Public Relations w bankach wirtualnych
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.
Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7941-486-4
- ISBN druku: 978-83-7556-115-9
- EAN: 9788375561159
- Liczba stron: 259
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie
Rozdział 1. Konkurencja na rynku usług bankowych
1.1. Istota konkurencji na rynku bankowym
1.1.1. Regulowany charakter rynku usług bankowych
1.1.2. Konkurencja oligopolistyczna na rynku bankowym
1.1.3. Wyznaczniki natężenia konkurencji na rynku usług bankowych ....
1.2. Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego
1.2.1. Wpływ deregulacji, liberalizacji i rozwoju technologii
1.2.2. Konkurencja ze strony niebankowych instytucji finansowych
1.3. Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku
1.3.1. Pojęcie i cechy przewagi konkurencyjnej
1.3.2. Źródła przewagi konkurencyjnej banków
1.3.3. Podstawowe strategie konkurencji banków
1.4. Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości
1.4.1. Przesłanki rozwoju orientacji marketingowej w bankach
1.4.2. Znaczenie strategii marketingowej w procesie budowy przewagi konkurencyjnej banku
1.4.3. Miejsce public relations w strategii marketingowej banku
1.4.4. Rola public relations i internetu w budowaniu długookresowej przewagi nad konkurencją
1.4.5.Rola public relations w budowaniu zaufania do instytucji finansowych..
Rozdział 2. Bankowość wirtualna
2.1. Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej
2.1.1. Geneza rozwoju bankowości wirtualnej
2.1.2. Pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej
2.1.3. Podział banków detalicznych ze względu na wykorzystanie internetu
2.2. Fazy rozwoju bankowości internetowej
2.2.1. Charakterystyka faz rozwoju bankowości internetowej
2.2.2. Główne cechy poszczególnych faz
2.3. Bariery rozwoju bankowości internetowej
2.4. Dystrybucja elektronicznych usług bankowych
2.5. Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bankowych ..
2.5.1. Internet
2.5.2. Bankomaty
2.5.3. Telefoniczne linie bankowe (phone banking)
2.5.4. Home-banking
2.5.5. Bankowość mobilna
2.6. Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej
2.7. Przyszłość bankowości wirtualnej
2.8. Banki wirtualne w Polsce
2.8.1. mBank
2.8.2. Volkswagen Bank direct
2.8.3. Inteligo
Rozdział 3. Public relations w bankowości
3.1. Istota public relations
3.2. Funkcje i cele public relations bankowego
3.3. Zarządzanie procesem komunikacji w banku
3.4. Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations
3.5. ePR w bankowości
3.6. Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości
Rozdział 4. Public relations polskich- banków wirtualnych
4.1. Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych
4.2. Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce
4.3. Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych..
4.3.1. Komunikacja wewnętrzna
4.3.2. Komunikacja zewnętrzna
4.3.2.1. Współpraca z dziennikarzami i redakcjami
4.3.2.2. Analiza rezonansu medialnego w świetle badań własnych
4.3.2.3. Oddziaływanie na konsumentów i klientów
4.3.2.4. Oddziaływanie na pozostałe części otoczenia
4.4. Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych
4.5. Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej
Rozdział 5. Banki wirtualne w Polsce w ocenie ich klientów w latach 2004-2006.
5.1. Zakres badań i charakterystyka próby badawczej
5.2. Wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne ..
5.3. Działania PR banków w opinii klientów
5.3.1. Podstawowe cele badań
5.3.2. Elementy wpływające na wizerunek banku, będące poza bezpośrednim oddziaływaniem PR
5.3.3. Elementy wpływające na wizerunek i CI banku
5.3.4. Ocena przez klientów elementów komunikacji banku, będących pod wpływem jego działań PR
5.3.5. Ocena przez klientów działań public relations podejmowanych przez banki
5.3.6. Ocena przez klientów działań public relations z punktu widzenia wizerunku banków
5.3.7. Wnioski z przeprowadzonych badań
Zakończenie
Bibliografia