Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Rewolucja z Marketing Automation(Miękka)

Jak wykorzystać potencjał Big Data

3.40  [ 54 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
55,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Rewolucja z Marketing Automation

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

Książka przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:

  • zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
  • dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
  • automatyzacji procesów,
  • usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?

  • Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
    w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
  • Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
  • Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
    po technologiach Marketing Automation.
  • Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

Patroni medialni:
Warsaw Business Journal Observer    Nowy Marketing  Marketer Newseria Agencja Informacyjna E commerce Polska    Think Tank Rekomenduje

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Grzegorz Błażewicz

Założyciel i prezes zarządu SALESmanago, największej polskiej i jednej z najszybciej rosnących w Europie firm technologicznych, dostarczających oprogramowanie typu Customer Data Platform i Marketing Automation, z którego korzysta ponad 10 tys. firm w 50 krajach. Posiada 20 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Grzegorz Błażewicz swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Był dyrektorem marketingu w Comarch oraz prezesem zarządu Interia.pl. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Seria E-MARKETING PWN

Seria prezentująca współczesne trendy w marketingu. Książki autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu, a w nich konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji.

Zdrajcy Imperium jak trzech wojowników Microsoftu rozpętało rewolucję za murami fortecy

Jest to pasjonująca prawdziwa opowieść o sukcesie, upadku, ale i triumfie. Warto przyjrzeć się Microsoftowi z bliska. Firma ta - zdaniem autora - jest wyznawcą darwinizmu społecznego : grabi zasoby i gromadzi je dla władzy, bogactwa, prestiżu. Oczywiśc...

Marketing międzynarodowy

Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w sta...

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz okr...

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zr...

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...

Marketing banku

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w...

Po rewolucji Konsolidacja demokracji w małych miastach Mława i Szczecinek

Interesujące studium socjologiczne dwóch małych miast, Mławy i Szczecinka, powtórzone po 10 latach od pierwszych badań. Poprzednie ukazywały przebieg procesu transformacji ustrojowej, te najnowsze poświęcone są zjawisku krzepnięcia demokr...

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...

Prześniona rewolucja

W Polsce w latach 1939–1956 dokonała się rewolucja społeczna. Okrutna, brutalna, narzucona z zewnątrz, ale jednak rewolucja. Ta rewolucja niesłychanie głęboko przeorała tkankę polskiego społeczeństwa, tworząc warunki do dzisiejszej ekspansji klas...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Ciekawie napisana, lekko się czyta, sporo przykładów. Warto zainwestować w tę lekturę (przynajmniej w ebooka:)).

Ocena: