MENU

Przedsiębiorstwa i ich interesariusze – relacje marketingowe i CSR. Tom 42

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2015

  • Autor: Monika Boguszewicz-Kreft

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 53,00 zł
39,75
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Przedsiębiorstwa i ich interesariusze – relacje marketingowe i CSR. Tom 42

Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.

Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie 9


Część I. Zarządzanie marketingowe

1. Orientacja rynkowa - aspekty i potrzeba rozwoju w środowisku internetowym - Milleniusz W. Nowak 15
1.1. Różne koncepcje roli marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 15
1.2. Od koncepcji marketingowej do orientacji rynkowej 17
1.3. Aspekty orientacji rynkowej 18
1.4. Potrzeba rozwoju orientacji rynkowej w środowisku internetowym 20
Streszczenie/Summary 22
Bibliografia 23

2. Zarządzanie doświadczeniem klienta jako sposób podnoszenia wartości oferty firmy w dynamicznym otoczeniu - Ilona Penc-Pietrzak 25
2.1. Istota i etapy zarządzania doświadczeniem klienta 26
2.2. Konkurowanie doświadczeniem klienta w dynamicznym otoczeniu 31
2.3. Zalecenia praktyczne dla stosowania koncepcji CEM 33
Streszczenie/Summary 36
Bibliografia 37

3. Marketing personalny w kształtowaniu zaangażowania pracowników - Monika Kowalska 39
3.1. Marketing personalny 39
3.1.1. Istota marketingu personalnego 39
3.1.2. Cele marketingu personalnego 40
3.2. Marketing personalny w kształtowaniu zaangażowania pracowników 41
3.2.1. Zaangażowanie pracowników 41
3.2.2. Narzędzia marketingu personalnego w kreowaniu zaangażowania pracowników 44
3.3. Wybrane aspekty działań w ramach marketingu personalnego na przykładzie firm wyróżnionych certyfikatem Top Employers 2014 47
Streszczenie/Summary 51
Bibliografia 52

4. The Focus of Marketing Strategies in Slovak and Dutch Enterprises - Jaroslav Ďaďo, Miroslav Očenáš 55
4.1. Approaches to Determining the Concept of Marketing Strategies 55
4.2. Creation Process of Marketing Strategy 56
4.3. Research Sample and Methodology 58
4.4. Results and Discussion 60
Summary/Streszczenie 66
Bibliography 68

5. Innowacje w praktykach marketingowych a wzrost konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstw TSL - Danuta Rucińska 69
5.1. Innowacje w procesach rozwoju i wzrostu współczesnych przedsiębiorstw 70
5.2. Innowacje marketingowe jako czynnik kształtowania konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa 72
5.3. Innowacje w na rynku i czynniki wzrostu konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstw TSL 74
5.4. Innowacje marketingowe jako czynnik tworzenia wartości na europejskim rynku TSL 78
Streszczenie/Summary 82
Bibliografia 83

6. Innovation and SME Management: Price Discrimination - Zoia Kaira, Barney Raffi eld, Vasily Kayira 85
6.1. EU Policy and Small Business 85
6.2. Management as the Center of a Modern Society 88
6.3. Price Discrimination 89
6.3.1. The Goal of Differentiated Pricing 89
6.3.2. Concept of Price Discrimination 91
6.3.3. Optimization of SME's Profi t with Price Discrimination 91
6.3.4. Conditions of Price Discrimination Realization 93
Summary/Streszczenie 94
Bibliography 95

7. Model produktu turystycznego wyprowadzony z koncepcji strategii podstawowych M.E. Portera - Grzegorz Cieloch 97
7.1. Macierz strategii podstawowych M.E. Portera jako inspiracja dla modelu produktu 98
7.2. Struktura produktu turystycznego 102
Streszczenie/Summary 108
Bibliografia 109


Część II. Społeczna odpowiedzialność biznesu

8. Czy społecznie odpowiedzialne postępowanie może stanowić trwałe źródło przewagi konkurencyjnej? - Beata Wierzbicka 113
8.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu - koncepcja współpracy biznesu i społeczeństwa w nowej globalnej przestrzeni gospodarczej 114
8.2. Zorientowanie na kontekst konkurencyjny przedsiębiorstw prowadzących społecznie odpowiedzialną działalność 115
8.3. Kyosei - filozofia zarządzania ścieżką społecznej odpowiedzialności organizacji 117
8.4. Studium przypadku - działania firmy Cisco Systems jako przykład aplikacji społecznej odpowiedzialności biznesu 120
Streszczenie/Summary 123
Bibliografia 124

9. Społeczna odpowiedzialność biznesu w obszarze zatrudnienia - Wojciech Leoński 125
9.1. Idea koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 125
9.2. Rekrutacja i selekcja 127
9.3. Motywacja pracowników 129
9.4. Ocenianie i zwalnianie pracowników 132
Streszczenie/Summary 133
Bibliografia 134

10. Important Issues of CSR Strategy on the Example of Polish Agribusiness Enterprises - Marcin Ratajczak 135
10.1. Characteristics of the Studied Population 137
10.2. Selected Aspects of Agribusiness Enterprise Policy Towards CSR Strategy on the Example of SMEs in the Malopolska 140
Summary/Streszczenie 145
Bibliography 146

11. Korzyści ekonomiczne i społeczne wynikające z wdrażania zasad CSR na przykładzie polskich przedsiębiorców - Ewa Stawicka 147
11.1. Cel i metody 148
11.2. Rynek a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorców 149
11.3. Korzyści ekonomiczne i społeczne a społeczna odpowiedzialność 151
Streszczenie/Summary 156
Bibliografia 157

12. CSR - Between the Strategy and Market Requirements - Katarzyna Olejniczak 159
12.1. In the Light of Social Responsibility - Between the Strategy and Market Requirements 160
12.2. Between the Strategy and Market Requirements - the Research Results 163
12.2.1. The Empirical Research Method and the Characteristics of the Respondents 163
12.2.2. The Results of the Survey 164
Summary/Streszczenie 168
Bibliography 169

13. Zarządzanie organizacjami w świetle zrównoważonego rozwoju - Ewa Gołębiowska 171
13.1. Wieloaspektowe podejście do zrównoważonego rozwoju 171
13.2. Istota zrównoważonego rozwoju i zrównoważonego zarządzania Organizacjami 173
13.3. Zagrożenia dla rozwoju organizacji i gospodarki 176
Streszczenie/Summary 178
Bibliografia 179

14. Terms for Money in British Slang - Magorzata Kowalczyk 181
14.1. Money in General 182
14.2. British Pounds and Pennies 183
14.3. Amount of Money 183
14.4. Cost of Money 185
14.5. Flow of Money 186
14.6. Special Kinds of Money 187
Summary/Streszczenie 188
Bibliography 188

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
23,94 zł
26,60 zł

Instytucje a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Autorzy opracowania przywiązują dużą wagę do rosnącej roli instytucji na wszystkich poziomach procesu gospodarowania. Instytucje mogą i powinny stanowić czynnik sprzyjający wzrostowi potencjału rynkowego przedsiębiorstw. Problematyka ta przenika, w r&o...
21,46 zł
24,95 zł

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości ...
6,44 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 11

ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińs...
142,84 zł
187,95 zł

Egzamin MCITP 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa

Podwójny zestaw szkoleniowyKsiążka pozwala zdobyć umiejętności potrzebne do zdania egzaminu MCITP 70-647, a także w pracy. Stosując własne tempo można przerobić kolejne lekcje, wyczerpujące każdy temat egzaminu. Wzięte z życia scenariusze ...
2,55 zł
3,40 zł

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów

Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowa...
10,32 zł
12,00 zł

Tworzenie przedsiębiorstwa

Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy – zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesow...
9,00 zł
10,00 zł

Reputacja w Praktyce: Budowanie Pozytywnych Relacji

Książka to niezbędne kompendium dla każdego, kto dąży do skutecznego zarządzania reputacją. Autor zgłębia tajniki budowania autentycznego wizerunku oraz prezentuje strategie komunikacji, kluczowe dla kreowania pozytywnego wizerunku siebie jak i organiz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!