Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

PayPo -10 zł

Przyszłość marketingu(eBook)

Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 35,90 zł
32,31
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,59 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Przyszłość marketingu

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie – w poszukiwaniu tożsamości marketingu	7

Rozdział I
Michał Moneta	13
1.1.	Content marketing	13
1.2.	Customer journey	27
1.3.	Growth hacker marketing	43
1.4.	Insight klienta	52
1.5.	Lean Startup	66
1.6.	Marketing lateralny	75
1.7.	Marketing automation	85
1.8.	Performance marketing	98
1.9.	Propozycja wartości	110
1.10.	Real‑time marketing	123
1.11.	Strategia błękitnego oceanu	134

Rozdział II
Agata Matuszewska‑Kubicz	149
2.1.	Crowdsourcing	149
2.2.	Employer branding	157
2.3.	Marketing wartości	167
2.4.	Marketing wewnętrzny	175
2.5.	Ucząca się organizacja	185
2.6.	Zarządzanie międzypokoleniowe	195
2.7.	Zwinna organizacja	206

Rozdział III
Agata Mardosz‑Grabowska	215
3.1.	Design thinking	215
3.2.	Ekonomia współdzielenia	224
3.3.	Marketing partnerski (marketing relacji)	233
3.4.	Marketing sensoryczny	242
3.5.	Współtworzenie wartości i otwarta innowacja	251
3.6.	Zarządzanie doświadczeniami klientów	261

Rozdział IV
Magdalena Kalińska‑Kula	269
4.1.	Badania etnograficzne	269
4.2.	Grywalizacja	281
4.3.	Neuromarketing	295
4.4.	Omnichannel	309

Rozdział V
Dominika Kaczorowska‑Spychalska	321
5.1.	Blockchain	321
5.2.	Influencer marketing	334
5.3.	Internet Rzeczy	345
5.4.	Rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość wirtualna	357

Zakończenie – marketing jutra	371

Bibliografia	375

Spis tabel	403

Spis rysunków	405
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dyrektor Centrum Mikser Inteligentnych Technologii i adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się przede wszystkim na technologiach cyfrowych i ich implikacji w biznesie. Pasjonuje ją wpływ tych technologii na zachowania człowieka (Homo cyber versus Homo roboticus) oraz zakres i charakter interakcji między nim a technologią, w tym problematyka Digital Ethics. Jest autorką i współautorką prawie 60 publikacji wydanych zarówno w wydawnictwach polskich, jak i zagranicznych.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(pdf)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

10,00 zł

Rocznik Strategiczny 2018/19 - OBSERWATORIUM BEZPIECZEŃSTWANATO: SPORY O FINANSE, REFORM CIĄG DALSZY I ROSNĄCE OBAWY O PRZYSZŁOŚĆ

ROCZNIK STRATEGICZNY 2018/19. PRZEGLĄD SYTUACJI POLITYCZNEJ, GOSPODARCZEJ I WOJSKOWEJ W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM POLSKI 2018/19 Ze względu na zmianę prawno-finansowych uwarunkowań wydawania publikacji naukowych, Rocznik Strategiczny wraca do swojej p...
32,00 zł

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań podejmowanych przez pr...
6,00 zł

Współczesne problemy zarządzania organizacjami - Współdziałanie organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw na przykładzie marketingu wspólnej sprawy

Zachodzące obecnie zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym w istotny sposób determinują proces zarządzania organizacjami i przyczyniają się do modyfikacji ich struktur. Zarówno przedsiębiorstwa, jak też organizacje sfery publicznej stoj...
3,50 zł

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - FUNKCJE OSÓB ZNANYCH W PROMOCJI KULTURY

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem kom...
3,50 zł

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ROLA TEATRU IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY W KREOWANIU WIZERUNKU MIASTA LEGNICA

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem kom...
26,00 zł

Instytucje w teorii i praktyce. Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość

Dyskusja między przedstawicielami neoklasycznej wizji funkcjonowania gospodarki a ich oponentami reprezentującymi nurt instytucjonalny nie słabnie. Fundament tej dyskusji stanowi przekonanie ekonomistów instytucjonalnych, że instytucje są wpisan...
5,00 zł

Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa

Dostrzegając występowanie pewnej luki między poglądami badaczy procesów tworzenia wartości a teorią marketingu, w niniejszej monografii podjęto próbę przedstawienia dorobku marketingu na tle szerszych rozważań poświęconych procesom tworze...
3,50 zł

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM W POZAINSTYTUCJONALNYM PROJEKCIE KULTURALNYM. PRZYPADEK AMATORSKIEJ PRODUKCJI FILMOWEJ

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem kom...
3,50 zł

Instytucje w teorii i praktyce. Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość - Rozdział 7. Kształt ładu społeczno-gospodarczego po I wojnie światowej w koncepcji Johna Maynarda Keynesa

Dyskusja między przedstawicielami neoklasycznej wizji funkcjonowania gospodarki a ich oponentami reprezentującymi nurt instytucjonalny nie słabnie. Fundament tej dyskusji stanowi przekonanie ekonomistów instytucjonalnych, że instytucje są wpisan...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!