze. Jej znaczenie podkreśla się, mówiąc o „zarządzaniu jakością”, o „doskonaleniu jakości”, ...
28,22 zł

Poradnik ryczałtowca 2014

W poradniku w sposób jasny i przejrzysty opisane zostały sytuacje i warunki na jakich można wybrać ryczałt ewidencjonowany oraz wskazano kto nie może skorzystać z tej formy opodatkowania. Pozycja ta pozwala również na podjęcie decyzji, cz...
26,66 zł

Najlepsi

KSIĄŻKA, KTÓRA ZREWOLUCJONIZOWAŁA AMERYKAŃSKI REPORTAŻ Opowieść o początkach programów kosmicznych i o powstaniu NASA. O najlepszych pilotach, którzy mieli w sobie to coś: graniczący z szaleństwem głód życia. I o kraju kowbo...
10,00 zł

Nikt nie jest dobry

Niektóre istoty rodzą się złe. Inne z powodzeniem nadrabiają gorliwością brak wrodzonego talentu. Tamtego grudniowego dnia 1944 roku, dwa lata po fatalnym w skutkach spotkaniu z oficerem SS Karlem Krugerem, Markus nie miał już wątpliwości, że śm...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!