Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo(Miękka)

Tytuł oryginalny: B

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo

Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturowego układów regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczególne podkreślenie zasługuje duża waga i aktualność podjętej problematyki badawczej przez redaktorów oraz interesująca koncepcja układu recenzowanego tomu.

Pragnę również zaznaczyć, że realizacja obszernego studium wymagała dużego wysiłku ze strony redaktorów i autorów w celu przygotowania tej interesującej publikacji. […] Poszczególne rozdziały obejmują: ogólną problematykę przedsiębiorczości i innowacji, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyficzny typ przedsiębiorczości akademickiej, problematykę innowacyjności przedsiębiorstwa, innowacyjne metody zarządzania, metody i techniki zarządzania innowacjami, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, w tym szczególnie aktualny problem wspierania rozwoju działalności małych i średnich przedsiębiorstw, działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce, rolę informacji w pobudzaniu innowacyjności oraz problematykę przedsiębiorczości uniwersyteckiej.

Prof. dr hab. Zbigniew Zioło
Uniwersytet Pedagogiczny
im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Redaktorzy naukowi monografii są pracownikami naukowo-dydaktycznymi Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania, Katedra Organizacji i Zarządzania

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Zarządzanie projektami informatycznymi

Książka ta stanowi znakomite kompendium wiedzy niezbędnej dla każdego kierownika projektów informatycznych. Jej Autor, uznany na rynku usług informatycznych ekspert w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, połączył w tej monografii ogr...

Zarządzanie ryzykiem w małym banku

„Zarządzanie ryzykiem w małym banku" to kontynuacja wcześniejszej książki „Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce". Pokazuje genezę nowoczesnych regulacji nadzorczych od Bazylei I do Bazylei III i CRD IV, od próby poprawi...
Produkt
niedostępny

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalno...

Technologia walcowania gwintów zewnętrznych

W książce przedstawiono technologię wytwarzania gwintów metodą walcowania, która coraz powszechniej zastępuje technikę obróbki skrawaniem jako dokładniejsza pod względem kształtowo-wymiarowym i niedająca strat materiałów. Om...

Konwergencja kapitał ludzki innowacje

Książka jest próbą analizy i odpowiedzi na pytania związane z drogą, jaką przeszła polska gospodarka od czasu historycznych przemian, jej obecną pozycją w odniesieniu do krajów wysoko rozwiniętych i krajów, które podobną dro...

Krajowy system innowacji w Polsce

Książka jest efektem ponad dziesięciu lat pracy naukowo-badawczej autora, którą rozpoczął w Uniwersytecie Szczecińskim i kontynuował od 2010 roku wraz z zespołem w Uniwersytecie Zielonogórskim. W tym czasie przebadano ankietowo ponad 7000...
39,90 zł

Czytelnicy - zasoby informacji i wiedzy

Niniejsza książka podejmuje ważne zagadnienia dotyczące aktualnych przemian w obszarze informacji i wiedzy oraz komunikacji z użytkownikiem bibliotek i informacji digitalnej. Teksty pisane z perspektywy badaczy oraz specjalistów - bibliotekarzy ...
45,00 zł

Zarządzanie jakością w bibliotece

Zarządzanie jakością to podstawowe podejście w pracy współczesnych bibliotek. Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibl...

Wybrane koncepcje wiedzy i nauki we współczesnej filozofii niemieckiej

Ta monografia należy do zbioru publikacji napisanych w ramach projektu „Filozofia o nauce. Dywersyfikacji tradycji i koncepcji” (nr 11H 120302 81, moduł 1.1 programy „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki”).Współczes...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!