MENU

Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Autor: Ken Blanchard

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji

Tłumaczenie: Adam Bekier 25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce! Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa. Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu. Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości. DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ LEPSZYMI LIDERAMI. W każdej firmie, w każdej organizacji, we wszystkich obszarach życia. WYZNACZANIE WŁAŚCIWYCH CELÓW, DĄŻENIE DO WŁAŚCIWEJ WIZJI. Koncentracja na naprawdę istotnych dla firmy sprawach. OBSŁUGA KLIENTÓW NA WYSOKIM POZIOMIE. Dostarczanie klientom idealnych wrażeń i pozyskiwanie "wielbicieli firmy". POSKROMIENIE EGO: DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDCY. Wysłuchiwanie, chwalenie, wspieranie, prowadzenie i umożliwianie pracownikom osiągania sukcesów. Zespół autorski tworzą: Ken Blanchard, Marjorie Blanchard, Scott Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Susan Fowler, Laurence Hawkins, Judd Hoekstra, Fay Kandarian, Alan Randlph, Jesse Stoner, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie (Ken Blanchard)	XIII
Przywództwo na wysokim poziomie	XIII
Część pierwsza. WŁAŚCIWY CEL I WIZJA	1
	Rozdział 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)	3
		Właściwy cel: trzy kluczowe sprawy	4
		Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem	8
		Model HPO SCORES TM	9
		Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES	12
	Rozdział 2. Siła wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)	19
		Znaczenie wizji	19
		Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej	20
		Wizja jako punkt wyjścia	21
		Wizja na wszystkich poziomach organizacji	23
		Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji	23
		Tworzenie skutecznej wizji	24
		Urzeczywistnienie wizji	29
		Wizja a przywództwo	31
Część druga. ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE KLIENTÓW	33
	Rozdział 3. Obsługa klientów na wysokim poziomie (Ken Blanchard, Jesse Stoner, Scott Blanchard)	35
		Korzyści zdobywane dzięki klientom	35
		Obsługa klientów na wysokim poziomie	37
		Wykraczanie poza przyjęte standardy obsługi klienta	48
		Zastosowanie teorii w praktyce	50
		Pozyskiwanie wielbicieli firmy wymaga pracowników-zapaleńców	53
Część trzecia. ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE PRACOWNIKÓW	55
	Rozdział 4. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)	57
		Definicja empowermentu	58
		Siła empowermentu	59
		Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment	60
		Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty	61
		Uczenie się języka empowermentu	62
		Trzy klucze do empowermentu	63
	Rozdział 5. Przywództwo Sytuacyjne SLII®: koncepcja integrująca (Współzałożyciele The Ken Blanchard Companies)	75
		Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju	76
		Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu	80
		Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki	82
		Trzy główne umiejętności przywódcy sytuacyjnego	85
		Efektywne przywództwo to proces transformacji	87
	Rozdział 6. Samoprzywództwo (self leadership): siła kryjąca się za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)	89
		Wyzwalanie empowermentu u pracowników	90
		Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się	91
		Trzy główne umiejętności samoprzywódcy	92
	Rozdział 7. Współpraca dla wyników (Fred Finch, Ken Blanchard)	101
		Skuteczny system ocen pracowniczych	101
		Współpraca a system ocen	104
		Współpraca jako nieformalny system ocen	119
	Rozdział 8. Kluczowe umiejętności w zakresie współpracy dla wyników: jednominutowy menedżer (Ken Blanchard, Fred Finch)	123
		Jednominutowe wyznaczanie celów	123
		Jednominutowe pochwały	130
		Reprymendy a uwagi	134
		Czwarty tajnik jednominutowego menedżera	139
	Rozdział 9. Sytuacyjne przywództwo zespołowe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)	141
		Istota zespołów	141
		Przyczyny niepowodzenia zespołów	143
		Cechy charakterystyczne efektywnego zespołu	144
		Model PERFORM w organizacji	146
		Model PERFORM w praktyce	148
		Przekonania i postawy w zespole	150
		Przywództwo Sytuacyjne SLII® a efektywne zespoły	151
		Etapy rozwoju zespołu	151
		Prawidłowa diagnoza etapu rozwoju i potrzeb zespołu	157
		Style przywództwa zespołowego	157
		Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju zespołu	159
		Nadzwyczajne efekty pracy zespołowej	163
	Rozdział 10. Przywództwo organizacyjne (Pat Zigarmi, Ken Blanchard, Drea Zigarmi, Judd Hoekstra)	165
		Waga zarządzania zmianą	165
		Złożoność zmian w organizacji	166
		Potrzeba wprowadzenia zmian	167
		Przewidywalne przyczyny niepowodzenia zmian	167
		Zarządzanie procesem zmian	169
		Obawy pracowników przed zmianami	170
		Style przywództwa organizacyjnego	178
		Model Przywództwa Sytuacyjnego SLII® a zmiany	179
		Zaangażowanie i wpływ pracowników na planowanie zmian	183
	Rozdział 11. Strategie zarządzania zmianą (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)	185
		Osiem strategii zarządzania zmianą	185
		Strategia pierwsza: zwiększenie możliwości zaangażowania się pracowników i wywierania przez nich wpływu	187
		Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany	191
		Strategia trzecia: wizualizacja przyszłości	192
		Strategia czwarta: metoda prób i błędów jako sposób zsynchronizowania procesu	194
		Strategia piąta: stwarzanie możliwości i zachęcanie do działania	199
		Strategia szósta: realizacja i promowanie zmiany	201
		Strategia siódma: utrwalanie zmiany i rozszerzanie jej zakresu	203
		Strategia ósma: poszukiwanie okazji do wprowadzenia nowych zmian	204
Część czwarta. WŁAŚCIWY RODZAJ PRZYWÓDZTWA	207
	Rozdział 12. Przywództwo służebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)	209
		Przywództwo służebne – definicja	209
		Stosowanie przywództwa służebnego	210
		Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia	212
		Czynniki wpływające na wydajność pracy	214
		Przywództwo służebne to kwestia serca	216
		Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem	217
		Zagrożenie ze strony ego	219
		Zadania przywódców służebnych	222
		Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór	225
	Rozdział 13. Kształtowanie własnej wizji przywództwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)	233
		Elementy składowe wizji przywództwa	234
		Kształtowanie własnej wizji przywództwa	241
Badanie poziomu gotowości organizacji na zmiany	249
Podziękowania	251
O Autorach	253
Skorowidz	265
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
4,50 zł
5,00 zł

Wspólna chemia

Horwath jest jednym z nielicznych polskich pisarzy potrafiących skonstruować pełnokrwiste postaci bohaterów, rozpisać świetne dialogi, umiejętnie dozować napięcie i grozę, by następnie rozładować naelektryzowaną atmosferę lekkim żartem. Prowadzi...
17,16 zł
19,95 zł

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej intuicyjne w użytkowaniu, są przyjazne dla uczących się i nauczających, pozwalają „uczyć się na życzenie”. W praktyce jed...
75,92 zł
99,90 zł

Polityka rachunkowości 2022 z komentarzem do planu kont dla organizacji pozarządowych

W publikacji zawarto najważniejsze wskazówki związane z elementem dokumentacji polityki rachunkowości, którym jest zakładowy plan kont. Opracowanie to może być przydatne zwłaszcza przy przygotowywaniu, wdrażaniu, aktualizowaniu oraz spraw...
25,80 zł
30,00 zł

Innowacyjna gospodarka, innowacyjne organizacje, innowacyjni ludzie

Celem niniejszej publikacji jest próba odpowiedzi m.in. na następujące pytania: co warunkuje rozwój innowacyjnej gospodarki i innowacyjnych przedsiębiorstw, jakie są szanse i zagrożenia wynikające z szybkiego generowania, absorpcji i dyfu...
23,63 zł
26,25 zł

Ekonomika i organizacja rolnictwa

Podręcznik przeznaczony dla studentów akademii rolniczych, nauczycieli szkół rolniczych i pracowników rolniczej administracji publicznej.Przedstawiono w nim zarys ekonomiki i organizacji gospodarstw rolniczych oraz roln...
16,20 zł
18,00 zł

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.28 Organizacja i nadzorowanie transportu

Zbiór zawiera pięć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.28. Organizacja i nadzorowanie transportu. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie ...
21,50 zł
25,00 zł

Cyfrowa komunikacja organizacji

Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. W oparciu o wyniki studió...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!