Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Rewolucja z Marketing Automation(eBook)

Jak wykorzystać potencjał Big Data

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2016

  • Seria / cykl: E-MARKETING PWN

  • Autor: Grzegorz Błażewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 69,00 zł
48,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 20,70 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Rewolucja z Marketing Automation

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: - zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, - dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, - automatyzacji procesów, - usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION 9
Odmienić marketing 11
Zaczarowani przez szamanów marketingu 12
Pardon, „gówno artysty” 13
Panaceum nie ma i nie będzie 13
Nowy marketer i nowa szkoła marketingu 14
Do kogo adresowana jest ta książka i jak z niej korzystać 16

Część I NOWE POJĘCIA 17

1. Znaczenie rewolucji Big Data 19
Czemu Google wie lepiej 19
Coraz więcej informacji 19
Korelacja zamiast przyczynowości 20
Wszystko jest daną 20
Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę 21
Dane jako kapitał firmy 22

2. Nowy konsument 24
Samodzielność 24
Prosument i jego zwyczaje 25
Mobilność 26
Co na to marketerzy? 28
Rola aplikacji 29
Apifikacja 30
Efekt ROPO i showrooming: dlaczego klienci migrują między kanałami 32
Internet rzeczy 35
Dwa pozornie sprzeczne trendy w zachowaniu konsumentów 36
Cyfrowe ślady i dlaczego klienci zostawiają swoje dane 36
Digital body language 38
Informacje składające się na digital body language 39
Budowanie modeli: podróż zakupowa klienta i buyer persona 39
Wyższość analizy zachowania konsumentów nad innymi sposobami pozyskiwania wiedzy 41

3. Nowy marketer 43
Inbound vs. outbound 43
Romantyczna i pragmatyczna 44
Naukowe podejście 45
Cykle HADI, czyli lekcje od klubu ze striptizem 47
Zmiana pojęcia kampanii 48
Marketing predyktywny 49
Dysproporcja między dyskursem a praktyką 51
Czemu marketerzy nie potrafią współpracować ze sprzedawcami (a dlaczego powinni)? 52

4. Nowy sprzedawca 54
Kto ufa sprzedawcom? 54
Mikser i wehikuł czasu 54
Atlassian, czyli absurdy B2B 55
Tesla Motors, czyli pożegnaj sprzedawcę samochodów 56
Dopasowanie do kontekstu 56

Część II MARKETING AUTOMATION I BIG DATA REDEFINIUJĄ MARKETING, JAKI ZNAMY 44

1. Klasyczne 4P 61

2. Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation 62

3. Wyciek leadów 64

4. Rola edukacji w procesie zakupowym 65

5. Content marketing z marketing automation 68
Idealny content marketing wspomagany automatyzacją 69
Symptomy braku równowagi między produkcją treści i automatyzacją 69
Jak łączyć content marketing i marketing automation? 69

6. Nowe podejście do e-mail marketingu 72
Potęga e-mail marketingu, czyli lekcja od Baracka Obamy 72
Co wiedział Jacob Palme, czyli o zmęczeniu komunikacyjnym 72
To mnie nie dotyczy! 73
Przestań utożsamiać e-mail marketing z newsletterami albo zamęcz klienta na śmierć 74
Personalizacja wiadomości e-mail 75
Wiadomości 1-do-1 76

7. Programy lojalnościowe 78
Nowi i obecni klienci 78
Zostań dyrektorem departamentu lojalności 78
Co to jest lojalność i czy klient może być lojalny? 79
Perspektywa customer lifetime value: myślmy o pozyskanym kliencie w perspektywie całościowej relacji, nie pojedynczych transakcji 80
RFM 81
Pojęcie lojalności 81

8. Kanał mobile 83
Aplikacje jako narzędzie marketingowe 83
Mobile marketing automation 84

Część III PORADY PRAKTYCZNE 87

1. Tworzenie buyer persona 89
Czym jest persona? 89
Zastosowanie person 89
Budowanie persony: uwagi wstępne 90
Pytania przydatne podczas tworzenia buyer persona dla B2B 91
Pytania dotyczące tworzenia buyer persona dla B2C 91
Skąd pozyskać te informacje? 91
Ważne zasady 92

2. Monitoring kontaktów i zarządzanie nimi przez CRM 94
Zbieranie danych o użytkownikach 94
Scoring 96

3. Pozyskiwanie leadów 98
Formularze kontaktowe, które działają 98
Twój klient Pinokio: progresywne profilowanie kontra nieprawidłowe dane w formularzach 100
Jak długi ma być formularz? 102
Pozyskiwanie leadów przez gated content lub bonusy 103

4. E-mail marketing 105
Higiena bazy 105
Regularne czyszczenie bazy 106
Segmentacja klientów 106
Autorespondery i wiadomości dynamiczne 107
Wiadomości powitalne 108
Zwiększanie wartości koszyka 112
E-maile zwiększające zaangażowanie 113
E-maile urodzinowe 114
E-maile reaktywujące 115
E-maile ratujące porzucone koszyki zakupowe w e-commerce 115

5. Lead nurturing 119
Zanim przygotujesz program „pielęgnacji leadów” 119
Fazy lead nurturing 119
Kampanie wielokanałowe 120
Kampanie tematyczne kierowane do obecnych klientów 121
Lead recycling 124
Lead nurturing dla pracowników 125
Korzyści z lead nurturing i jak je zmierzyć 126

6. Website marketing 127
Wzrastająca rola silników rekomendacji 127

7. Personalizacja strony WWW 129
Przykłady: dynamiczne zestawy i widgety z rekomendowaną ofertą 130

8. Sprzedaż 132
Cold calling 132
Identyfikacja gotowości zakupowej 135
Alerty w marketing automation 135
Znaczenie social media dla sprzedaży 136

9. Retencja 137
Działania adresowane do lojalnych klientów 137
Programy lojalnościowe z wykorzystaniem marketing automation 138
Wykorzystanie mobile w programach lojalnościowych 138
Marketing automation jako wsparcie dla biura obsługi klienta 139

10. Social media 140
Blaski i cienie social media dla biznesu 140
Cały Facebook jest o tym samym 141
Podstawowa zasada: żadna platforma social media nie może być twoim głównym narzędziem komunikacji 142
Ustalanie celów: integracja z marketing automation 142
Automatyzacja social media 143
Personalizacja reklam na Facebooku za pomocą custom audiences i platformy marketing automation 143
Angażuj pracowników 145

11. Mobile 146
Powiadomienia push 146
Mobile CRM i personalizacja powiadomień 146
Nie zapominaj o SMS-ach! 147
M-handel 148
Adresowanie online – offline gap: efekt ROPO 150

12. Analityka marketingu 152
KPI 152
Trendy w działaniach analitycznych: kierunki rozwoju 156
Testy A/B 157

13. Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation 161
Mity na temat marketing automation 161
Kiedy opłaca się wdrażać marketing automation? 163
Jak wybrać platformę marketing automation? 163
Jak wygląda praca z platformą marketing automation? 165
Rozwiązania marketing automation dla B2B 166
Rozwiązania marketing automation dla B2C i e-commerce 167

PODSUMOWANIE 175
Bibliografia 177
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Grzegorz Błażewicz

Założyciel i prezes zarządu SALESmanago, największej polskiej i jednej z najszybciej rosnących w Europie firm technologicznych, dostarczających oprogramowanie typu Customer Data Platform i Marketing Automation, z którego korzysta ponad 10 tys. firm w 50 krajach. Posiada 20 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Grzegorz Błażewicz swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Był dyrektorem marketingu w Comarch oraz prezesem zarządu Interia.pl. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Seria E-MARKETING PWN

Seria prezentująca współczesne trendy w marketingu. Książki autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu, a w nich konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji.

89,00 zł

Marketing doświadczeń w Internecie

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedz...
6,00 zł

Ukraina Czas przemian po rewolucji godności - Ukraina jako obszar rywalizacji międzynarodowej po roku 1991

Proponowana książka jest interesującą pozycją, wnoszącą wiele do naszej wiedzy o obecnej Ukrainie. Porządkuje istniejący stan wiedzy i uzupełnia go w istotny sposób, wykorzystuje imponujący zasób źródeł i literatury (zwłaszcza obco...
79,00 zł

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...
6,00 zł

Ukraina Czas przemian po rewolucji godności - Cerkwie prawosławne i greckokatolicka wobec procesu kształtowania się społeczeństwa obywatelskiego na Ukrainie

Proponowana książka jest interesującą pozycją, wnoszącą wiele do naszej wiedzy o obecnej Ukrainie. Porządkuje istniejący stan wiedzy i uzupełnia go w istotny sposób, wykorzystuje imponujący zasób źródeł i literatury (zwłaszcza obco...
21,90 zł

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda? Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”), albo c...
50,00 zł

Marketing bezpośredni

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez re...
49,90 zł

Sok z selera naciowego – sekret Boskiego Lekarza. Naturalny sposób na chroniczne dolegliwości i rewolucja w odżywianiu

Dzięki tej publikacji poznasz przeciwzapalne i alkalizujące właściwości soku z selera. Nie tylko skorzystasz z tych i wielu innych oddziaływań tego środka, ale również otrzymasz wyczerpujące wskazówki służących przeprowadzeniu poprawnego ...
2,00 zł

Między ewolucją a rewolucją - w poszukiwaniu strategii energetycznej Tom 2 - Zbigniew Nadolny WARTOŚCI DOPUSZCZALNE NATĘŻENIA POLA ELEKTRYCZNEGO, MAGNETYCZNEGO ORAZ GĘSTOŚCI MOCY POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO

Przyszłość energetyki ma kluczowe znaczenie dla wszystkich. Dalszy jej rozwój, a precyzyjniej kierunki, w których będzie on postępował, ma przemożny wpływ na to, co będzie działo się w świecie przez kolejne dekady. Dotyczy to każdej sfery...
3,50 zł

Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Zastosowanie metody SERVQUAL na przykładzie Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!