MENU

Public relations w perspektywie naukowej

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2016

  • Redakcja naukowa: Anna Adamus-Matuszyńska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 22,00 zł
18,92
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Public relations w perspektywie naukowej

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR – jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania relacji z otoczeniem. Rozdział drugi poświęcono społecznemu charakterowi public relations. W ostatnim rozdziale opisano międzynarodowe wyzwania przed jakimi stoi public ralations (rozdział w całości w języku angielskim).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie
Jak daleko public relations do samodzielnej dyscypliny naukowej? (Anna Adamus-Matuszyńska)	7
Rozdział 1. Public relations – między teorią a praktyką	15
1.1. 	Tożsamość wizualna polskich województw (Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik)	15
1.2. 	Zastosowanie map poznawczych w rozwiązywaniu problemów public relations (Anna Adamus-Matuszyńska, Jerzy Michnik)	44
1.3. 	Wizerunek i kultura organizacyjna podmiotów leczniczych (Agata Austen, Lidia Kwiecińska-Bożek)	58
1.4. 	Prawno-społeczne uwarunkowania tworzenia wizerunku polskiego kontyngentu wojskowego w Czadzie (ppłk. Marek Bodziany, Paweł Kocoń)	66
1.5. 	Zastosowanie analizy semiotycznej w public relations (Izabela Marzec, Paweł Kocoń)	75
1.6. 	Kreatywne przywództwo – opracowanie skali pomiaru (Konrad Laska)	82
1.7. 	European Communication Monitor 2014 – nowe trendy w komunikowaniu (Waldemar Rydzak, Piet Verhoeven)	91
Rozdział 2. Społeczny charakter public relations	100
2.1. 	Pragma-dialektyczna analiza dyskursu argumentacyjnego dotyczącego społecznej odpowiedzialności mediów w polskojęzycznych tekstach naukowych (Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Anna Losa-Jonczyk)	100
2.2. 	Informacja w przestrzeni publicznej a zjawisko korupcji i jego postrzeganie (Renata Maćkowska)	116
2.3. 	CSR – jak to robią najlepsi na świecie? Analiza wybranych przykładów (Maria Ochwat)	125
2.4. 	Etyczny pracownik PR w opinii studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put)	139
Rozdział 3. Public relations and new challenges	156
3.1. 	The “Varicose veins? Prevent them!” Campaign in the light of building up the category of products against varicose veins in Poland (Katarzyna Loga, Jacek Trębecki)	156
3.2. 	Viktor Orban’s Hungarian model of transitional public relations (Ryszard Ławniczak)	163
3.3. 	Promoting social innovation in the public sector. Investment, innovation, impact (Alfonso Lara Montero)	177
3.4. 	E-business Collaboration Club: A case of public relations and information technology (Yuh-Wen Chen, Jung-Cheng Hsieh, Jean-Shyan Wang, Steve Hsieh)	183
Bibliografia	193
Spis tabel	217
Spis rysunków		218
Informacja o Autorach	219
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
45,00 zł
50,00 zł

Wspólna polityka rolna 2007-2013 i jej nowa perspektywa

Monografia, która trafia do czytelników, to pokłosie pracy studentów i pracowników naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. W grudniu 2012 roku zrealizowano projekt w...
23,10 zł
33,00 zł

Religia wobec wyzwań współczesności z perspektywy nauk społecznych

Autorzy opracowania […] dokonali uzupełnienia, aktualizacji i uporządkowania kwestii istotnych dla współczesnego życia religijnego i duchowego, odwołując się do kategorii instytucjonalizacji i prywatyzacji, osłabienia czy zaniku tradycji ...
24,43 zł
34,90 zł

Współpraca środowisk: szkolnego i rodzinnego z perspektywy rodziców i nauczycieli

Szkoła jest miejscem, w którym współpraca ma szczególne znaczenie. Osiągnięcie głównego celu, jakim jest edukacja i wychowanie dzieci i młodzieży, zależy od współdziałania nauczycieli, uczniów, rodziców ...
44,25 zł
59,00 zł

Public Relations w bankach wirtualnych

Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną pro­blematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych insty...
29,24 zł
34,00 zł

Słowo z perspektywy językoznawcy i tłumacza - tom IV

Tom jest pokłosiem IV międzynarodowej konferencji naukowej z cyklu Słowo – z perspektywy językoznawcy i tłumacza, zorganizowanej przez Zakład Translatoryki i Komunikacji Międzykulturowej Instytutu Filologii Wschodniosłowiańskiej Uniwersytetu Gdań...
83,16 zł
99,00 zł

Uczestnictwo w organizacji w perspektywie różnorodności wiekowej

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów i doktorantów zarządzania, jak i dla praktyków – przedsiębiorców, menedżerów i osób zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi.Aut...
228,60 zł
254,00 zł

Non omne quod licet honestum est. Studia z prawa cywilnego i handlowego w 50-lecie pracy naukowej Profesora Wojciecha Jana Katnera

Publikacja powstała w związku z jubileuszem 50-lecia pracy naukowej Profesora Wojciecha J. Katnera, wieloletniego Kierownika Katedry Prawa Gospodarczego i Handlowego Uniwersytetu Łódzkiego, Sędziego Sądu Najwyższego w stanie spoczynku i wybitneg...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!