MENU

Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2012

  • Autor: Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca, Wiesława Caputa

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 49,00 zł
36,75
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość go­spodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii ko­mórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą świadomość swoich potrzeb oraz rosną ich wymagania co do poziomu obsługi - oczekują szybkiego i profesjonalnego świadczenia usług, indywidualnego podejścia oraz większego zaangażo­wania i empatii ze strony pracowników. Wobec przedstawionych warunków, instytucje finansowe są zmuszone podejmować liczne działania prorynko­we w celu pozyskania i utrzymania klienta.

W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki badań dotyczące oceny prowadzonej działalności zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujące w Pol­sce. W szczególności przeanalizowano:
- przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach oraz działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów oraz emitentów,
- zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków ze sprzedażowej na prorynkową, ze szczególnym uwzględnieniem działań nakierowanych na bu­dowę wizerunku banku,
- procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta.

Książka skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych proble­matyką pozyskiwania i budowania długotrwałych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarządzania, odpowiedzialnych za poli­tykę przedsiębiorstwa zorientowaną na klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów oraz rachunkowości zarządczej.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie 5

Rozdział 1
Przyczyny zmian w funkcjonowaniu giełdy papierów wartościowych w erze gospodarki globalnej - Alina Gorczyńska-Dybek 7
1.1. Istota zmian w gospodarce globalnej 7
1.2. Globalizacja rynków finansowych jako przesłanka zmian działalności giełd papierów wartościowych 12
1.3. Tradycyjna organizacja giełdy papierów wartościowych 17
1.4. Zmiany w działalności giełd papierów wartościowych jako wynik przemian w gospodarce globalnej 19
1.5. Konsekwencje zmian zasad funkcjonowania giełd papierów wartościowych 23

Rozdział 2
Prorynkowe zmiany w funkcjonowaniu giełdy papierów wartościowych - Alina Gorczyńska-Dybek 25
2.1. Istota i funkcje giełdy papierów wartościowych w klasycznym ujęciu 25
2.2. Charakterystyka działalności giełdy papierów wartościowych jako przedsiębiorstwa 27
2.3. Istota orientacji rynkowej giełd papierów wartościowych 29
2.4. Orientacja rynkowa a korzyści dla giełd papierów wartościowych 32
2.5. Przegląd prorynkowych działań wybranych giełd papierów wartościowych na świecie 34
2.6. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie w pozyskiwaniu klienta 41

Rozdział 3
Prorynkowa orientacja działalności banków w erze informacji - Danuta Szwajca 45
3.1. Przyczyny i etapy rozwoju orientacji prorynkowej w bankach 45
3.2. Czynniki decydujące o specyfice działalności marketingowej w bankach 50
3.3. Struktura marketingu-mix 56
3.4. Ekspansja bankowości elektronicznej 63

Rozdział 4
Budowanie wizerunku współczesnego banku na przykładzie PKO BP S.A. - Danuta Szwajca 69
4.1. Znaczenie wizerunku w działalności banku 69
4.2. Proces kształtowania pożądanego wizerunku 78
4.3. Wizualne instrumenty kształtowania wizerunku 83
4.4. Pozawizualne instrumenty kształtowania wizerunku 89
4.5. Identyfikacja wizerunku wybranego banku na podstawie wyników badań 97

Rozdział 5
Marketing relacji w procesie pomnażania kapitału banku - Wiesława Caputa 113
5.1. Strategiczna reorganizacja rynkowa jako warunek trwania i rozwoju banku 113
5.2. Wartość klienta jako fundament kreowania wartości banku 114
5.3. Kapitał klienta w kreowaniu wartości banków 120
5.4. Marketing relacji w budowaniu kapitału klientów i kreowaniu wartości banku 124

Rozdział 6
Relacje w procesie kreowania kapitału klientów banku - wyniki badań - Wiesława Caputa 131
6.1. Relacja jako źródło wartości klienta 131
6.2. Proces kreowania lojalności klientów 133
6.3. Deklarowana lojalność klienta a jego zachowania nabywcze - wyniki badań 137
6.4. Percepcja charakteru relacji po stronie klienta i jej wpływ na wartość banku 144

Bibliografia 151

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

35,25 zł
47,00 zł

Polityka ekonomiczna i rynki finansowe a funkcjonowanie gospodarki. Tom 23

Kilka lat po największym od dekad kryzysie gospodarczym na świecie, jakże aktualne pozostaje pytanie o optymalną politykę ekonomiczną rządów i ban­ków centralnych. Jej celem powinny być: wzrost gospodarczy, zapewnienie wysokiego pozio...
41,92 zł
49,90 zł

Microsoft Excel w pracy finansisty. Analiza i modelowanie danych finansowych

Przeglądasz oferty pracy i wszędzie wymagana jest bardzo dobra znajomość programu MS Excel, zwłaszcza w zakresie pracy z danymi finansów? A może w pracy wykorzystujesz Excela i wiele czasu zajmuje ci wykonywanie standardowych, codziennie powtarz...
29,24 zł
34,00 zł

Podstawy analiz wielokryterialnych w systemach informacji geograficznej

W podręczniku przedstawiono zagadnienia dotyczące metod i narzędzi służących wspomaganiu podejmowania decyzji przestrzennych, na podstawie dotychczasowych osiągnięć w zakresie GIS-AW, kierując się przy tym potrzebami praktyki. Podręcznik dedykowany jes...
30,87 zł
44,10 zł

Nauczyciel i uczeń. Teoria i praktyka odbioru oraz transmisji informacji w edukacji wczesnoszkolnej

Przedstawiony przeze mnie problem ma złożony charakter. W niniejszej pracy zaprezentowałam inne ujęcie metodologiczne, niż opisywane dotąd w literaturze przedmiotu odnośnie procesów komunikacyjnych w klasie szkolnej. Moim nadrzędnym celem nie by...
24,30 zł
27,00 zł

Aspekty finansowe gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa w miastach na prawach powiatu

(…) monografia poświęcona jest ważnej (…), wielowątkowej i kompleksowej analizie prawnej systemu transferu środków z budżetu państwa dla miast na prawach powiatu na zadania zlecone z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państ...
34,31 zł
39,90 zł

Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego

Autorki i Autorzy niniejszej publikacji opowiadają o roli dziedzictwa kultury we współczesnych muzeach i instytucjach sztuki, a także w organizacjach niekojarzących się bezpośrednio z kulturą, ale w których odgrywa ona ważną rolę w określ...
9,36 zł
12,00 zł

Radiofonia publiczna w Europie w erze cyfrowej

Radio współczesne opuszcza erę Marconiego, wchodząc w epokę technologii cyfrowej. Nowa technologia przyniesie radiu ogromne korzyści i sprawi, że wiele ograniczeń jego rozwoju ulegnie unieważnieniu. Poprzez rozszerzone możliwości wyboru i intera...
76,50 zł
85,00 zł

Manipulacje instrumentami finansowymi i insider trading. Analiza prawno-ekonomiczna

Czesław Bartłomiej Martysz – doktor nauk ekonomicznych; adiunkt w Instytucie Finansów Szkoły Głównej Handlowej; wykładowca na Podyplomowych Studiach Prawa i Ekonomii Rynku Kapitałowego w Szkole Głównej Handlowej; praktyk rynku fina...
33,00 zł
44,00 zł

Znaczenie kultury i instytucji dla gospodarki ChRL

Chiny to państwo, które podlega szybkim zmianom. Szczególne szybkie tempo zmian dotyczy sfery gospodarki i trwa już od ponad trzech dekad. W tym czasie Chiny stały się drugą potęgą gospodarczą na świecie.- Dlaczego tak się dzi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!