MENU

Reklama produktów leczniczych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2011

  • Autor: Krzysztof Mazur, Łukasz Sławatyniec

  • Tłumacz: Krzysztof Mazurek

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 54,00 zł
48,60
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Reklama produktów leczniczych

Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa umożliwia skuteczne i efektywne prowadzenie reklamy tych produktów, przy użyciu legalnych, a jednocześnie optymalnych marketingowe form i treści. Przedstawiona publikacja stanowi kompendium wiedzy z tej dziedziny - jej podstawą nie są bowiem teoretyczne wywody na temat możliwych interpretacji przepisów prawa, ale dogłębna analiza treści decyzji administracyjnych. Decyzje dotyczące reklamy w wielu przypadkach są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej. Jednakże, na potrzeby przygotowania niniejszego opracowania, autorzy uzyskali dostęp również do decyzji dotychczas nieopublikowanych. Dzięki temu zawiera ono unikalną wiedzę i pozwala poznać praktyczne aspekty wykładni przepisów prawa dokonywanej przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Cytowane decyzje zostały ułożone tematycznie, tak by ułatwić korzystanie z publikacji i uczynić ją jak najbardziej efektywnym i przyjaznym źródłem wiedzy. Każdy z rozdziałów został opatrzony krótkim komentarzem, który ma na celu przywołanie podstawy prawnej i podsumowanie dotychczasowego orzecznictwa z danego zakresu. Zastosowany układ decyzji ułatwi czytelnikom wgląd do najbardziej aktualnego stanowiska inspekcji farmaceutycznej i zapoznanie się z ewentualnymi zmianami jej poglądów na przestrzeni czasu.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wykaz skrótów  str. 7

Wstęp  str. 9

Rozdział 1 
Treść reklamy a ChPL  str. 11

Rozdział 2
Cytowanie badań naukowych  str. 26

Rozdział 3
Oddzielona ChPL  str. 38

Rozdział 4
Skrócona informacja o leku  str. 51

Rozdział 5
Brak danych wymaganych prawem  str. 64

Rozdział 6
Ostrzeżenie  str. 74

Rozdział 7
Hasła i slogany reklamowe  str. 85

Rozdział 8
Naturalne pochodzenie  str. 98

Rozdział 9
Uniknięcie porady lekarskiej  str. 103

Rozdział 10
Odwoływanie się do zaleceń  str. 108

Rozdział 11
Przekaz skierowany do dzieci  str. 118

Rozdział 12
Podawanie cen  str. 123

Rozdział 13
Nazwa leku w reklamie  str. 135

Rozdział 14
Wizerunek opakowania  str. 144

Rozdział 15
Gadżety  str. 150

Rozdział 16
Upominki dla pacjentów  str. 159

Rozdział 17
Konkursy i akcje promocyjne  str. 165

Rozdział 18
Zabezpieczenie reklamy przed dostępem pacjentów  str. 171

Rozdział 19
Promocja przed dopuszczeniem do obrotu  str. 180

Rozdział 20
Materiały informacyjne o lekach Rx dla pacjentów  str. 183

Rozdział 21
Ogłoszenia informacyjne  str. 198

Rozdział 22
Reklama porównawcza  str. 207

Rozdział 23
Reklama leku łącznie z suplementem diety  str. 224

Rozdział 24
Kampanie antygeneryczne  str. 235

Rozdział 25
Kampanie edukacyjne  str. 249

Rozdział 26
Sponsorowanie audycji telewizyjnych  str. 263

Rozdział 27
Wycofanie reklamy a dopuszczalność wydania decyzji przez GIF  str. 275

Rozdział 28
Podmioty odpowiedzialne za prowadzenie reklamy produktów leczniczych  str. 279

O Autorach  str. 287
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

6,88 zł
8,00 zł

Elementy rachunkowości w podmiocie leczniczym

Celem niniejszej pracy jest wskazanie i analiza tych obszarów systemu rachunkowości w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, które wymagają szczególnej uwagi ze względu na ich ścisłą zależność od procesów realizowany...
7,02 zł
9,00 zł

Lecznicze likiery ratafie i inne truneczki które leczą

Książka "Lecznicze likiery, ratafie i inne truneczki, które leczą" to zbiór przepisów na łatwe do wykonania domowym sposobem trunki, które mają dobroczynne działanie, doskonały smak, wygląd i zapach. Amatorzy tych ...
16,34 zł
19,00 zł

Kompetencje w certyfikowaniu i audytowaniu systemów zarządzania jakością produktów

Niniejsza monografia poświęcona jest kompetencjom personelu jednostek certyfikujących, a także personelu kontraktowego, pełniącego funkcje zewnętrznego audytora znormalizowanych systemów zarządzania. Kierując się potrzebą aktualizowania i doskon...
9,59 zł
12,30 zł

Lecznicze nalewki 265 receptur

"Lecznicze nalewki. 265 receptur" to bogaty zbiór przepisów na łatwe do wykonania domowym sposobem trunki, które mają dobroczynne działanie, doskonały smak, wygląd i zapach. Amatorzy nalewek znajdą tu mnóstwo cieka...
52,20 zł
69,60 zł

Lecznicze rośliny dziko rosnące. Najskuteczniejsze rośliny w domowej apteczce

Coraz więcej ludzi jest zainteresowanych wykorzystaniem możliwości leków roślinnych, stanowiących alternatywę dla chemicznych odpowiedników. Autorka wprowadzi Cię w świat roślin o właściwościach terapeutycznych, w przystępny i zrozumiały ...
28,31 zł
33,70 zł

Reklama

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategi...
45,00 zł
50,00 zł

Ilustrowane prawo reklamy

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,ustawa o prawie autorskim i prawach ...
9,59 zł
12,30 zł

Egzotyczne rośliny lecznicze w naszym domu

Egzotyczne rośliny lecznicze na naszych parapetach, ludzie i rośliny, o ziołach i leczeniu ziołami, postaci leków ziołowych, co warunkuje wzrost i rozwój roślin? choroby i szkodniki, domowe sposoby rozmnażania roślin egzotycznych, właściw...
10,92 zł
14,00 zł

Literatura i reklama w Niemczech

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!