Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Darmowa dostawa od 100 zł

Gwarantujemy dostawę przed Wigilią jedynie dla zamówień złożonych do 20 grudnia 2018 do godziny 14:00 i odbieranych osobiście w poniższych księgarniach PWN:
- Księgarnia PWN Warszawa Resursa, ul. Krakowskie Przedmieście 62
- Księgarnia PWN Łódź, ul. Więckowskiego 13
- Księgarnia PWN Łódź – Uniwersytet Łódzki, ul. Kopcińskiego 31

Python dla dzieci. Programowanie na wesoło(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2015

  • Seria / cykl: PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

  • Autor: Jason R. Briggs

  • Tłumacz: Maciej Baranowski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 55,00 zł
38,50
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 16,50 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Python dla dzieci. Programowanie na wesoło

Python to potężny, wyrazisty język programowania, którego łatwo się nauczyć i przyjemnie używać! Niestety, książki do nauki tego języka są często nudne, mdłe i bezbarwne, a ich lektura nie daje nikomu radości. Książka stanowi atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania, napisane z myślą o Tobie (i Twoich rodzicach). Przeznaczona jest dla dzieci od lat 10 (i ich rodziców). Autor z anielską cierpliwością omawia podstawy tego języka na bazie jedynych w swoim rodzaju (często zabawnych) programów, pełnych głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i nie tylko. Wszystkie wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości. Celem zawartych na końcu rozdziałów zadań jest trening szarych komórek i rozwój zdolności pojmowania. Po przeczytaniu książki będziesz mieć na koncie dwie napisane gry: klon znanego wszystkim Ponga oraz „Pan Patyczak pędzi do wyjścia” – zręcznościową grę platformową ze skokami, animacjami i nie tylko. W trakcie tej przygody z programowaniem, dowiesz się jak: - używać podstawowych struktur danych, takich jak listy, krotki i mapy; - organizować kod do wielokrotnego użytku za pomocą funkcji i modułów; - używać struktur kontrolnych takich jak pętle i instrukcje warunkowe; - rysować kształty i wzory za pomocą modułu turtle; - tworzyć gry, animacje i inne graficzne cuda za pomocą modułu tkinter. Dlaczego cała przyjemność ma być zarezerwowana tylko dla poważnych dorosłych? Python dla dzieci to Twój bilet do niesamowitego świata programowanie komputerów.

Autor przekładu: Maciej Baranowski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Podziękowania                                                 XIX
Wprowadzenie                                                 XXI

Część I: Nauka programowania

Rozdział 1: Nie wszystkie węże są gadami                          3
Rozdział 2: Obliczenia i zmienne                                   15
Rozdział 3: Łańcuchy znaków, listy, krotki i mapy                     25
Rozdział 4: Żółw, ale taki jak w Pythonie                          43
Rozdział 5: Zadawanie pytań za pomocą if i else                       53
Rozdział 6: Python zapętlony                                      67
Rozdział 7: Kod wielokrotnego użytku – funkcje i moduły               81
Rozdział 8: Jak używać klas i obiektów                              91
Rozdział 9: Wbudowane funkcje Pythona                         107
Rozdział 10: Przydatne moduły Pythona                            127
Rozdział 11: Jeszcze więcej grafiki z żółwiem                        143
Rozdział 12: Używanie modułu tkinter do tworzenia lepszej grafiki     161

Część II: GRA ODBIJ PIŁKĘ!

Rozdział 13: Zaczynamy pisać naszą pierwszą grę Odbij piłkę!          193
Rozdział 14: Kończymy naszą pierwszą grę Odbij piłkę!             205

Część III: Gra Pan Patyczak pędzi do wyjścia

Rozdział 15: Tworzenie grafiki do gry Pan Patyczak pędzi do wyjścia      221
Rozdział 16: Tworzenie gry Pan Patyczak pędzi do wyjścia             233
Rozdział 17: Tworzenie pana Patyczaka                          251
Rozdział 18: Dokończenie gry Pan Patyczak pędzi do wyjścia         259

Posłowie: Co dalej?                                             285
Załącznik: Słowa kluczowe Pythona                             293
Słowniczek                                                 307
Skorowidz	313
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

Inni Klienci oglądali również

3,00 zł

Szkoła na miarę możliwości dziecka - Halina Kantor: Dziecko z ADHD i Zespołem Aspergera w szkole. Co pomaga we wspieraniu dziecka, a co stanowi przeszkodę (na podstawie doświadczeń własnych oraz rodziców uczestniczących w www.forum.adhd.org.pl)

W listopadzie 2008 roku w Instytucie Pedagogiki Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu została zorganizowana Ogólnopolska Konferencja Naukowa na temat: SZKOŁA NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI DZIECKA. Konferencja stanowiła próbę rozważań nad kształceniem...
2,00 zł

Wyczytać świat – międzykulturowość w literaturze dla dzieci i młodzieży - Pożegnanie Murzynka Bambo

Celem publikacji pt. Wyczytać świat. Międzykulturowość w literaturze dla dzieci i młodzieży pod redakcją Bernadety Niesporek-Szamburskiej i Małgorzaty Wójcik-Dudek jest próba wieloaspektowego opisania międzykulturowości – zjawiska n...
51,66 zł

Wyczytać świat – międzykulturowość w literaturze dla dzieci i młodzieży

Celem publikacji pt. Wyczytać świat. Międzykulturowość w literaturze dla dzieci i młodzieży pod redakcją Bernadety Niesporek-Szamburskiej i Małgorzaty Wójcik-Dudek jest próba wieloaspektowego opisania międzykulturowości – zjawiska n...
23,37 zł

Metody pracy z dzieckiem i rodziną

Korzyści Dzięki publikacji zyskają Państwo: -Praktyczne informacje dzięki, którym będą mogli Państwo wybrać najlepszą metodę pracy z podopiecznymi -Fachowe wskazówki jak należy poprowadzić pracę z rodziną według danej metody -Gwarancję, ż...
32,00 zł

Zamordować dziecko

Czy jakiekolwiek okoliczności życiowe usprawiedliwiają zabicie swego nowo narodzonego dziecka? W nazistowskim obozie dla kobiet Gisela – Żydówka na której naziści wykonują eksperymenty – rodzi dziecko. Daniela, jedna z pielęgn...
2,00 zł

Nowe opisanie świata - 02 Tendencje postmodernistyczne we współczesnej literaturze baśniowej dla dzieci i młodzieży

Tom Nowe opisanie świata. Literatura i sztuka dla dzieci i młodzieży w kręgach oddziaływań powstał w rezultacie przemyśleń i refleksji grupy badaczy nad kierunkami rozwoju literatury osobnej rozumianej jako obszar influencji współczesnych nurt&o...

Wystarczająco dobre życie. Konteksty psychologiczne - Karolina Dejko, Analiza związków między systemem przywiązania i rodzicielską zdolnością do mentalizacji a funkcjonowaniem psychospołecznym dziecka. Włączenie rodzica w proces terapii dziecka

Po co żyjemy? Czym jest dobre życie? Człowiek nieustannie docieka sensu swojego istnienia, próbując odnaleźć jego przyczynę i cel. W prezentowanej monografii, wpisującej się w nurt psychologii pozytywnej, ukazano, jakich odpowiedzi na pytania o ...
6,00 zł

Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym - 03 Od nauczania programowanego do wirtualnej przestrzeni społecznej Internetu na usługach e-learningu

Praca zawiera główne tezy z obszaru nowoczesnych form zarządzania i organizacji procesów kształcenia. Prezentuje genezę nauczania opartego na nowoczesnych środkach technicznych, z e-learningiem włącznie. W zakresie teoretycznym i badawczy...
139,00 zł

Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 i 2

Kompleksowe studium kluczowych funkcji SQL Server 2008 pomaga w rozwinięciu umiejętności programistycznych. Przedstawia nowe podstawowe możliwości oraz praktyczne wskazówki i użyteczne przykłady kodu opracowane przez doświadczonych programist&oa...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!