Przyszłość marketingu
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
- Kategorie:
- Redakcja: Robert Kozielski
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8220-281-6
- ISBN druku: 978-83-8220-280-9
- Liczba stron: 406
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie – w poszukiwaniu tożsamości marketingu 7 Rozdział I Michał Moneta 13 1.1. Content marketing 13 1.2. Customer journey 27 1.3. Growth hacker marketing 43 1.4. Insight klienta 52 1.5. Lean Startup 66 1.6. Marketing lateralny 75 1.7. Marketing automation 85 1.8. Performance marketing 98 1.9. Propozycja wartości 110 1.10. Real‑time marketing 123 1.11. Strategia błękitnego oceanu 134 Rozdział II Agata Matuszewska‑Kubicz 149 2.1. Crowdsourcing 149 2.2. Employer branding 157 2.3. Marketing wartości 167 2.4. Marketing wewnętrzny 175 2.5. Ucząca się organizacja 185 2.6. Zarządzanie międzypokoleniowe 195 2.7. Zwinna organizacja 206 Rozdział III Agata Mardosz‑Grabowska 215 3.1. Design thinking 215 3.2. Ekonomia współdzielenia 224 3.3. Marketing partnerski (marketing relacji) 233 3.4. Marketing sensoryczny 242 3.5. Współtworzenie wartości i otwarta innowacja 251 3.6. Zarządzanie doświadczeniami klientów 261 Rozdział IV Magdalena Kalińska‑Kula 269 4.1. Badania etnograficzne 269 4.2. Grywalizacja 281 4.3. Neuromarketing 295 4.4. Omnichannel 309 Rozdział V Dominika Kaczorowska‑Spychalska 321 5.1. Blockchain 321 5.2. Influencer marketing 334 5.3. Internet Rzeczy 345 5.4. Rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość wirtualna 357 Zakończenie – marketing jutra 371 Bibliografia 375 Spis tabel 403 Spis rysunków 405