MENU

Public Relations w bankach wirtualnych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2008

  • Autor: Michał Macierzyński

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 59,00 zł
44,25
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Public Relations w bankach wirtualnych

Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną pro­blematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.
Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracow­ników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie


Rozdział 1. Konkurencja na rynku usług bankowych
1.1. Istota konkurencji na rynku bankowym

1.1.1. Regulowany charakter rynku usług bankowych
1.1.2. Konkurencja oligopolistyczna na rynku bankowym
1.1.3. Wyznaczniki natężenia konkurencji na rynku usług bankowych ....
1.2. Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego
1.2.1. Wpływ deregulacji, liberalizacji i rozwoju technologii
1.2.2. Konkurencja ze strony niebankowych instytucji finansowych
1.3. Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku
1.3.1. Pojęcie i cechy przewagi konkurencyjnej
1.3.2. Źródła przewagi konkurencyjnej banków
1.3.3. Podstawowe strategie konkurencji banków
1.4. Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości
1.4.1. Przesłanki rozwoju orientacji marketingowej w bankach
1.4.2. Znaczenie strategii marketingowej w procesie budowy przewagi konkurencyjnej banku
1.4.3. Miejsce public relations w strategii marketingowej banku
1.4.4. Rola public relations i internetu w budowaniu długookresowej przewagi nad konkurencją
1.4.5.Rola public relations w budowaniu zaufania do instytucji finansowych..

Rozdział 2. Bankowość wirtualna
2.1. Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej
2.1.1. Geneza rozwoju bankowości wirtualnej
2.1.2. Pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej
2.1.3. Podział banków detalicznych ze względu na wykorzystanie internetu
2.2. Fazy rozwoju bankowości internetowej
2.2.1. Charakterystyka faz rozwoju bankowości internetowej
2.2.2. Główne cechy poszczególnych faz
2.3. Bariery rozwoju bankowości internetowej
2.4. Dystrybucja elektronicznych usług bankowych
2.5. Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bankowych ..
2.5.1. Internet
2.5.2. Bankomaty
2.5.3. Telefoniczne linie bankowe (phone banking)
2.5.4. Home-banking
2.5.5. Bankowość mobilna
2.6. Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej
2.7. Przyszłość bankowości wirtualnej
2.8. Banki wirtualne w Polsce
2.8.1. mBank
2.8.2. Volkswagen Bank direct
2.8.3. Inteligo

Rozdział 3. Public relations w bankowości
3.1. Istota public relations
3.2. Funkcje i cele public relations bankowego
3.3. Zarządzanie procesem komunikacji w banku
3.4. Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations
3.5. ePR w bankowości
3.6. Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości

Rozdział 4. Public relations polskich- banków wirtualnych
4.1. Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych
4.2. Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce
4.3. Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych..
4.3.1. Komunikacja wewnętrzna
4.3.2. Komunikacja zewnętrzna
4.3.2.1. Współpraca z dziennikarzami i redakcjami
4.3.2.2. Analiza rezonansu medialnego w świetle badań własnych
4.3.2.3. Oddziaływanie na konsumentów i klientów
4.3.2.4. Oddziaływanie na pozostałe części otoczenia
4.4. Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych
4.5. Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej

Rozdział 5. Banki wirtualne w Polsce w ocenie ich klientów w latach 2004-2006.
5.1. Zakres badań i charakterystyka próby badawczej
5.2. Wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne ..
5.3. Działania PR banków w opinii klientów
5.3.1. Podstawowe cele badań
5.3.2. Elementy wpływające na wizerunek banku, będące poza bezpośrednim oddziaływaniem PR
5.3.3. Elementy wpływające na wizerunek i CI banku
5.3.4. Ocena przez klientów elementów komunikacji banku, będących pod wpływem jego działań PR
5.3.5. Ocena przez klientów działań public relations podejmowanych przez banki
5.3.6. Ocena przez klientów działań public relations z punktu widzenia wizerunku banków
5.3.7. Wnioski z przeprowadzonych badań

Zakończenie
Bibliografia

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
4,47 zł
5,96 zł

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 1. Podstawy konkurencyjności banku komercyjnego w kontekście formowania się gospodarki sieciowej

Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż ...
45,90 zł
51,00 zł

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.Au...
9,00 zł
10,00 zł

Bank centralny i polityka pieniężna

Bankowość centralna, jaką znamy obecnie, jest wytworem dwudziestego wieku.Chociaż już w 1873 roku Walter Bagehot, ówczesny redaktor naczelny angielskiego tygodnika The Economist1 pisał, że bank centralny posiadał monopol na emi...
19,85 zł
22,05 zł

Wirtualne targowisko Tom 3

Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z og...
0,86 zł
1,00 zł

Rezerwy celowe w systemie rachunkowości banku

Celem pracy jest ukazanie rezerw celowych w systemie rachunkowości banków – dokonanie charakterystyki tworzonych odpisów aktualizujących (rezerw celowych i z tytułu utraty wartości), ich sposobu ewidencji księgowej, ich wpływu na ry...
141,96 zł
169,00 zł

Prywatność wirtualna. Unijne standardy ochrony prawa do prywatności w internecie

Podstawowym celem badawczym, sformułowanym w niniejszej monografii, jest kompleksowa i wieloaspektowa analiza regulacji unijnych aktów prawnych, dotyczących prywatności w Internecie. Wskazano tendencje zmian dokonywanych w unijnym porządku prawn...
17,20 zł
20,00 zł

Public Risk Management

Niniejsza monografia naukowa powstała w powiązaniu z pracami badawczymi prowadzonymi w Katedrze Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Jest także wyrazem zainteresowań naukowych redaktor...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!