Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2011

  • Seria / cykl: Psychologia Ekonomiczna

  • Redakcja naukowa: Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 59,00 zł
41,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,70 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka

Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu – znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej – o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej. (Z recenzji prof. dr hab. Tomasza Maruszewskiego)

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Rozdział 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz	11
Rozdział 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego Dariusz Doliński	25
Rozdział 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne Joanna Sokołowska	53
Rozdział 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka Tomasz Zaleśkiewicz	105
Rozdział 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa Robert Mackiewicz	137
Rozdział 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka Wojciech Cwalina	187
Rozdział 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej Andrzej Falkowski	261
Rozdział 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich Małgorzata Kossowska	333
Rozdział 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy Alicja Grochowska	353
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Tomasz Zaleśkiewicz

Profesor nadzwyczajny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu), gdzie kieruje Katedrą Psychologii Ekonomicznej. Twórca i kierownik Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi. Sekretarz w International Association for Research in Economic Psychology. Od 2011 roku przewodniczący Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej.

W pracy naukowej koncentruje się na badaniu takich zagadnień, jak: percepcja pieniędzy, inwestowanie, podejmowanie decyzji finansowych. Autor wielu prac na temat psychologii inwestowania i podejmowania decyzji ryzykownych, w tym: Psychologia inwestora giełdowego, Przyjemność czy konieczność. Psychologia spostrzegania i podejmowania ryzyka.

Stypendysta Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz tygodnika Polityka. W wolnych chwilach oddaje się swoim pasjom: słuchaniu muzyki (przede wszystkim klasycznej i jazzowej) oraz czytaniu dobrej literatury. Miłośnik prozy realizmu magicznego.

Seria Psychologia Ekonomiczna

Seria książek dotyczących zastosowania elementów psychologii w zarządzaniu ludźmi oraz w biznesie.

Decyzje biznesowe nie muszą być podejmowane intuicyjnie i nie trzeba liczyć tylko na łut szczęścia, aby osiągnąć sukces. Rzetelna wiedza z zakresu psychologii rynku pozwoli na zrozumienie mechanizmów ludzkich zachowań w świecie biznesu, poznanie psychologicznych aspektów zarządzania i inwestowania oraz mechanizmów działania reklamy, ułatwi funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększy efektywność działań. Możemy poznać potrzeby swoich klientów, przewidzieć ich zachowania rynkowe oraz nauczyć się z nimi komunikować. Warto też szkolić się w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji, rozwiązywaniu konfliktów, prowadzeniu negocjacji oraz publicznym przemawianiu.

W serii znalazły się następujące książki:

39,90 zł

Długoterminowe kary pozbawienia wolności w teorii i praktyce

Prezentowana książka stanowi zbiór artykułów dotyczących problematyki długoterminowych kar pozbawienia wolności. Opracowanie współtworzone jest przez prawników, psychologów, psychiatrów oraz funkcjonariuszy Słu...
4,00 zł

Kompetencje samorządu terytorialnego w zakresie polityki społecznej. Samorząd terytorialny a rynki pracy - Dorota Fleszer: Zarządzanie zasobami ludzkimi a oceny pracowników samorządowych

Część I zawiera zatem opracowania łączące się ze statusem jednostki samorządu terytorialnego jako pracodawcy oraz jego pracowników (...) Druga część książki dotyczy źródeł regulacji prawnych i kompetencji organów jednostek samorząd...
12,00 zł

Problem ochrony infrastruktury krytycznej - Polityki i strategie ochrony cyberprzestrzeni w Rzeczypospolitej Polskiej

Recenzowana książka stanowi wartościowe ujęcie problemów dotyczących ochrony infrastruktury krytycznej państwa ze względu na konieczność zapobiegania zagrożeniom cybernetycznym bezpieczeństwa i stawiania czoła związanym z nim wyzwaniom. Należy p...
10,00 zł

Współczesne kierunki i problemy polityki społecznej. Wybrane zagadnienia

Książka adresowana jest do środowiska naukowego, do praktyków, jak i wszystkich, którym bliskie są zagadnienia dotyczące współczesnych problemów oraz wyzwań, jakie stoją przed polską polityką społeczną. Zebrany materiał może...

O fałszywej historii, jako mistrzyni fałszywej polityki

UWAGA! e-book jest skanem zapisanym w formacie PDF. Plik pdf uniemożliwia przeszukiwanie i kopiowanie tekstu REPRINT. Fragment: „Wierny odkryciu, że narody mają fatalne przyrodzone skutki, które rozwiją, szukano długo przyrodzonego kierunk...
1,49 zł

Wartości w muzyce. Studium monograficzne. T. 1 - 06 Wartości poznawcze śląskich pieśni ludowych

Prezentowana książka inicjuje serię opatrzoną tytułem Wartości w muzyce (planowanych jest w sumie sześć tomów, będą one zróżnicowane tematycznie). Ideą wielotomowej publikacji jest ukazanie muzyki jako wartości w różnych aspektach ...
8,00 zł

FINANSE, EKONOMIA I ZARZĄDZANIE (FEZ) – WSPÓŁCZESNE WYZWANIA TEORII I PRAKTYKI. CZĘŚĆ IV - VII WDROŻENIE FUNKCJI ZARZĄDZANIA. STUDIUM PRZYPADKU NA PRZYKŁADZIE FIRMY USŁUGOWO- ROZRYWKOWEJ

Monografia „Finanse, Ekonomia i Zarządzanie (FEZ) – współczesne wyzwania teorii i praktyki. Część IV” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w ...
2,49 zł

Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 07 Challenges Faced by Novice Translators Confronted with Specialised Translation

Tom został poświęcony zdefiniowaniu pojęcia „języki specjalistyczne”, jak również ukazaniu pewnych problemów i dylematów, na jakie napotykają nauczyciele języków obcych, których zadaniem jest kształcenie j...
2,49 zł

Podstawy poznawcze procesu kształcenia - 05 Rozdz. 5, cz. 1. Metodologia badań empirycznych wykorzystania modelu poznania procesu kształcenia w praktyce szkół gimnazjalnych: Ogólne założenia problematyki badawczej

W pracy przedstawiono podstawy poznawcze procesu kształcenia w aspekcie teoretycznym oraz praktycznym. Zaprezentowano stan wiedzy o procesie kształcenia w dydaktyce ogólnej. Poszukiwania badawcze skoncentrowano na podstawach poznawczych – ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!