Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Poradnik do gry Przygody Tintina pomoże ukończyć cały tryb fabularny gry w taki sposób, aby zdobyć możliwie najwięcej Osiągnięć/Trofeów za pokonanie przeciwników. Ponadto w osobnym rozdziale opisane zostały miejsca, w których ukryte są tzw. Złote Kraby.
Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca (Opis przejścia)Rozdziały 1 - 4 (Opis przejścia)Rozdział 5 - Park (Opis przejścia)Rozdział 6 - Krypty (Opis przejścia)Rozdział 7 - Na salonach (Opis przejścia)Rozdziały 31 - 32 (Opis przejścia)Rozdziały 29 - 30 (Opis przejścia)Rozdziały 8 - 11 (Opis przejścia)Rozdziały 26 - 27 (Opis przejścia)Rozdziały 14 - 15 (Opis przejścia)
Informacja o grze
The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn to przygodowa gra akcji, bazująca na filmie wyreżyserowanym przez Stevena Spielberga. Produkcji podjęło się studio Ubisoft Montpellier. Głównym bohaterem jest młody reporter, który wraz z przyjaciółmi - kapitanem Haddockiem i psem Snowym wyrusza na poszukiwanie zaginionego skarbu. Tytuł łączy elementy dwuwymiarowej platformówki i trójwymiarowej gry akcji. Gracze mają okazję m.in. sprawdzić swoje umiejętności fechtunku oraz pilotażu.
Gra The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, 3DS, PS3, PSP, Wii, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8055-268-5
- EAN: 500014958
- Liczba stron: 154
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Rozdziały 1 - 4
-Rozdział 5 - Park
-Rozdział 6 - Krypty
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdziały 8 - 11
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
-Rozdział 13 - Do sterówki
-Rozdziały 14 - 15
-Rozdziały 16 - 17
-Rozdział 18 - Wejście do pałacu
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
-Rozdział 20 - Ostatni zwój
-Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
-Rozdziały 22 - 23
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
-Rozdział 25 - Na wieżę
-Rozdziały 26 - 27
-Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
-Rozdziały 29 - 30
-Rozdziały 31 - 32
-Złote kraby
-Rozdziały 2, 5, 6
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdział 12 - Na tropie Allana
-Rozdziały 13, 14, 18
-Rozdziały 19, 20
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach
-Rozdział 25 - Na wieżę