Rekiny biznesu w mediach
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu. Aleksandra ŚLIFIRSKA, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej (www.ikm.com.pl). Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-01-18582-4
- ISBN druku: 978-83-01-18358-5
- Liczba stron: 212
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
ROZDZIAŁ 01. Humanistyka wizerunku 7 Język na koniuszkach palców 8 Pewnego razu 10 Pierwsze zdanie 11 Kiedy byłem mały 12 Pragnienie opowiadania 13 Tropy kultury 14 Umberto Eco 15 Dialog społeczny 17 Nieogolone nogi 17 Kim Pan jest Panie Prezesie? 18 ROZDZIAŁ 02. Homo communicare 21 SŁUCHANIE OD AUTORKI Słów kilka o Communication Quest 23 WOLNOŚC RETORYKA FAIR PLAY Z Henryka Bochniarz o inspirującej publiczności lidera 27 INNOWACJA MONODRAM NA 120 FIGUR Z Piotrem Voelkelem o szczerości i dizajnie wizerunku lidera biznesu 49 OTWARTOŚC PORTRET Z RYBĄ Z Rafałem Brzoska o komunikacyjnych wyprawach lidera 69 PIEKNO ARCYDZIEŁO MARKI OSOBISTEJ Z dr Irena Eris o synergii w kremie i komunikacji 93 SPÓJNOSC HISTORIA STAWANIA SIE KIMŚ Z Jackiem Santorskim o spójności wartości i wizerunku lidera 113 ZMIANA TRAKTAT O KLIKALNOŚCI Z Rafałem Bauerem o rewolucji w komunikacji 141 KONSEKWENCJA HEJTUS CONTRA CLASSICUS Z Jarosławem Zagórowskim o potrzebie komunikacji na każdym szczeblu organizacji 163 INSPIRACJA POETYKA SZCZEROŚCI Z Joanna Przetakiewicz o talencie komunikowania sukcesów 185 ROZDZIAŁ 03. Projektowanie profilu publicznego 187 Dizajn wizerunku 202 Wszystko zależy od detalu 202 Więcej swiatła w wizerunku 202 Wzorzec profilu publicznego CQ 207 Twój punkt widzenia 209 Podpis i lead 210 Od posta, tweeta do wywiadu 210 Rezultaty, czyli odcinanie kuponów 211 Rekin 212