Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Psychologia Społeczna nr 4(9)/2008(ePrasa)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2008

  • Redakcja naukowa: Maria Lewicka

  • Wydawca: Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej i Wydawnictwo Naukowe Scholar

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 13,00 zł
12,35
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,65 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Psychologia Społeczna nr 4(9)/2008

ISSN 1896-1800

W numerze [Contents]:

Sławomir Śpiewak, Maria Lewicka: Dyskusja wokół tekstu Tomasza Witkowskiego i Pawła Fortuny „O psychobiznesie, tolerancji i odpowiedzialności, czyli strategie czystych uczonych” [Discussion around the paper “On psycho-business, tolerance and responsibility or strategies employed by pure scientists” by Tomasz Witkowski and Paweł Fortuna], s. 289–294;

Tomasz Witkowski, Paweł Fortuna: O psychobiznesie, tolerancji i odpowiedzialności, czyli strategie czystych uczonych [On psycho-business, tolerance and responsibility or strategies employed by pure scientists], s. 295–308;

Hanna Brycz: O prowokacji, czystości i uczonych [On provocation, purity and scientists], s. 309–312;

Szymon Chrząstowski: O dialogu (a raczej jego braku) między psychologami akademickimi i psychoterapeutami [On the dialogue (or its lack) between psychotherapists and academic psychologists], s. 313–317;

Maciej Dymkowski: W sprawie teoretycznego zaplecza psychoterapii [On the theoretical basis of psychotherapy], s. 318–320;

Tadeusz Gałkowski: O strategiach wobec psychobiznesu [Strategies concerning psycho-business], s. 321–325;

Janusz Grzelak: Czy krzywe prostuje krzywe? [Do curves straighten curves?], s. 326–328;

Grzegorz Gustaw, Krzysztof Brocławik: Homeopatia Witkowskiego [Yet another hoax], s. 329–335;

Maciej Haman: Racjonalne powody akceptacji koncepcji pseudonaukowych: dążenie do prostoty,społeczny podział pracy w nauce i fałszywe dychotomie pojęciowe [Rational reasons for acceptance of pseudoscientific theories: Need for simplicity,division of labor in science, and false conceptual dichotomies], s. 336–340;

Jarosław Klebaniuk: Nie warto, panie Witkowski, czyli dlaczego trudno walczyć z pseudonauką [It is useless, Mr Witkowski – or why is it so difficult to fight pseudo-science?], s. 341–345;

Wojciech Kulesza: O paranaukowym paradowodzie na paranaukowość nauki, czyli o prowokacji dziennikarskiej,ale nie naukowej [On the quasi-scientific quasi-proof of the quasi-scientific character of science or on the journalist but not scientific provocation], s. 345–348;

Wiesław Łukaszewski: Kto kogo? Komentarz do artykułu Tomasza Witkowskiego i Pawła Fortuny „O psychobiznesie, tolerancji i odpowiedzialności, czyli strategie czystych uczonych” [By who to whom? Commentary on the article by Tomasz Witkowski and Paweł Fortuna: “On psycho-business, tolerance and responsibility or strategies employed by pure scientists”], s. 349–352;

Krzysztof Mudyń: Miejsce nauki i psychologii w kulturze zdominowanej ideologią wolnego rynku [The place of science and of psychology in a culture dominated by the ideology of a free market],s. 353–361;

Michał Parzuchowski: O nieskuteczności prowokowania nieufności [On the ineffectiveness of provoking distrust], s. 362–365;

Paweł Smółka: Jak psychologowie akademiccy mogą przeciwdziałać szerzeniu się „szamańskich praktyk” na rynku usług psychologicznych? [How can academic psychologists counteract the dissemination of malpractices on the market of psychological services?], s. 366–369;

Maciej Świeży: Czy „naukowe” oznacza „skuteczne”? [Does “scientific” mean “effective”], s. 370–371;

Tomasz Witkowski, Paweł Fortuna: Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle? [If everything is alright why is everything so wrong?], s. 372–382.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Dyskusja wokół tekstu Tomasza Witkowskiego i Pawła Fortuny. „O psychobiznesie, tolerancji i odpowiedzialności, czyli strategie czystych uczonych”. Sławomir Śpiewak, Maria Lewicka	289
O psychobiznesie, tolerancji i odpowiedzialności, czyli strategie czystych uczonych. Tomasz Witkowski, Paweł Fortuna	295
O prowokacji, czystości i uczonych. Hanna Brycz	309
O dialogu (a raczej jego braku) między psychologami akademickimi i psychoterapeutami. Szymon Chrząstowski	313
W sprawie teoretycznego zaplecza psychoterapii. Maciej Dymkowski	318
O strategiach wobec psychobiznesu. Tadeusz Gałkowski	321
Czy krzywe prostuje krzywe? Janusz Grzelak	326
Homeopatia Witkowskiego. Grzegorz Gustaw, Krzysztof Brocławik	329
Racjonalne powody akceptacji koncepcji pseudonaukowych: dążenie do prostoty, społeczny podział pracy w nauce i fałszywe dychotomie pojęciowe. Maciej Haman	336
Nie warto, panie Witkowski, czyli dlaczego trudno walczyć z pseudonauką. Jarosław Klebaniuk	340
O paranaukowym paradowodzie na paranaukowość nauki, czyli o prowokacji dziennikarskiej, ale nie naukowej. Wojciech Kulesza	345
Kto kogo? Komentarz do artykułu Tomasza Witkowskiego i Pawła Fortuny. „O psychobiznesie, tolerancji i odpowiedzialności, czyli strategie czystych uczonych” Wiesław Łukaszewski	349
Miejsce nauki i psychologii w kulturze zdominowanej ideologią wolnego rynku. Krzysztof Mudyń	353
O nieskuteczności prowokowania nieufności. Michał Parzuchowski	362
Jak psychologowie akademiccy mogą przeciwdziałać szerzeniu się „szamańskich praktyk” na rynku usług psychologicznych? Paweł Smółka	366
Czy „naukowe” oznacza „skuteczne”? Maciej Świeży	370
Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle? Tomasz Witkowski, Paweł Fortuna	372
O czasopiśmie	383
Wskazówki dla autorów	383
Wskazówki dla recenzentów	385
Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej	387
Władze	387
Procedura przyjmowania nowych członków	388
Aktywności	388
Aktualności	389
Nowy system edytorski Psychologii Społecznej	391
Nagroda im. Solomona Ascha	391
Podziękowania dla recenzentów	392
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

10,00 zł

Krytyka Polityczna, nr 37-38. Nowoczesność na peryferiach

Indie były i są dla nas wielką niewiadomą. Pozostały krajem tajemniczej egzotyki, gdzie wszystko jest inaczej i bardziej. Nowy orientalizm jest jednak subtelniejszy, często skrywa się za parawanem wrażliwości społecznej. Kiedy załamujemy teatralnie ręc...
10,00 zł

Krytyka Polityczna nr 35-36. Kino-Fabryka

Pierwszy film w dziejach kina przedstawiał robotników wychodzących z fabryki, a kino ze wszystkich dziedzin sztuki w największym chyba stopniu przypomina przemysł. Sam film ma formę towarową – powielany jest w setkach identycznych kopii i ...
19,50 zł

eleWator 30 (4/2019) - Świętość

"eleWator" jest pismem, w którym oprócz najnowszej prozy i poezji uznanych i debiutujących autorów, mieszkających w Polsce oraz za granicą, znaleźć można teksty literackie przetłumaczone na język polski, szkice o literatu...
10,00 zł

Elektro.Info 11/2019

Zawartość tematyczną numeru stanowią działy: aparatura łączeniowa, instalacje elektroenergetyczne, automatyka, kable i przewody, ochrona przeciwpożarowa, e.projekt, fotowoltaika, oświetlenie, inteligentny budynek, systemy gwarantowanego zasilania, ochr...
9,00 zł

Izolacje 11-12/2019

W listopadowo-grudniowym numerze miesięcznika IZOLACJE warto zwrócić uwagę na artykuły traktujące m.in. o analizie techniczno-ekonomiczna źródeł zasilania budynku energooszczędnego, nowym podejściu do określania minimalnej izolacyjności a...
15,00 zł

Administrator i Menedżer Nieruchomości 11/2019

ADMINISTRATOR i MENEDŻER NIERUCHOMOŚCI to miesięcznik adresowany do zarządców nieruchomości budynkowych: m.in. spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, towarzystw budownictwa społecznego oraz firm zarządzających nieruchomościami. W n...
10,00 zł

SPECIAL OPS 5/2019

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCI Nowy sprzęt dla SPKP w Warszawie – s.6 Al-Bagdadi wyeliminowany! - s.6 Safe Place 2019 – s.7 Saber Junction 19 – s.7 Trening ze śmigłowcami; Tomasz Łukaszewski - s.8 WORKS 11 w Zielonce; Tomasz Łukaszewski - s...
13,00 zł

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J an M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii spo...
13,00 zł

Psychologia Społeczna nr 1(20)/2012

Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!